Spring naar bijdragen

Update-topic: voortgang


Aanbevolen berichten

Ik haak even in: zoals @Dwarrel al zei ben ik vooral bezig met de technische kant van Credible. Hierdoor heb ik inderdaad de negativiteit niet meegekregen maar ben wel geschrokken van sommige topics en leden nu ik het forum nalees. Maar ben ook blij om te lezen dat sommigen hun hulp aanbieden, dit krijgt nog een vervolg. Verder gaan wij de komende dagen als crew nog in overleg over de toekomst van Credible.

Over de samenwerking met andere fora kan ik niet zoveel kwijt, niet omdat ik dat niet wil maar meer omdat het nogal lastig is. :P Als een fora open staat voor het samenvoegen dan zit er nogal lastig technisch verhaal aan vast. Daarnaast denk ik niet dat men zit te wachten op het delen van crew om elkaars forum in de gaten te houden. Maargoed... ik sta altijd open voor ideeën!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Dwarrel changed the title to Update-topic: voortgang
  • Dwarrel locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid