Spring naar bijdragen

BijbelQuiz Over Mattheüs hoofdstuk 3


Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei RH3MA:

Dit zijn VERSCHILLENDE Bijbelquizen, hoe kan dit ooit spam zijn?

Je dumpt hier enkel koppelingen naar je Youtube kanaal. Voor views krijg je geld. Verder toon je hier geen enkele interesse in interactie met de forumgemeenschap. 

Hoe zou dit tot op heden geen spam kunnen zijn?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Met alle respect, ik hoop niet dat je gelooft naar al die verhalen dat je daadwerkelijk rijk wordt door youtube. Verder ben ik nieuw hier, ik lees hier en daar berichten. Zijn de leden verplicht om reacties te plaatsen? Mogen we ook niet gewoon passief zijn?  Ook heel belangrijk om aan te geven dat ik onder het kopje 'spellen'  plaats. Het moet wel duidelijk zijn dat er geen 1 spel aanwezig was onder dit kopje, simpelweg omdat het onmogelijk is om op een forum te spelen, mits je bijvoorbeeld een link plaats naar een andere bron. In dit geval Youtube. Ik vind het verder best raar dat je 14089 berichten hebt geplaatst en nog steeds mensen verkeerd kunt oordelen. Ik wacht een reactie van iemand van de staff, zodat hij of zij mij keurig kan uitleggen wat ik precies moet doen. Daarenboven plaatste ik geen vernederende spelletjes ofzo, het zijn gewoon leerzame Bijbelquizen waarvan ik denk dat er mensen zijn die het wel fijn vinden om te spelen. En als je aankomt dat ik hier rijk van wil worden, vind ik dat zo een lage standpunt van iemand met 14089 berichten. Ik hoop dat je toch anders met mensen om kunt gaan die je niet kent. Je bent vergeven. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

 

@RH3MA 

Ik, persoonlijk, volg hierin de denkwijze van Thorgrem, een link/filmpje neerknallen die eindigt met het aanbod van abonneren, vind ik richting spam neigen. Omdat ik zie dat er verschillende invalshoeken zijn, en forum-gerelateerd heb ik je de kans gegeven wat uitleg te geven. Inleidende post met wat uitleg hoe je hier aan komt/wat je de meerwaarde vind/eigenmaak/enz geeft een hele andere indruk dan alleen wat copy-paste :)

(Dit is ook meteen t antwoord op je andere posten die hier aan gerelateerd zijn :) )

Link naar bericht
Deel via andere websites

Okey Dwarrelt, dankje! 

Ik wil wel een klein uitleg geven over dat abonneren, dat is standaard voor iedere youtube filmpje tegenwoordig. Ik zou heel graag willen dat mensen zich verdiepen in Gods Woord en dan wil ik graag dat ze abonneren, zodat ze meer kunnen Quizzen. Het is gewoon een verlangen.

Ik zal voortaan een tekst en uitleg geven over ieder filmpje!

Nogmaals bedankt!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid