Spring naar bijdragen

De zalige hoop


Aanbevolen berichten

39 minuten geleden zei Magere Hein:

Dat is jouw interpretatie, niet die van Achmed. Die reciteert omdat de teksten letterlijk door Allah gedicteerd zijn. Wat moet ik nou met persoonlijke ervaringskennis? Die kennis is alleen betrouwbaar voor de persoon zelf. Daarna is het van 'horen-zeggen'.

Openbaringen zijn er om onderzocht te worden, op dat moment kunnen we het XY-perspectief in rekening brengen waardoor Achmed misschien geen ongelijk zal hebben. Het onderzoek richt zich dan tot twee verschillende zaken die ontegensprekelijk toch met elkaar verbonden zijn. En dat heeft alles te maken met de geest-lichaamparadox waar de Bijbel veelvuldig naar verwijst maar niet door iedereen geaccepteerd wordt, de getuigenissen legio. Maar ook roerend met je eens, informatie (en daarmee het leven op zich) dient geïnterpreteerd te worden.

33 minuten geleden zei Dolce Vita:

De Wet staat in je binnenste geschreven, omdat God (die Alomtegenwoordig is)  IN jou zit. Of jij dat nou erkent of niet, het is een feit. Daarom.  Zonder dat je God ernstig blijft zoeken en daardoor daarna Jezus Christus aanneemt, zul je jezelf onherroepelijk veroordelen, want geen mens komt om het Oordeel heen zonder Jezus de Christus. Je bent het namelijk zelf die oordeelt zodra je diep genoeg bent afgedaald in je geweten, omdat God IN jou zit.

Dat zou betekenen dat jij God bent, niet?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 641
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hahahaha, moddergooien. Dat vind ik een fijne activiteit en laat ik me graag toe verleiden, dus bij deze dan maar.  Ik benoem het feit dat het overschrijven van een boek een schending van auteurs

Ik heb het onderzocht en ik concludeer dat Sjako het bij het rechte eind heeft. Jouw visie is van een leugengeest.   

18 minuten geleden zei TTC:

Openbaringen zijn er om onderzocht te worden, op dat moment kunnen we het XY-perspectief in rekening brengen waardoor Achmed misschien geen ongelijk zal hebben. Het onderzoek richt zich dan tot twee verschillende zaken die ontegensprekelijk toch met elkaar verbonden zijn. En dat heeft alles te maken met de geest-lichaamparadox waar de Bijbel veelvuldig naar verwijst maar niet door iedereen geaccepteerd wordt, de getuigenissen legio. Maar ook roerend met je eens, informatie (en daarmee het leven op zich) dient geïnterpreteerd te worden.

Dat zou betekenen dat jij God bent, niet?

Neen, zeker niet.  Dat betekent dat een stukje van God in mij is, en in iedereen.  God is in de mens, en God overstijgt de mens ook.  En een ieder die de Here Jezus heeft aangenomen, die heeft God macht gegeven, (opnieuw) kinderen van God te worden, namelijk iedereen die in de Naam van Jezus Christus gelooft. De Heilige Geest maakt dan woning in je, voor de Vader en de Zoon.  En dat resulteert uiteindelijk, op een door God gestelde Tijd,  in gedaanteverandering.

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei TTC:
Citaat

Openbaringen zijn er om onderzocht te worden,

Maar dan moeten we eerst het fenomeen 'openbaring' begrijpen en onderzoeken alvorens we de (vermeende) persoonlijke openbaringen gaan onderzoeken en interpreteren.
 

Citaat

op dat moment kunnen we het XY-perspectief in rekening brengen waardoor Achmed misschien geen ongelijk zal hebben.

XY-persepctief? Nooit van gehoord.
 

Citaat


Het onderzoek richt zich dan tot twee verschillende zaken die ontegensprekelijk toch met elkaar verbonden zijn. En dat heeft alles te maken met de geest-lichaamparadox waar de Bijbel veelvuldig naar verwijst maar niet door iedereen geaccepteerd wordt, de getuigenissen legio. Maar ook roerend met je eens, informatie (en daarmee het leven op zich) dient geïnterpreteerd te worden.

Leg mij dan uit hoe ze met elkaar verbonden zijn en wat de geest-lichaamparadox is. Bedoel je dat geest/intelligentie/denken los staat van het lichaam?

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei TTC:

Interessante zinsnede op een Christelijk forum, betekent dat ook dat elke dialoog daarover kan/mag geschrapt worden? Beter gezegd, elke Christen die verwijst naar die 144.000 zou dan een Jood zijn?

Daarom klopt deze theorie ook niet. Ik hoor nu zo veel verschillende dingen, de 144.000 zijn hetzelfde als de grote schare, de 144.000 zijn alleen Joden, 144.000 zijn predikers. Al deze beweringen kunnen niet allemaal waar zijn. Dus het lijkt me nuttig om dit onderwerp in een apart item te gaan bespreken omdat dit wel een belangrijk punt is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei sjako:

Daarom klopt deze theorie ook niet. Ik hoor nu zo veel verschillende dingen, de 144.000 zijn hetzelfde als de grote schare, de 144.000 zijn alleen Joden, 144.000 zijn predikers. Al deze beweringen kunnen niet allemaal waar zijn. Dus het lijkt me nuttig om dit onderwerp in een apart item te gaan bespreken omdat dit wel een belangrijk punt is.

Misschien wil Ineke nogmaals bevestigen, je moet besneden zijn om tot die - hoe ook gedefinieerd - 144,000 te behoren. Misschien moeten we gewoon aanvaarden dat wij, de logischerwijs onbesnedenen, daar niet bijhoren. Maar dan kunnen we eindelijk wel verder met de effectieve realisatie van dat Aards Paradijs.

1 uur geleden zei Magere Hein:

XY-persepctief? Nooit van gehoord.

Om het simpel te houden:

  • Jij (X) bent een openbaring van Y (God) als de bron van alles
  • In jou zit ook Y die getuige is van X die geopenbaard werd binnen tijd en ruimte
  • Jij bent zowel X als Y die misschien nog in verwarring leeft (net omwille van deze dynamiek)

Je hoeft dus niet te zoeken naar openbaringen, je kan er duaal gezien onmogelijk naast kijken. De schok wordt des te groter wanneer Y zich bewust wordt van zichzelf, dat is de nonduale component in het verhaal.

 

1 uur geleden zei Magere Hein:

Leg mij dan uit hoe ze met elkaar verbonden zijn en wat de geest-lichaamparadox is. Bedoel je dat geest/intelligentie/denken los staat van het lichaam?

Dat is de vraag wie we in wezen werkelijk zijn, is dat het lichaam of zijn we geest? Als het geest is dan identificeert die zich met het lichaam, hierdoor ontstaat het idee dat we ook het lichaam zijn. Het loslaten van dit idee betekent sterven in psychische zin, we zijn immers veel meer dan het lichaam en/of het ego. En dat is wat Jezus overkwam en daaropvolgend trachtte te verwoorden, moeilijk om te bevatten met het strikt lineaire denken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei TTC:

Om het simpel te houden:

  • Jij (X) bent een openbaring van Y (God) als de bron van alles
  • In jou zit ook Y die getuige is van X die geopenbaard werd binnen tijd en ruimte
  • Jij bent zowel X als Y die misschien nog in verwarring leeft (net omwille van deze dynamiek)

Je hoeft dus niet te zoeken naar openbaringen, je kan er duaal gezien onmogelijk naast kijken. De schok wordt des te groter wanneer Y zich bewust wordt van zichzelf, dat is de nonduale component in het verhaal.

Nogmaals. Schiet mij maar lek. Ik zie slechts een wirwar van woorden. Misschien moet je eerst in goed Nederlands uitleggen wat een openbaring is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Magere Hein:

Nogmaals. Schiet mij maar lek. Ik zie slechts een wirwar van woorden. Misschien moet je eerst in goed Nederlands uitleggen wat een openbaring is.

Dat klopt, veel is misleidend maar zie je ook het niets waar dit alles in verschijnt? Wel, onderzoek en ervaar dat niets en je zal weten wat een openbaring is, het is immers een open geheim.

Link naar bericht
Deel via andere websites

@TTC Dus het is uiterst waarschijnlijk dat het onafhankelijk functioneel principe gebruik moet maken van en functioneel verweven moet zijn met het moderne doch gecompliceerde technische resultaat voor wat betreft je uitspraak? Hiermee rekening houdend is het juist dat een voortdurende stroom van effectieve informatie de waarschijnlijkheid optimaliseert van het succes tot een volledige systeembenadering?

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Magere Hein:

Dus het is uiterst waarschijnlijk dat het onafhankelijk functioneel principe gebruik moet maken van en functioneel verweven moet zijn met het moderne doch gecompliceerde technische resultaat voor wat betreft je uitspraak? Hiermee rekening houdend is het juist dat een voortdurende stroom van effectieve informatie de waarschijnlijkheid optimaliseert van het succes tot een volledige systeembenadering?

Uiteraard met je eens, ook afhankelijk van het onderwerp dat we willen aantonen/bewijzen. Het valt moeilijk om 'niets' te bewijzen, het is wel aantoonbaar dat schijn bedriegt waardoor enkel 'niets' rest als waarachtig. Dit komt volgens het principe dat iets pas waar is wanneer het ook tijdloos en onveranderlijk is, derhalve is 'niets' waar, al het andere niet. Ergo, we hoeven niet naar niets te zoeken, het is omwille van z'n aard alomtegenwoordig. Maar dat is leuk voor een tijdje en verhelderend tussendoortje, wat met de toekomst van onze kinderen? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Magere Hein:

Misschien moet ik dit alles spiritueel binnenwerelds meer gaan invoelen, dynamisch wezenlijk omvatten en holistisch omvattend verwerken. Ik ga er mijn best voor doen.

Wees daar wel voorzichtig mee, kan ook tot nare situaties leiden zoals we in praktijk nogal vaak mogen beschouwen. Er bestaat geen selectieve God, dat is het goede nieuws. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Mullog:

Dat moet je eens tegen de mannen, vrouwen en kinderen in Jericho gaan vertellen, die zullen daar vast anders over denken :)

En ook daar kunnen we eens over denken, onderzoek naar hoe verschillende meningen ontstaan vraagt ons om een hersenonderzoek. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 uur geleden zei TTC:

Uiteraard met je eens, ook afhankelijk van het onderwerp dat we willen aantonen/bewijzen. Het valt moeilijk om 'niets' te bewijzen, het is wel aantoonbaar dat schijn bedriegt waardoor enkel 'niets' rest als waarachtig. Dit komt volgens het principe dat iets pas waar is wanneer het ook tijdloos en onveranderlijk is, derhalve is 'niets' waar, al het andere niet. Ergo, we hoeven niet naar niets te zoeken, het is omwille van z'n aard alomtegenwoordig. Maar dat is leuk voor een tijdje en verhelderend tussendoortje, wat met de toekomst van onze kinderen? 

De toekomst van onze kinderen ligt, zoals voor ieder mens, in Iemand. En die Iemand noem jij niets......je moet maar durven.......

Slechts op het Kruispunt tussen dat niets en die toekomst van je kinderen, wordt de Weg, de Waarheid en het Leven gevonden worden.  Totdat men daar eindelijk toe bereid is, blijft het bouncen. Van Himmelhoch jauchzend zum Tode betrübt, en tussen hoop en vrees. Of Sommige mensen moeten eerst volledig uitgeput zijn voor ze hun strijd opgeven en zich overgeven aan Jezus, voordat ze hun zalige hoop omzetten in Hoop op de Zaligmaker.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

De grote verdrukking.

Deze wereld denkt dat zij verdrukking heeft meegemaakt.  Maar er zal een dag komen dat de ergste trauma's van de geschiedenis overschaduwd zullen worden door een periode van zeven jaar, die nog veel verschrikkelijker zal zijn dan wat de mens zich kan voorstellen.  De profeten hebben Israel voortdurend gewaarschuwd voor deze tijden die zullen komen.

"Een tijd van benauwdheid voor Jakob"  [ Jer. 30:7];  "De dag van hun verderf" [ Deut. 32:35 en Obadja :13] ; " Een dag der wrake van onze God" [Jes. 61:2] ;  "Een tijd van grote benauwdheid"  [Dan. 12:1] ;  "Een dag van benauwdheid en van angst..." [Zef. 1:15 ; "Een dag van verbolgenheid" [Zef. 1:15].

Ook in het N.T. wordt over die tijd gesproken met uitdrukkingen als  'de toorn van God' ;  'de dag des Heren' en 'de komende toorn'.   Deze tijd is zo verschrikkelijk dat hierover uitvoeriger geschreven wordt door de profeten, de apostelen, en door Johannes [ in Openbaring 6-18].  Alleen al dit feit geeft aan dat dit een heel belangrijke periode zal zijn. Geen wonder dat de Here Jezus deze tijd 'de grote verdrukking. zoals er niet geweest is van het begin der wereld tot nu toe en ook nooit meer wezen zal noemt.  [ Matth. 24:21].  Dit ligt nog in de toekomst, want zo'n tijd is er nog niet geweest in de geschiedenis van de mensheid.  De gebeurtenissen tijdens de grote verdrukking zijn zo verschrikkelijk dat zij haast ongelofelijk zouden zijn als onze Here er niet Zelf over gesproken had.  De profeet Daniel heeft voorzegd dat de grote verdrukking zeven jaar zal duren.  Zeventig heptads [ jaarweken, periodes van 7 jaar]  zijn bepaald voor het volk van God, het volk Israel [ Dan. 9:24-27].  D.w.z.:  70 x 7 jaar [490 jaar].  Ze worden verdeeld in drie gedeeltes:  7 heptads [ 49 jaar ] om de muur van Jeruzalem te herstellen en 62 heptads [ 434 jaar ] totdat  'de Gezalfde uitgeroeid zal worden' [ de kruisdood van Christus] . Er blijft nog 1 heptad  [ 7 jaar]  over. Deze 7 jaren zijn nog niet vervuld.  Profetisch stond de tijd 2000 jaar stil voor Israel. Maar binnenkort zal Israel weer in het middelpunt staan tijdens de laatste periode van zeven jaar.  De Here Jezus heeft gezegd,  omdat het zo'n verschrikkelijke tijd zal zijn,  dat de dagen van de grote verdrukking voor het Joodse volk verkort zullen worden  [ Matth. 24:22]. 

Mij is opgevallen dat mensen die geloven in de opname in het midden van, of na de grote verdrukking, meestal deze verdrukking niet letterlijk nemen.  Als zij dit wel zouden doen, zouden ze meer terughoudend zijn in hun mening dat christenen deze tijd moeten doormaken.  Veel van de voorstanders van de leer van de opname van de Gemeente in het midden van de grote verdrukking geloven dat de eerste drie en een half jaar niet zo verschrikkelijk zullen zijn, want zij plaatsen de drie grootste oordelen uit het boek Openbaring naar de tweede helft van de verdrukking.

Later meer over de verschillende visies.

Bron:  uit het boek "De Here tegemoet"  van TimLaHaye  blz. 63,64

Link naar bericht
Deel via andere websites
55 minuten geleden zei Dolce Vita:

De toekomst van onze kinderen ligt, zoals voor ieder mens, in Iemand. En die Iemand noem jij niets......je moet maar durven....... Slechts op het Kruispunt tussen dat niets en die toekomst van je kinderen, wordt de Weg, de Waarheid en het Leven gevonden worden.  Totdat men daar eindelijk toe bereid is, blijft het bouncen. Van Himmelhoch jauchzend zum Tode betrübt, en tussen hoop en vrees. Of Sommige mensen moeten eerst volledig uitgeput zijn voor ze hun strijd opgeven en zich overgeven aan Jezus, voordat ze hun zalige hoop omzetten in Hoop op de Zaligmaker.

Zelfs woordspelingen volstaan niet, was jij het niet die er zeker van was dat WOIII er zou komen? Het is een lugubere gedachte die je blijkbaar ook aan Gods kapstok wil hangen? Mooi mooi, je moet maar durven inderdaad. :)

18 minuten geleden zei ineke-kitty:

Deze wereld denkt dat zij verdrukking heeft meegemaakt.  Maar er zal een dag komen dat de ergste trauma's van de geschiedenis overschaduwd zullen worden door een periode van zeven jaar, die nog veel verschrikkelijker zal zijn dan wat de mens zich kan voorstellen.  De profeten hebben Israel voortdurend gewaarschuwd voor deze tijden die zullen komen.

Doemdenken heeft ook een voordeel, er bestaat echter geen garantie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
40 minuten geleden zei TTC:

Zelfs woordspelingen volstaan niet, was jij het niet die er zeker van was dat WOIII er zou komen? Het is een lugubere gedachte die je blijkbaar ook aan Gods kapstok wil hangen? Mooi mooi, je moet maar durven inderdaad. :)

Doemdenken heeft ook een voordeel, er bestaat echter geen garantie.

Je hebt simpelweg niets begrepen van wat ik schreef, omdat je het kruis blijft omzeilen. Je weet niet waar het over gaat.  

WOIII komt er. Dat is geen doemdenken, maar realiteit.  Daar kom je achter als je je kruis oppakt en ophoudt met bouncen.  Want wat men voorbij probeert fe bouncen is dat pijnlijke punt waar men zich aan probeert te ontworstelen.......en juist daar bevindt Zich De Deur......  

Voor de mensen in Syrië is WOIII al uitgebroken trouwens....

 

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dolce Vita:

Je hebt simpelweg niets begrepen van wat ik schreef, omdat je het kruis blijft omzeilen. Je weet niet waar het over gaat.  WOIII komt er. Dat is geen doemdenken, maar realiteit.  Daar kom je achter als je je kruis oppakt en ophoudt met bouncen.  Want wat men voorbij probeert fe bouncen is dat pijnlijke punt waar men zich aan probeert te ontworstelen.......en juist daar bevindt Zich De Deur......  Voor de mensen in Syrië is WOIII al uitgebroken trouwens....

Zie je, je neemt het ineenstorten van een wereldbeeld letterlijk, luctor et emergo. Zie hier de clash, met of zonder kruis.

8WpDPSU.png

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei ineke-kitty:

Ook in het N.T. wordt over die tijd gesproken met uitdrukkingen als  'de toorn van God' ;  'de dag des Heren' en 'de komende toorn'. 

Wat een bangmakerij van deze Amerikaanse evangelist, ook al gebruikt hij citaten uit de bijbel. Moeten wij nu geloven dat God 2000 jaar lang met ingehouden woede alles heeft aangezien, alles op zijn beloop gelaten en dan ineens zeven jaar lang de mensen die op dat moment toevallig leven gaat of laat folteren? Door wie? Laat Hij de ene ongelovige de andere ongelovige afmaken? Belachelijk om die onzin te citeren. Zo zit een God naar mijn beleving niet in elkaar, echt iets voor gelovigen om dat te bedenken als zij in veiligheid zijn gebracht.

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei violist:

Wat een bangmakerij van deze Amerikaanse evangelist, ook al gebruikt hij citaten uit de bijbel. Moeten wij nu geloven dat God zich 2000 jaar lang met ingehouden woede heeft ingehouden, alles op zijn beloop gelaten en dan ineens zeven jaar lang de mensen die op dat moment toevallig leven gaat of laat folteren? Door wie? Laat Hij de ene ongelovige de andere ongelovige afmaken? Belachelijk om die onzin te citeren.

WOIII, zo blijft het verhaal kloppen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
34 minuten geleden zei TTC:

WOIII, zo blijft het verhaal kloppen.

Ik kan me met heel veel moeite indenken dat Poetin een atoombom naar New York stuurt en hij er vervolgens van Trump een paar terug krijgt en dat de hele wereld het nodige over zich heen krijgt maar wat heeft dat met de toorn van God te maken? Zijn wij zoveel slechter dan de mensen voor ons dat Hij zich nu op ons gaat uitleven (onder het mom van de losgelaten satan)? Moeten wij voor hen boeten? Waarom rekent God niet gelijk met iedereen af die niet naar zijn zin leeft? Wel zo eerlijk. Of kennen goden ook momenten dat zij hun zelfbeheersing verliezen en er later spijt van krijgen. Is de zondvloed daar niet een voorbeeld van, eens maar nooit weer? 

" Een dag der wrake van onze God" citeert Ineke-kitty van haar dominee. Betekent dit dat onze liefdevolle God zich nu al zit op te winden? Waarover? Ik vraag me werkelijk af hoe sommige mensen, 2000 jaar geleden maar nu ook nog, aan hun kennis over hun God komen. Of praten ze elkaar allemaal na en doet elk er een schepje boven op?

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei violist:

Ik kan me met heel veel moeite indenken dat Poetin een atoombom naar New York stuurt en hij er vervolgens van Trump een paar terug krijgt en dat de hele wereld het nodige over zich heen krijgt maar wat heeft dat met de toorn van God te maken? Zijn wij zoveel slechter dan de mensen voor ons dat Hij zich nu op ons gaat uitleven (onder het mom van de losgelaten satan)? Moeten wij voor hen boeten? Waarom rekent God niet gelijk met iedereen af die niet naar zijn zin leeft? Wel zo eerlijk. Of kennen goden ook momenten dat zij hun zelfbeheersing verliezen en er later spijt van krijgen. Is de zondvloed daar niet een voorbeeld van, eens maar nooit weer? " Een dag der wrake van onze God" citeert Ineke-kitty van haar dominee. Betekent dit dat onze liefdevolle God zich nu al zit op te winden? Waarover?

Heeft niets met God te maken, die heeft in alles voorzien en de mens heeft een vrije wil om er wat zinnigs mee te doen, of ook niet. Het is een eenvoudig proces, negeer wat beschikbaar werd gesteld en zeg dan dat God ons zal straffen.

  1. de mens kan onmogelijk alle alternatieven voor een beslissing kennen;
  2. de alternatieven die hij kent, kan hij niet alle simultaan vergelijken.
  3. als gevolg van de eerste twee axioma’s zal men niet het optimale alternatief kiezen.
  4. de mens beschikt over een set routineacties
  5. deze routineacties bestaan alle los van elkaar
  6. elk probleem wordt simultaan met het bestaande doel en middelen beschouwd
  7. als gevolg van 4 en 5 zal 2 pas in werking treden als routineacties niet meer volstaan

Zalige hoop?

26 minuten geleden zei violist:

" Een dag der wrake van onze God" citeert Ineke-kitty van haar dominee. Betekent dit dat onze liefdevolle God zich nu al zit op te winden? Waarover?

Over z'n blinde kinderen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei TTC:

Zie je, je neemt het ineenstorten van een wereldbeeld letterlijk, luctor et emergo. Zie hier de clash, met of zonder kruis.

8WpDPSU.png

Hetzelfde verhaal in een schema plaatsen, verandert niets aan je verhaal. Je snapt gewoon niet waar het over gaat wat ik je schreef. Bovendien heb ik niets met schema's. 

Het is gewoon hetzelfde gebabbel. Vanwaar toch die focus op geld en schulden? Een gelovige vertrouwt niet op het geld, en spuugt er ook niet op. Wij richten onze blik op Hem en vertrouwen op Hem die met ons is. In alle omstandigheden.

2 uur geleden zei TTC:

Heeft niets met God te maken, die heeft in alles voorzien en de mens heeft een vrije wil om er wat zinnigs mee te doen, of ook niet. Het is een eenvoudig proces, negeer wat beschikbaar werd gesteld en zeg dan dat God ons zal straffen

De vraag is wie er werkelijk negeert wat beschikbaar werd gesteld en of je beseft wat er beschikbaar werd gesteld en hoe dat te ontvangen.....

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Dolce Vita:

Hetzelfde verhaal in een schema plaatsen, verandert niets aan je verhaal. Je snapt gewoon niet waar het over gaat wat ik je schreef. Bovendien heb ik niets met schema's. Het is gewoon hetzelfde gebabbel. Vanwaar toch die focus op geld en schulden? Een gelovige vertrouwt niet op het geld, en spuugt er ook niet op. Wij richten onze blik op Hem en vertrouwen op Hem die met ons is. In alle omstandigheden.

Ik zou naar boven blijven staren, de sleutels zijn zoals altijd gratis. Maar wat doe je ermee, dat is de vraag. Oeroud verhaal, daar zijn we het over eens.  :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • tucker locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid