Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

40 minuten geleden zei TTC:

Dat zijn vaak slechts aalmoezen om het geweten te sussen, het lijkt op hoereren. Hoereren betekent dat we wel weten wat het echte probleem is maar er toch niets aan doen, handelen tegen het geweten in dus. Maar dat betekent geen afbreuk van ontwikkelingshulp op zich, gelukkig dat er nog mensen zijn die de schade willen beperken/herstellen. Maar zoals je eerder al zei, we kunnen mensen niet dwingen om het probleem aan de bron aan te pakken. En zo komen we op het spoor van de haast ongeloofwaardige ernst van de situatie vandaag, praktische remedies worden niet gebruikt waardoor de bevolking de dupe wordt van dat waar ze geloof aan (moeten?) hechten.

Dan zit er voorlopig niks anders op dan mensen waar mogelijk uit de brand te helpen. Bij het grote oordeel zal Jezus daar ook naar vragen. Of we mensen geholpen hebben in hun noden als hongersnood etc..

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 6,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De kwestie is dat je het gebod heel individualistisch benadert, terwijl wij het als algemeen gebod voor heel de Kerk zien. De Kerk dient het evangelie te brengen en elke gelovige geeft daar op eigen w

Iemand behorende tot het joodse geloof is een jood, dus met kleine letter, iemand behorende tot het Joodse volk is een Jood, dus met hoofdletter. Net zoals je christen met kleine letter schrijft, want

Mijn visie: geen idee hoe/wat/wanneer. Ik hoop op het Koninkrijk, maar ben helaas nogal agnostisch. Maar een eind aan al t leed en onrecht juig ik uiteraard toe. En ik denk wel dat een Koninkrijk alle

Posted Images

2 uur geleden zei Gaitema:

Dan zit er voorlopig niks anders op dan mensen waar mogelijk uit de brand te helpen. Bij het grote oordeel zal Jezus daar ook naar vragen. Of we mensen geholpen hebben in hun noden als hongersnood etc..

Ja, dat oordeel zal mi niet mals zijn, hoop je ook dat hij ons alles weer vergeven zal? Verder is het proberen de schade te beperken inderdaad, het is als water naar de zee dragen en hopen dat we hiermee een plaats in de hemel kunnen bemachtigen. Het weegt wel zwaar op het geweten dat we niet meer kunnen doen, het is alsof we de bijbel negeren en daarmee onze medemensen in de steek laten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Gaitema:

Dan zit er voorlopig niks anders op dan mensen waar mogelijk uit de brand te helpen. Bij het grote oordeel zal Jezus daar ook naar vragen. Of we mensen geholpen hebben in hun noden als hongersnood etc..

Ook CIA maakt(e) profetische toekomstvoorspellingen, zo blijkt.

Maar er is nog iets. Het ontstaan en de ontwikkeling van de op ons af komende ramp is niet alleen gedetailleerd voorspeld, het (CIA)-standpunt zal ongetwijfeld ook bekend zijn (geweest) bij de elite, de leiding van de strijdkrachten en de regeringen van de EU. Dat desondanks er geen tegenmaatregelen genomen zijn – de grenzen zijn niet gesloten en er wordt zelfs geen stap in die richting gezet, criminelen onder de migranten worden niet in hechtenis genomen of teruggestuurd, wet- en regelgeving gelden alleen voor de autochtone bevolkingen maar niet voor migranten – laat zien dat het een van tevoren doordacht scenario is wat zich heden ten dage afspeelt. De weg is ingezet naar totale chaos (“burgeroorlogen” volgens Hayden). Het feit dat in Spanje de regio Catalonië afstevent op een gewelddadige confrontatie met een fascistische, corrupte premier en zijn handlangers, en Brussel geen vinger uitsteekt naar hetzij de bevolking hetzij naar het bemiddelen en bereiken van een consensus, geeft aan dat Juncker c.s. al bijvoorbaat instemmen met een “burgeroorlog”. Het nige lichtpuntje is dat volgens Hayden de Europese Unie uiteen zal vallen. Dat kan ons niet snel genoeg gaan, en misschien moet de heersende elite zich dan ook nog verantwoorden voor hetgeen zij gedaan èn nagelaten hebben (ondanks het feit dat zij zichzelf – met een vooruitziende blik – tevoren al een vrijbrief hebben gegeven voor hun (wan)daden. (bron)

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei TTC:

Ja, dat oordeel zal mi niet mals zijn, hoop je ook dat hij ons alles weer vergeven zal? Verder is het proberen de schade te beperken inderdaad, het is als water naar de zee dragen en hopen dat we hiermee een plaats in de hemel kunnen bemachtigen. Het weegt wel zwaar op het geweten dat we niet meer kunnen doen, het is alsof we de bijbel negeren en daarmee onze medemensen in de steek laten.

Jezus vergeeft heel gemakkelijk, omdat hij geen waarde hecht aan zonde. Zonden worden gedaan, omdat mensen waarde hechten aan de zonde dat ze doen. Ze denken dat ze er wat aan hebben, als ze zondigen. Zoals de moordenaar van Anne Faber, die denkt dat hij genot vindt uit zijn misdaden naar vrouwen toe. een hele ziekelijke leugen, waar hij in geloofd. De illuminatie ook. Ze denken werkelijk rijk te zijn door wat ze doen. Echter Jezus ziet wat het werkelijk is: "Lucht en leegte. Najagen van de wind. ijdelheid. Kortom: het is letterlijk "niets". en Anne Faber zou volledig slachtoffer zijn als er geen God is. Gelukkig is er een God. Die ook voor slachtoffers verlossing kan brengen. Ik hoop dat Anne bij Jezus is.  En wat konden wij hier tegen doen? Niets, het kwaad opereert in het duister. 

We kunnen doen wat God ons op onze paden brengt. Geloof je dat God jou op bepaalde paden brengt? 

3 uur geleden zei TTC:

Ook CIA maakt(e) profetische toekomstvoorspellingen, zo blijkt.

Maar er is nog iets. Het ontstaan en de ontwikkeling van de op ons af komende ramp is niet alleen gedetailleerd voorspeld, het (CIA)-standpunt zal ongetwijfeld ook bekend zijn (geweest) bij de elite, de leiding van de strijdkrachten en de regeringen van de EU. Dat desondanks er geen tegenmaatregelen genomen zijn – de grenzen zijn niet gesloten en er wordt zelfs geen stap in die richting gezet, criminelen onder de migranten worden niet in hechtenis genomen of teruggestuurd, wet- en regelgeving gelden alleen voor de autochtone bevolkingen maar niet voor migranten – laat zien dat het een van tevoren doordacht scenario is wat zich heden ten dage afspeelt. De weg is ingezet naar totale chaos (“burgeroorlogen” volgens Hayden). Het feit dat in Spanje de regio Catalonië afstevent op een gewelddadige confrontatie met een fascistische, corrupte premier en zijn handlangers, en Brussel geen vinger uitsteekt naar hetzij de bevolking hetzij naar het bemiddelen en bereiken van een consensus, geeft aan dat Juncker c.s. al bijvoorbaat instemmen met een “burgeroorlog”. Het nige lichtpuntje is dat volgens Hayden de Europese Unie uiteen zal vallen. Dat kan ons niet snel genoeg gaan, en misschien moet de heersende elite zich dan ook nog verantwoorden voor hetgeen zij gedaan èn nagelaten hebben (ondanks het feit dat zij zichzelf – met een vooruitziende blik – tevoren al een vrijbrief hebben gegeven voor hun (wan)daden. (bron)

Onze troost is onze God die ook het natuurgeweld zo kan sturen, dat het de elite flink gaat dwarsbomen. Het wordt geen pretje, maar een opwekking is het beste wat ons zal gaan overkomen. Er gaat een grote beweging van mensen komen, die wakker worden. Al zijn ze vaak straatarm en kunnen ze zelf niks verrichten, God zelf zal hen beschermen tegen de elite. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei Gaitema:

Jezus vergeeft heel gemakkelijk, omdat hij geen waarde hecht aan zonde. Zonden worden gedaan, omdat mensen waarde hechten aan de zonde dat ze doen. Ze denken dat ze er wat aan hebben, als ze zondigen. Zoals de moordenaar van Anne Faber, die denkt dat hij genot vindt uit zijn misdaden naar vrouwen toe. een hele ziekelijke leugen, waar hij in geloofd. De illuminatie ook. Ze denken werkelijk rijk te zijn door wat ze doen. Echter Jezus ziet wat het werkelijk is: "Lucht en leegte. Najagen van de wind. ijdelheid. Kortom: het is letterlijk "niets". en Anne Faber zou volledig slachtoffer zijn als er geen God is. Gelukkig is er een God. Die ook voor slachtoffers verlossing kan brengen. Ik hoop dat Anne bij Jezus is.  En wat konden wij hier tegen doen? Niets, het kwaad opereert in het duister. We kunnen doen wat God ons op onze paden brengt. Geloof je dat God jou op bepaalde paden brengt? 

Waar zegt Jezus dat, is dat niet wat Prediker zei? Heeft God niet alle middelen geschonken waardoor wij scheefgetrokken situaties kunnen rechtzetten? Wat hebben we dan nog nodig?

11 uur geleden zei Gaitema:

Onze troost is onze God die ook het natuurgeweld zo kan sturen, dat het de elite flink gaat dwarsbomen. Het wordt geen pretje, maar een opwekking is het beste wat ons zal gaan overkomen. Er gaat een grote beweging van mensen komen, die wakker worden. Al zijn ze vaak straatarm en kunnen ze zelf niks verrichten, God zelf zal hen beschermen tegen de elite. 

Zou men dan wel oog krijgen voor de alternatieven die op de tafel liggen? Ik hoop met je mee dat mensen gaan wakker worden, net zoals ik hoop dat het zonder al teveel kleerscheuren mag verlopen. Dit proces is werkelijk niet te onderschatten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei Gaitema:

We kunnen doen wat God ons op onze paden brengt. Geloof je dat God jou op bepaalde paden brengt? Onze troost is onze God die ook het natuurgeweld zo kan sturen, dat het de elite flink gaat dwarsbomen. Het wordt geen pretje, maar een opwekking is het beste wat ons zal gaan overkomen. Er gaat een grote beweging van mensen komen, die wakker worden. Al zijn ze vaak straatarm en kunnen ze zelf niks verrichten, God zelf zal hen beschermen tegen de elite. 

De vraag stelt zich, hebben we echt al dat natuurgeweld nodig om profane problemen uit de wereld te helpen? Herinner de wijze woorden van Gandhi.

Het aantal miljonairs groeit, de armoede ook

Als je het World Wealth Report van Cap Gemini en het Oxfam Rapport, beide verschenen in 2017, naast elkaar zet, dan vind je de bevestiging dat in dit destructieve financiële stelsel de rijkdom van de een, de armoede van de ander betekent. De woorden van Mahatma Gandhi: “Er is genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht” zijn nog steeds niet doorgedrongen. De diepe kloof in de samenleving die het gevolg is van de enorme verschillen over de hele wereld, is slecht voor iedereen; rijken en armen. (bron)

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei TTC:

Waar zegt Jezus dat, is dat niet wat Prediker zei? Heeft God niet alle middelen geschonken waardoor wij scheefgetrokken situaties kunnen rechtzetten? Wat hebben we dan nog nodig?

 

Prediker inderdaad en Samuel zei: "ga niet de weg die je niets oplevert en niet bevrijdt, omdat het niets is". Omdat deze personen geïnspireerd werken door de Heilige Geest, geloof ik dat Jezus het ook zo ziet. Vandaar dat ik dat zo zei.

Citaat

Zou men dan wel oog krijgen voor de alternatieven die op de tafel liggen? Ik hoop met je mee dat mensen gaan wakker worden, net zoals ik hoop dat het zonder al teveel kleerscheuren mag verlopen. Dit proces is werkelijk niet te onderschatten.

Hoe het gaat verlopen zien we wel, maar ik vrees dat ze door ervaringen tot dat inzicht komen en daarin de Bijbelse alternatieven erkennen zullen. 

7 uur geleden zei TTC:

De vraag stelt zich, hebben we echt al dat natuurgeweld nodig om profane problemen uit de wereld te helpen? Herinner de wijze woorden van Gandhi.

Het aantal miljonairs groeit, de armoede ook

Als je het World Wealth Report van Cap Gemini en het Oxfam Rapport, beide verschenen in 2017, naast elkaar zet, dan vind je de bevestiging dat in dit destructieve financiële stelsel de rijkdom van de een, de armoede van de ander betekent. De woorden van Mahatma Gandhi: “Er is genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht” zijn nog steeds niet doorgedrongen. De diepe kloof in de samenleving die het gevolg is van de enorme verschillen over de hele wereld, is slecht voor iedereen; rijken en armen. (bron)

Dat is het ook. Mijn logica zegt dat wie alleen maar graait, uiteindelijk ook met lege handen staat en geen echte vrienden meer over heeft. Waarom zou je ook zwoegen en zweten voor de centen, om op hoge leeftijd er pas van te kunnen genieten, vlak voor je dood gaat? Het is werkelijk ijdelheid. Het najagen van de wind. Nauwelijks zijn ze tot bloei gekomen, of ze sterven weer. In principe hoeft een mens geen geweld mee te maken om wakker geschud te worden. Echter het blijkt in de praktijk dat een mens die in weelde leeft zorgeloos leeft, zonder zich ergens om druk te maken en pas bij grote tegenslagen over de zin van het leven  en wat werkelijk waarde heeft begint na te denken. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
56 minuten geleden zei Gaitema:

Dat is het ook. Mijn logica zegt dat wie alleen maar graait, uiteindelijk ook met lege handen staat en geen echte vrienden meer over heeft. Waarom zou je ook zwoegen en zweten voor de centen, om op hoge leeftijd er pas van te kunnen genieten, vlak voor je dood gaat? Het is werkelijk ijdelheid. Het najagen van de wind. Nauwelijks zijn ze tot bloei gekomen, of ze sterven weer. In principe hoeft een mens geen geweld mee te maken om wakker geschud te worden. Echter het blijkt in de praktijk dat een mens die in weelde leeft zorgeloos leeft, zonder zich ergens om druk te maken en pas bij grote tegenslagen over de zin van het leven  en wat werkelijk waarde heeft begint na te denken. 

Monopoly is nu eenmaal een nulsomspel, het doel is zoveel mogelijk geld en bezit te verzamelen ten koste van de andere spelers. Aan de familietafel valt het allemaal nog wel mee, al kan het dan ook wel eens uit de hand lopen wanneer creatieve graaitechnieken in praktijk worden gebracht.

56 minuten geleden zei Gaitema:

Prediker inderdaad en Samuel zei: "ga niet de weg die je niets oplevert en niet bevrijdt, omdat het niets is". Omdat deze personen geïnspireerd werken door de Heilige Geest, geloof ik dat Jezus het ook zo ziet. Vandaar dat ik dat zo zei. Hoe het gaat verlopen zien we wel, maar ik vrees dat ze door ervaringen tot dat inzicht komen en daarin de Bijbelse alternatieven erkennen zullen. 

Ja, het staat allemaal in de bijbel, waarom denk je dan dat die alternatieven niet (h)erkend worden? Onderhand kan ieder van ons toch lezen en schrijven, niet?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei TTC:

Ja, het staat allemaal in de bijbel, waarom denk je dan dat die alternatieven niet (h)erkend worden? Onderhand kan ieder van ons toch lezen en schrijven, niet?

Misschien wel omdat het christendom een "ouderwets stoffig" imago heeft. Maar ook denk ik de succesvolle reclame van de wetenschap voor o.a. de evolutietheorie, waardoor veel mensen nu denken dat het niet bestaat van God bewezen is en dus de bijbel niet waar is. Die zaken worden een beetje aan elkaar gekoppeld. De bijbel serieus nemen wordt een beetje gezien als "onder ontwikkeld zijn".  Maar ook denk ik de invloed van vrijzinnige theologie onder vrijzinnige theologen. Die bijvoorbeeld zeggen dat alle wijsheid over boven, van beneden komt. Dus geen God die iets dicteert, maar slechts mensen en ja, wat kan je dan verwachten van mensen die duizenden jaren terug geleefd hebben en dus "primitief" ogen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Gaitema:

Misschien wel omdat het christendom een "ouderwets stoffig" imago heeft. Maar ook denk ik de succesvolle reclame van de wetenschap voor o.a. de evolutietheorie, waardoor veel mensen nu denken dat het niet bestaat van God bewezen is en dus de bijbel niet waar is. Die zaken worden een beetje aan elkaar gekoppeld. De bijbel serieus nemen wordt een beetje gezien als "onder ontwikkeld zijn". 

In de bijbel staan zeer praktische richtlijnen om profane problemen op te lossen, het hoeft niet altijd metafysica te zijn. Hetzelfde vinden we ook terug in veel andere werken, zelfs wetenschappelijk onderbouwd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei TTC:

In de bijbel staan zeer praktische richtlijnen om profane problemen op te lossen, het hoeft niet altijd metafysica te zijn. Hetzelfde vinden we ook terug in veel andere werken, zelfs wetenschappelijk onderbouwd.

Dat ben ik met je eens. Echter neemt ook nog eens de bijbelkennis onder veel mensen af. Veel mensen weten gewoon er amper wat van af. 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei Gaitema:

Dat ben ik met je eens. Echter neemt ook nog eens de bijbelkennis onder veel mensen af. Veel mensen weten gewoon er amper wat van af. 

Ja, en zo ontstaat uiteindelijk een absurd pijnlijk schouwspel, de mensheid in strijd met problemen die in werkelijkheid (theoretisch) al lang opgelost zijn. Veel onderzoekers hebben daar rapporten over gemaakt, het ligt allemaal op de tafel maar door allerhande pre-occupaties/afleidingen wordt dat zelden gezien. De situatie is wat ze is, straks misschien WOIII om redenen die bijna te absurd zijn om er geloof aan te hechten, toch gebeurt het. En dat is waar we vandaag voor staan, we kunnen niet kiezen voor alternatieven die we niet kennen/begrijpen, het zegt niet dat ze er niet zouden zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
37 minuten geleden zei TTC:

Ja, en zo ontstaat uiteindelijk een absurd pijnlijk schouwspel, de mensheid in strijd met problemen die in werkelijkheid (theoretisch) al lang opgelost zijn. Veel onderzoekers hebben daar rapporten over gemaakt, het ligt allemaal op de tafel maar door allerhande pre-occupaties/afleidingen wordt dat zelden gezien. De situatie is wat ze is, straks misschien WOIII om redenen die bijna te absurd zijn om er geloof aan te hechten, toch gebeurt het. En dat is waar we vandaag voor staan, we kunnen niet kiezen voor alternatieven die we niet kennen/begrijpen, het zegt niet dat ze er niet zouden zijn.

Je ziet het goed. Een dominee bij ons zei het op een zondag zo: "God biedt ons een grote schat aan, waarvan de mensen zeggen: ' hmmm, ik hoef het niet'"

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Gaitema:

Je ziet het goed. Een dominee bij ons zei het op een zondag zo: "God biedt ons een grote schat aan, waarvan de mensen zeggen: ' hmmm, ik hoef het niet'"

Velen weten dat maar misschien niet diegenen die ons leiden? In het verlengde kunnen we ons verschuilen achter Satan, het is een handig excuus.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei TTC:

Velen weten dat maar misschien niet diegenen die ons leiden? In het verlengde kunnen we ons verschuilen achter Satan, het is een handig excuus.

De meeste mensen weten er weinig van en willen het niet weten. Anders hadden ze het wel geweten. Aan deze dominee lag het niet. Hij was best wel goed. Een krachtige prediker met volle kerken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
48 minuten geleden zei Gaitema:

De meeste mensen weten er weinig van en willen het niet weten. Anders hadden ze het wel geweten. Aan deze dominee lag het niet. Hij was best wel goed. Een krachtige prediker met volle kerken.

Niet willen weten is een keuze, langs de andere kant is het vaak beter voor de gemoedsrust om bepaalde zaken niet te weten. Het zijn uiterst precaire processen, ook dat is geweten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei TTC:

Niet willen weten is een keuze, langs de andere kant is het vaak beter voor de gemoedsrust om bepaalde zaken niet te weten. Het zijn uiterst precaire processen, ook dat is geweten.

Ja, dat denk ik ook. En Ja, de massa doet het zo, dus dan zal het wel normaal zijn.. denkt men wellicht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 11-10-2017 om 09:40 zei Kaasjeskruid:

Maar de dag des Heeren zal komen als een dief in den nacht, in welken de hemelen met een gedruis zullen voorbijgaan, en de elementen branden zullen en vergaan, en de aarde en de werken, die daarin zijn, zullen verbranden. Dewijl dan deze dingen alle vergaan, hoedanigen behoort gij te zijn in heiligen wandel en godzaligheid! Verwachtende en haastende tot de toekomst van den dag Gods, in welken de hemelen, door vuur ontstoken zijnde, zullen vergaan, en de elementen brandende zullen versmelten. Maar wij verwachten, naar Zijn belofte, nieuwe hemelen en een nieuwe aarde, in dewelke gerechtigheid woont. (2Pet.3:10-13)

 

 

Velen beleven het al, of althans (als ze het overleven dan) een voorproef.:(   (Wie van huisdieren houdt, cq een hart heeft,  leze beter niet de vele hartverscheurende reacties cq berichten eronder, dan krijg je wellicht nachtmerries, de mensheid is door en door verrot)

 

De builenpest was er al langer weer (o.a. op Madagaskar en in de VS) maar er is nu ook longpest uitgebroken, o.a. in Madagaskar en op de Seychellen. https://zorgnu.avrotros.nl/nieuws/detail/levensbedreigende-longpest-breidt-zich-uit-op-madagaskar/    https://www.hln.be/nieuws/buitenland/longpest-van-madagaskar-bereikt-de-seychellen~a5c45a0d/

Allemaal gebeurtenissen die voorzegd zijn in de Heilige Schrift, boek Openbaring.

Wie ook maar een beetje wijs is zorge in Jezus Christus in het reine te zijn met God.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mensen die denken dat we in de eindtijdfase zitten en dit uiten op fora hebben eigenlijk drie overeenkomsten:

 - het zijn zeer orthodoxe gelovigen

 - ze zitten er tot nu toe allemaal naast

 - ze hebben de neiging om de huidige problematieken sterk op te blazen

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 uur geleden zei Gaitema:

Ja, dat denk ik ook. En Ja, de massa doet het zo, dus dan zal het wel normaal zijn.. denkt men wellicht

Ja, dat zei Einstein al, de mensheid krijgt haar problemen niet opgelost binnen hetzelfde denkkader waarin de problemen worden gecreëerd. Ieder van ons kan vrij eenvoudig deze stelling onderzoeken op waarachtigheid, het resultaat werkelijk onthutsend.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei Kaasjeskruid:

 

De dierenwereld kan ook wreed zijn. Hoewel ik de dieren daar niet de schuld van kan geven.

Ja, die is vaak nog wreder. Die vreten regelmatig hun eigen kinderen op uit jaloezie.  Maar inderdaad, daar kunnen we de dieren niet de schuld van geven, want ook de dieren zijn gevallen door toedoen van de mens.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei HJW:

Mensen die denken dat we in de eindtijdfase zitten en dit uiten op fora hebben eigenlijk drie overeenkomsten:

 - het zijn zeer orthodoxe gelovigen

 - ze zitten er tot nu toe allemaal naast

 - ze hebben de neiging om de huidige problematieken sterk op te blazen

 

 

Aanvullend:

- ze hebben grote moeite met het accepteren van goed nieuws (want eindtijd moet komen)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
  • sjako unlocked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid