Spring naar bijdragen

Waarderingsknoppen... (rood & groen)


Aanbevolen berichten

Zijn deze knoppen überhaupt nodig...??? Jezus kreeg Zelf ook heel veel kritiek en negatieve waardering door 'gelovigen'; zoveel zelfs dat Hij uiteindelijk door deze 'gelovigen' werd gekruisigd... Zijn volgelingen idem dito... (2Kor.11:23-28). Of is het de bedoeling zoveel mogelijk rode stemmen te krijgen...???

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Albert57:

Zijn deze knoppen überhaupt nodig...??? Jezus kreeg Zelf ook heel veel kritiek en negatieve waardering door ongelovigen; zoveel zelfs dat Hij uiteindelijk door 'gelovigen' werd gekruisigd... Zijn volgelingen idem dito... Of is het de bedoeling zoveel mogelijk rode stemmen te krijgen...???

Is dit forum überhaupt nodig...??? [insert random verhaal over Jezus]

 

Onze aanwezigheid verteld wel dat het forum gewenst is. Het gebruik van de rode en groene knop verteld ons dat er behoefte aan is.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Thorgrem:

Het gebruik van de rode en groene knop verteld ons dat er behoefte aan is.

 

Voor diegenen die hun eigen populariteit  (hun eigen ego) zoeken, zal hier zeer zeker behoefte aan zijn. Gal.1:10 "Want predik ik nu de mensen, of God? Of zoek ik mensen te behagen? Want indien ik nog mensen behaagde, zo ware ik geen dienstknecht van Christus". staat tegenover populariteit... Rode stemmen behalen dus...???

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jij mag in ieder geval niet op mijn kinderfeestje komen. En ga niet langs af en ontvang geen 200 gulden.

Overigens zoek je nu alsnog je eigen ego in rode stemmen. Val je daar even door de mand voor onze lieve Heer.

Gewoon sociaal zijn en medeleven tonen levert je overigens vaak ook groene stemmen op. Probeer het eens.

Edit; zie net dat jij ook minimaal eens de groene knop hebt gebruikt. Val je nogmaals door de mand.

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 uur geleden zei Thorgrem:

Overigens zoek je nu alsnog je eigen ego in rode stemmen. Val je daar even door de mand voor onze lieve Heer

Edit; zie net dat jij ook minimaal eens de groene knop hebt gebruikt. Val je nogmaals door de mand.

Juist! En naar aanleiding daarvan ben ik gaan nadenken... 'Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald', nietwaar...??? Overigens: heb jij de 3 vraagtekens niet gezien achter mijn vraag over het behálen van rode stemmen...??? Moet ik nu écht gaan uitleggen dat dit dus ironisch bedoeld was...???

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Albert57:

Juist! En naar aanleiding daarvan ben ik gaan nadenken... 'Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald', nietwaar...??? Overigens: heb jij de 3 vraagtekens niet gezien achter mijn vraag over het behálen van rode stemmen...??? Moet ik nu écht gaan uitleggen dat dit dus ironisch bedoeld was...???

Dat heb je nu gedaan. En als blijk van waardering heb ik 1 rode waardering bij je weggehaald. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • tucker locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid