Spring naar bijdragen

Wat zegt Jezus Christus over Zichzelf?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 143
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Van mij helaas niet het door jou gehoopte applaus,  op 1 januari dit jaar zei je in de topic "Een volk voor Zijn Naam": Een rank dient om vruchten voort te brengen, maar die vruchten zijn niet na

En ga door hiermee, Ineke...!!! Tegenwerking = gegarandeerd, helemaal op een site als deze... Laat je niet ontmoedigen hierdoor en geef evt. maar geen antwoord meer...

Cursief is de post van Ineke-Kitty zonder bronvermelding, zie hierboven. Vetgedrukt (de verbindende tekst tussen de bijbelteksten)  staat op internet: http://levendevragen.nl/multimedia-archive/wie-is

27 minuten geleden zei sjako:

Het hele huidige stelsel wordt weg gedaan, dus Hij neemt alles over. De 144.000 zullen ook wel een functie hierin krijgen. Welke precies wordt niet aangegeven. Na 1000 jaar wordt de macht weer voor 100% overgedragen aan God. Dan zal het weer zijn als de dagen van Adam en Eva met dit verschil dat de strijdvraag is opgelost en satan verdwenen is. Daarom zal het weer niet van voren af aan mis kunnen gaan.

Wat je mi hier stelt is dat de mensheid het werk van God verder dient af te maken, waarom wachten als velen daar al mee bezig zijn? Anders gezegd, zou het ook kunnen dat we het 'startschot' gemist hebben waardoor veel dialogen inmiddels een beetje achterhaald zijn? 

1 minuut geleden zei violist:

En jij denkt dat alle regeringsleiders dan staan te trappelen om hun ontslag aan te bieden? Ik geloof hier helemaal niets van.

Nee, zoiets gaat niet zonder slag of stoot, er zal veel verzet zijn zoals met veel nieuwe dingen. Maar dat op zich is niets nieuws onder de zon, internet staat bol met valide info over hoe deze processen werken. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei TTC:

Wat je mi hier stelt is dat de mensheid het werk van God verder dient af te maken, waarom wachten als velen daar al mee bezig zijn? Anders gezegd, zou het ook kunnen dat we het 'startschot' gemist hebben waardoor veel dialogen inmiddels een beetje achterhaald zijn? 

De 144.000 krijgen macht van God om samen met Christus vanuit de hemel te gaan regeren. Hoe dat er precies uit gaat zien zullen we dan wel zien. Een ding weet ik zeker, het zal volmaakt zijn. Niet zoals de corrupte regeringen zoals die er nu zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
43 minuten geleden zei sjako:

Dan zal het weer zijn als de dagen van Adam en Eva met dit verschil dat de strijdvraag is opgelost en satan verdwenen is

Ik denk aan een ander verschil, de aarde zal met alle opgestane doden overbevolkt zijn, onleefbaar. En dan komen er in die 1000 jaar nog de nodige bij. Maar laat maar zitten, het klinkt mij allemaal te ongeloofwaardig in de oren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei sjako:

De 144.000 krijgen macht van God om samen met Christus vanuit de hemel te gaan regeren. Hoe dat er precies uit gaat zien zullen we dan wel zien. Een ding weet ik zeker, het zal volmaakt zijn. Niet zoals de corrupte regeringen zoals die er nu zijn.

Ja, het wordt tijd dat we daar vanaf geraken, elke minuut is een gewonnen minuut. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei violist:

Ik denk aan een ander verschil, de aarde zal met alle opgestane doden overbevolkt zijn. En dan komen er in die 1000 jaar nog de nodige bij. Maar laat maar zitten, het klinkt mij allemaal te ongeloofwaardig in de oren.

Leuk dat je aanhaalt, bestaat er nergens een schatting over hoeveel mensen we dan spreken? Interessante google-opdracht, lijkt me. 

1 minuut geleden zei sjako:

Dat weten we niet precies. Voorbereidend werk lijkt me wel zinvol, zoals het volgen van een goede Bijbelstudie.

Of gewoon actie ondernemen zoals velen al doen? Bijbelstudie kan ook als excuus gezien worden om niets te doen, kunnen we eeuwig volhouden en dat alsof het boek spontaan blijft groeien en een studie nooit af geraakt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei sjako:

Woestijnen zullen bloeien als saffraan staat er.

Daar is men al mee bezig Sjako, lopen een aantal niet gewoon achter op de tijd dan?

Citaat

Om onze projecten te realiseren hanteren we het EMPOWERMENT-principe; zelfredzaamheid zonder betutteling en met behoud van eigenheid en cultuur. De herbebossingsprojecten die kaderen in "de grote groene muur" zijn investeringsprojecten die zorgen voor een toegevoegde waarde voor de mens en onze planeet. Met dit projectinitiatief tonen we aan dat duurzaam ondernemen in al haar vormen ook mogelijk is in extreme omstandigheden (Sahel, zuidelijke regio van de Sahara): "duurzame, innovatieve ontwikkelingssamenwerking met diverse win-win realisaties aan een lage kostprijs, diverse "earn-backs" en met aantoonbare sterke eindresultaten". (bron)

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei violist:

100.000.000.000 (ongeveer)

Mensen die gezondigd hebben tegen de Heilige Geest krijgen geen opstanding. Wat dat precies is weet ik eigenlijk niet, maar kan me voorstellen dat figuren zoals Hitler, Musolini etc geen opstanding krijgen.

1 minuut geleden zei TTC:

Daar is men al mee bezig Sjako, lopen een aantal niet gewoon achter op de tijd dan?

Zie nog niet veel bloeien, wel bloeden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei violist:

100.000.000.000 (ongeveer) Als de helft afvalt zijn er nog steeds 7x zoveel als nu !!!! 

Ergens gevonden, hoe heeft men dat cijfer berekend? Lijkt me wel interessant om eens te zien. 

3 minuten geleden zei sjako:

Zie nog niet veel bloeien, wel bloeden.

Heb je de website ook bekeken Sjako? Al Qaida heeft nu minder vat op die mensen daar, gewoon omdat ze nu wel voedsel en onderdak hebben. Anders gezegd, er bloeit wel wat, niet als je de aangebrachte info niet beschouwen wil. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuws/article/detail/1713453/2005/09/12/Hoeveel-mensen-hebben-er-in-totaal-op-aarde-geleefd.dhtml

De totale woestijnoppervlakte is slechts 10% van de totale land oppervlakte, niet genoeg om 100 miljard minus de ergste criminelen te huisvesten lijkt me. Tenzij Jezus iedereen doodt of niet opwekt die geen lid van de JG is geweest.

http://wetenschap.infonu.nl/onderzoek/3914-weetjes-over-de-aarde.html

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei violist:

De totale woestijnoppervlakte is slechts 10% van de totale land oppervlakte, niet genoeg om 100 miljard minus de ergste criminelen te huisvesten lijkt me. Tenzij Jezus iedereen doodt of niet opwekt die geen lid van de JG is geweest.

Vergeet niet dat velen in de poel des vuurs zullen gedumpt worden, weet alleen niet waar zich dat juist bevindt. Ik neem gemakshalve aan dat het niet op aarde is, uiteindelijk krijg je dan een soort van grote wissel waardoor dat aantal sterk gereduceerd kan worden. Weet niet wat je bedoelt met 'ergste criminelen', de niet gelovigen van vandaag? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei violist:

Misschien in een vulkaan? Er zullen altijd piloten zijn die graag heen en weer vliegen.

Dan kom je straks misschien terug bij de holle aardetheorie, op die manier wordt dat logisch. Maar misschien wijken we nu een beetje af van het topic? Wat zei Jezus van al die onheilspellende berichten? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei TTC:

Heb je de website ook bekeken Sjako? Al Qaida heeft nu minder vat op die mensen daar, gewoon omdat ze nu wel voedsel en onderdak hebben. Anders gezegd, er bloeit wel wat, niet als je de aangebrachte info niet beschouwen wil. 

Nog niet uitgebreid, maar een hele woestijn laten bloeien in deze politieke situatie met IS..... Moet het nog zien.

8 minuten geleden zei violist:

Je noemde zelf mensen als Hitler die niet in aanmerking zouden komen voor de nieuwe aarde.

Kan er niet over oordelen natuurlijk, maar zou me dat kunnen voorstellen omdat hij toch tegen de wil van God in gingen met zijn Derde Rijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
30 minuten geleden zei sjako:

Nog niet uitgebreid, maar een hele woestijn laten bloeien in deze politieke situatie met IS..... Moet het nog zien.

Ze richten zich niet tot IS, ze zijn bezig met dat aards paradijs te herstellen. Waar is je geloof en vertrouwen nu plots naartoe? We zullen het zien, geloof verzet bergen. 

32 minuten geleden zei sjako:

Kan er niet over oordelen natuurlijk, maar zou me dat kunnen voorstellen omdat hij toch tegen de wil van God in gingen met zijn Derde Rijk.

Weet je dat zeker? Misschien was het andersom, wie weet? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
31 minuten geleden zei TTC:

Ze richten zich niet tot IS, ze zijn bezig met dat aards paradijs te herstellen. Waar is je geloof en vertrouwen nu plots naartoe? We zullen het zien, geloof verzet bergen. 

Het aardse Paradijs wordt niet door mensen hersteld, dus vandaar. Dit heeft alles met techniek te maken, niks met geloof.

32 minuten geleden zei TTC:

Weet je dat zeker? Misschien was het andersom, wie weet? 

Mag het hopen van niet. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei sjako:

Het aardse Paradijs wordt niet door mensen hersteld, dus vandaar. Dit heeft alles met techniek te maken, niks met geloof.

We kunnen dus niets doen, maar stel dat dit een list van Satan is? Moest ik Satan zijn, ik zou hetzelfde zeggen, dat spreekt voor zich. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid