Spring naar bijdragen

Donald Trump versus The New World Order


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 1,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Opvallend dat je die journalist brutaliteit en onbeschoftheid verwijt, terwijl je tegelijk instemmend een filmpje post van een militair die nog veel brutaler en onbeschofter zijn toekomstige opperbeve

@Gaitema Misschien moet je het advies van je verloofde maar opvolgen en niet meer reageren, en met haar meehuilen als jullie voor de TV zitten en beelden zien van de vluchtelingen.  Je hebt namel

Militairen worden getraind en opgeroepen om namens de overheid onder meer oorlogsmissies uit te voeren. Ongeacht of zij het eens zijn met deze oorlogen, want daar gaan zij dan niet over. Als militair

Posted Images

  • 3 years later...
1 minuut geleden zei Dat beloof ik:

Voordat ik er op in ga.

Wat is het nu eigenlijk dat je wil zeggen.  

Behalve Kaboem.

Met andere woorden, het moet weer ingelepeld worden omdat je er geen bal van begrijpt. :)

Concreet: De democraten (met linkse motieven) hebben in Amerika altijd een zwart schaap om de andere zijde te beschuldigen waarvan ze zelf schuldig zijn. Deze man roept hier in op daarmee te stoppen en als een verenigd land terug de economie op te bouwen na deze crisis. De tijd van vingers wijzen en ongenuanceerd lasteren is voorbij. Althans, voor wie tenminste de zaak kan samenvatten ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Met andere woorden, het moet weer ingelepeld worden omdat je er geen bal van begrijpt. :)

Concreet: De democraten (met linkse motieven) hebben in Amerika altijd een zwart schaap om de andere zijde te beschuldigen waarvan ze zelf schuldig zijn. Deze man roept hier in op daarmee te stoppen en als een verenigd land terug de economie op te bouwen na deze crisis. De tijd van vingers wijzen en ongenuanceerd lasteren is voorbij. Althans, voor wie tenminste de zaak kan samenvatten ;)

Goed concreet dan:
Het klopt dat op 17 januari er al screenings werden uitgevoerd bij verschillende vliegvelden.
En inderdaad dachten een hoop mensen een week later: Ach een griepje.
En wat zei Trump: 
27 januari: "We hebben nauw contact met China over het virus. Er zijn heel weinig gevallen gemeld in VS, maar we houden het goed in de gaten. We hebben China en president Xi (Jinping, de president van China, red.) alle nodige hulp aangeboden. Onze experts zijn buitengewoon"

 

Ja, Trump sloot de grenzen op 31 januari.  Was er commentaar dan Democraten ? Ja, van 2 congresleden om precies te zijn. De leiding en de presidentskandidaten van de Democraten hebben geen kritiek gegeven. 
Daarna nam Trump in februari natuurlijke allerlei maatregelen ! Nou, om precies te zijn: helemaal niets eigenlijk...
10 februari: In een toespraak aan gouverneurs, een interview met Fox Business en tijdens een campagnebijeenkomst in New Hampshire zegt Trump dat het virus rond april waarschijnlijk verdwenen zal zijn. "Het ziet ernaar uit dat het virus tegen april, wanneer het een beetje warmer wordt, op wonderbaarlijke wijze verdwijnt", zegt hij tegen zijn aanhangers

24 februari:  "Het coronavirus is volledig onder controle in de VS. We staan in contact met iedereen en alle relevante landen. De CDC en de WHO hebben heel hard en slim gewerkt. Aandelenmarkt begint er in mijn ogen heel goed uit te zien", aldus Trump op Twitter.
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1232058127740174339

 

26 februari: Op een persconferentie herhaalt hij dat zijn regering in een vroeg stadium goed heeft gehandeld door de grenzen te sluiten. "Het aantal besmettingen lijkt in de afgelopen twee dagen te zijn gedaald", zegt hij over de situatie in de VS.

28 februari: Trump vertelt zijn aanhangers op een rally in North Carolina dat ze "relatief snel" een vaccin kunnen verwachten. Hij verwijst naar zijn impeachment en vrijspraak in de Senaat en zegt dat het coronavirus hun "nieuwe hoax" is.

29 februari:  Op een persconferentie in het Witte Huis zegt Trump: "We hebben de meest drastische stappen genomen om het coronavirus te confronteren. (Let wel: het enige dat hij op dat moment heeft gedaan is de grenzen dicht). De meest drastische van welk land dan ook. En we zijn de populairste reisbestemming ter wereld, maar hebben veel minder ziektegevallen dan landen met veel minder reizigers of een veel kleinere bevolking."

De hele maand februari doet Trump dus niets.
In maart gaat dat door:
2 maart: Trump en leden van het crisisteam bezoeken farmaceutische bedrijven om over de ontwikkeling van een vaccin te praten. De president zegt na afloop dat die bedrijven hem hebben verteld dat dit drie of vier maanden zal kosten. Immunoloog en topadviseur Anthony Fauci corrigeert hem: een jaar tot anderhalf is een realistischer vooruitzicht.

6 maart:  Trump bezoekt het hoofdkwartier van de CDC in Atlanta en zegt dat hij "over het algemeen niet geneigd is" reisbeperkingen of beperkingen op samenkomsten op te leggen.

9 maart: "Vorig jaar stierven er dus 37.000 Amerikanen aan de griep. Het zijn er gemiddeld 27.000 tot 70.000 per jaar. Niks wordt gesloten, het leven en de economie gaan door. Op dit moment zijn er 546 bevestigde gevallen van het coronavirus, met 22 doden. Denk daar maar eens over na!'" 
Exact 3 weken later, op 30 maart, heeft dezelfde man het ineens over 100.000 doden.

20 maart NBC-journalist Peter Alexander vraagt Trump of hij iets wil zeggen tegen Amerikanen die bang zijn door de coronacrisis. "Ik wil zeggen dat jij een vreselijke verslaggever bent", bijt de president hem toe. "Dat is wat ik zeg. Ik vind dat een heel nare vraag en ik vind dat je het Amerikaanse volk daarmee een heel slecht signaal stuurt."

30 maart: Trump verlengt de noodmaatregelen, zoals het advies om social distancing toe te passen, tot 30 april. De president voegde toe dat als het uiteindelijke dodental onder de 100.000 blijft, "we met z'n allen heel goed werk hebben gedaan".

Dit land gaat werkelijk volledig naar de kloten door het gestuntel van een man, wiens enige doel is om zijn eigen visie voor zichzelf geloofwaardig te houden.
 

 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja het is allemaal Trump zijn schuld. Hoe easy de mens meeloopt in wat copy pastes van de "leftard" bij gebrek aan een beter woord. :)

Trump wou wel een reisverbod en Nancy Pelosi was toen tegen en later gaan het vieren met de Chinezen tijdens Chinees nieuwjaar om haar heksenjacht kracht bij te zetten.

Als ge denkt dat die copy pastes het beter brengen, ok dan. Als Trump in januari al opvolgde staat hij ver voor op de rest die liever bashte op de persoon.

 Toen Trump die crisis wou bespreken waren ze hem aan het impeachen. Film is van februari. Maar werd al in januari besproken.

Februari

trollen omdat ze de rechtszaak verloren.

En dan wel de rekening durven presenteren.

 

Oh puh lease... 

En voor ge lult dat het youtube films zijn. Het zijn de datums die ervan tellen. De chronologie. Van wie jij copy paste is een raadsel? Je drumt zo op forumregels, wel: wie is uw bron? De persoon op twitter ofzo met erbij vermeld worden he. @Dat beloof ik. Prutser dat ge zijt. :)

Draining the swamp. Corona op Trump schuiven wont stop this.

 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Fundamenteel:

. Van wie jij copy paste is een raadsel? Je drumt zo op forumregels, wel: wie is uw bron?

Trump zelf. Het zijn zijn tweets,  met wat algemeen bekende feiten er bij.  Iedereen kan dat bij elkaar zoeken.  

Ik zeg niet dat corona zijn schuld is. Wel dat hij in het aanpakken van de crisis fout op fout stapelt en zichzelf voortdurend tegen spreekt. 

Kennelijk kun je het niet voor elkaar krijgen om te reageren op de inhoud. Dat zegt genoeg.

Feit is dat hij 28 februari het nog een hoax noemt, de 29e er op wijst hoe weinig doden er zijn.  En kijk nu: de VS staan aan kop  bij alle lijsten,  ruim 40.000 doden. Hij heeft het volledig onderschat en dáár is hij wel verantwoordelijk voor.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites

@Fundamenteel kun jij mij uitleggen hoe je zoveel vertrouwen kunt houden in iemand die aantoonbaar aan het prutsen is? Hij legt nooit iets uit, spreekt zichzelf voortdurend tegen, luistert naar niemand en vertelt aantoonbaar onwaarheden. Als ik in een discussie met jou een komma verkeerd zet krijg ik dat bij wijze van spreken weken later nog te horen.

Waarom kan bij iemand als jij de man klaarblijkelijk niks fout doen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
54 minuten geleden zei Mullog:

@Fundamenteel kun jij mij uitleggen hoe je zoveel vertrouwen kunt houden in iemand die aantoonbaar aan het prutsen is? Hij legt nooit iets uit, spreekt zichzelf voortdurend tegen, luistert naar niemand en vertelt aantoonbaar onwaarheden. Als ik in een discussie met jou een komma verkeerd zet krijg ik dat bij wijze van spreken weken later nog te horen.

Waarom kan bij iemand als jij de man klaarblijkelijk niks fout doen?

Ik heb dat niet. Gaan we weer woorden in mijn mond leggen?

2 uur geleden zei Dat beloof ik:

Trump zelf. Het zijn zijn tweets,  met wat algemeen bekende feiten er bij.  Iedereen kan dat bij elkaar zoeken.  

Ik zeg niet dat corona zijn schuld is. Wel dat hij in het aanpakken van de crisis fout op fout stapelt en zichzelf voortdurend tegen spreekt. 

Kennelijk kun je het niet voor elkaar krijgen om te reageren op de inhoud. Dat zegt genoeg.

Feit is dat hij 28 februari het nog een hoax noemt, de 29e er op wijst hoe weinig doden er zijn.  En kijk nu: de VS staan aan kop  bij alle lijsten,  ruim 40.000 doden. Hij heeft het volledig onderschat en dáár is hij wel verantwoordelijk voor.

Daar staat Trump niet alleen in. laatste film van Jason A in mijn post  aan u is meer on topic en gaat over "pizzagate". Die pedofielen bij de democraten daar...die aan kinderhandel deden.

Must watch.

Ik verdedig Trump niet zozeer. Die wilt evenzeer 5g en contact tracing.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei Fundamenteel:
2 uur geleden zei Dat beloof ik:

Feit is dat hij 28 februari het nog een hoax noemt, de 29e er op wijst hoe weinig doden er zijn.  En kijk nu: de VS staan aan kop  bij alle lijsten,  ruim 40.000 doden. Hij heeft het volledig onderschat en dáár is hij wel verantwoordelijk voor.

Daar staat Trump niet alleen in. laatste film van Jason A in mijn post  aan u is meer on topic en gaat over "pizzagate". Die pedofielen bij de democraten daar...die aan kinderhandel deden.

Gebrabbel dat net ter zake doet. Wijzen naar een ander is kleutergedrag. Wie is hier president, Trump of Trump ? 

27 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik verdedig Trump niet zozeer.

Een filmpje plaatsen waarin iemand ongefundeerd Trump basht en daar alleen maar 'Kaboom'  bij plaatsen geeft toch écht een andere indruk. 

Heb je in de gaten dat je vraag om mijn bron te noemen onzinnig was, omdat ik slechts tweets van hem postte, met wat algemeen feiten er om heen? 
Welnu, ga daar dan nu eens inhoudelijk op in, dan hebben we tenminste een goede discussie.
En zeg gewoon wat je te zeggen hebt, in plaats van een serie video's te plaatsen en anderen ervan te beschudigen dat ze alleen maar copy-pasten.
Als je zo blijft doorgaan, ga ik er vanuit dat je geen discussie wil en alleen maar wat aan het blaaskaken bent . 

 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Gebrabbel dat net ter zake doet. Wijzen naar een ander is kleutergedrag. Wie is hier president, Trump of Trump ? 

Een filmpje plaatsen waarin iemand ongefundeerd Trump basht en daar alleen maar 'Kaboom'  bij plaatsen geeft toch écht een andere indruk. 

Heb je in de gaten dat je vraag om mijn bron te noemen onzinnig was, omdat ik slechts tweets van hem postte, met wat algemeen feiten er om heen? 
Welnu, ga daar dan nu eens inhoudelijk op in, dan hebben we tenminste een goede discussie.
En zeg gewoon wat je te zeggen hebt, in plaats van een serie video's te plaatsen en anderen ervan te beschudigen dat ze alleen maar copy-pasten.
Als je zo blijft doorgaan, ga ik er vanuit dat je geen discussie wil en alleen maar wat aan het blaaskaken bent . 

 

Ongefundeerd? Jij noemt dat filmpje ongefundeerd? Zie daarom frustreren vele zich aan u. Uw subjectiviteit is aan teveel ignorantie gelinkt.

Wat dat filmpje toont is dat degene die hem nawijzen Trump eerst tegenwerkten wanneer hij meer wou doen. That's it. Degene die hem bashen minimaliseerde en vonden dat hij vredeeldheid zaaide. Dronken Pelosi ging nog vieren met Chinezen en later de pandemie.

Als ge tegen Trump zijt tot daar aan toe. Maar waarom meelopen in gemekker van mensen die erger gehandeld hebben? Ik faal dat te begrijpen.

En dan nog pizzagate ! Boven uw niveau dbi. Doe niet mee als google al tweets moet vertalen voor u. Wat kan je dan samenvatten uit die film? Ge kunt niet eens Engels. De enige ongefundeerde hier is jij. Trollen, meedoen en niet kunnen.

1 uur geleden zei Mullog:

.

Waarom kan bij iemand als jij de man klaarblijkelijk niks fout doen?

Wie kwam tegen Trump en SA op tijdens de genocide in Jemen? Inconsequentie is u niet vreemd, mij wel.

Jij en dbi, boeit dit onderwerp je echt of kan Trump bij jullie alleen maar fout doen en de democraten alleen maar goed? Pizzagate? Geloven we de msm dat ze onschuldig zijn? Kijk dan die film maar eens van Jason A. De reporters en insiders die het onderzochten komen er in aan bod.

Drain the swamp.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Ongefundeerd? Jij noemt dat filmpje ongefundeerd? Zie daarom frustreren vele zich aan u. Uw subjectiviteit is aan teveel ignorantie gelinkt.

Wat dat filmpje toont is dat degene die hem nawijzen Trump eerst tegenwerkten wanneer hij meer wou doen. That's it. Degene die hem bashen minimaliseerde en vonden dat hij vredeeldheid zaaide. Dronken Pelosi ging nog vieren met Chinezen en later de pandemie.

Als ge tegen Trump zijt tot daar aan toe. Maar waarom meelopen in gemekker van mensen die erger gehandeld hebben? Ik faal dat te begrijpen.

En dan nog pizzagate ! Boven uw niveau dbi. Doe niet mee als google al tweets moet vertalen voor u. Wat kan je dan samenvatten uit die film? Ge kunt niet eens Engels. De enige ongefundeerde hier is jij. Trollen, meedoen en niet kunnen.

Wie kwam tegen Trump en SA op tijdens de genocide in Jemen? Inconsequentie is u niet vreemd, mij wel.

Jij en dbi, boeit dit onderwerp je echt of kan Trump bij jullie alleen maar fout doen en de democraten alleen maar goed? Pizzagate? Geloven we de msm dat ze onschuldig zijn? Kijk dan die film maar eens van Jason A. De reporters en insiders die het onderzochten komen er in aan bod.

Drain the swamp.

Ik begrijp uit je getier dat je niet inhoudelijk in wil gaan op het stukje waarin ik de tweets van Trump postte, met feiten er bij.
Dat was toch waar ik vriendelijk al 2 keer om verzocht.
Jammer, dan houdt het op.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Ik begrijp uit je getier dat je niet inhoudelijk in wil gaan op het stukje waarin ik de tweets van Trump postte, met feiten er bij.
Dat was toch waar ik vriendelijk al 2 keer om verzocht.
Jammer, dan houdt het op.

Daar gaat het niet over!!!! Het gaat erom dat degene die de heksenjacht organiseerden hem tegenwerkte en meer fouten maakten dan hij. Trump is niet feilloos en heeft ook fouten gemaakt. Maar die hem daarvoor op de orde roepen genieten politieke onschendbaarheid terwijl hun partij uitbarst van pedofielen waar de rook tot in Tokyo vliegt als we pizzagate erbij betrekken. Heel die corona is eigenlijk afleiding van die dragonders hun wandaden terwijl ze verder hun beestensysteem uitbouwen.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Daar gaat het niet over!!!! Het gaat erom dat degene die de heksenjacht organiseerden hem tegenwerkte en meer fouten maakten dan hij. Trump is niet feilloos en heeft ook fouten gemaakt. Maar die hem daarvoor op de orde roepen genieten politieke onschendbaarheid terwijl hun partij uitbarst van pedofielen waar de rook tot in Tokyo vliegt als we pizzagate erbij betrekken. Heel die corona is eigenlijk afleiding van die dragonders hun wandaden terwijl ze verder hun beestensysteem uitbouwen.

 

Momenteel gaat het vooral de coronacrisis en een daarbij in alle opzichten falende president.
22 miljoen werklozen, 45.000 doden (en dat gaan er ver boven de 100.000 worden) , als je vandaag olie koopt krijg je nog geld toe.
Degene die daar verantwoordelijk voor is, is de baas van het land, de president, in dit geval Trump. 
En als je dan als journalist vraagt of de president iets te zeggen heeft voor mensen die bang zijn, krijg je als antwoord "Ik wil zeggen dat jij een vreselijke verslaggever bent. Dat is wat ik zeg. Ik vind dat een heel nare vraag en ik vind dat je het Amerikaanse volk daarmee een heel slecht signaal stuurt."
Het is dus niet zo gek dat de aanhangers van die president op dezelfde debiele manier reageren en iedereen die commentaar heeft af kraken. Daarbij schamen ze zich er niet voor om pedofilie er bij te halen.
Dat toont alleen maar aan dat men de kritiek op het beleid niet kan weerleggen.
 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
56 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Momenteel gaat het vooral de coronacrisis en een daarbij in alle opzichten falende president.
22 miljoen werklozen, 45.000 doden (en dat gaan er ver boven de 100.000 worden) , als je vandaag olie koopt krijg je nog geld toe.
Degene die daar verantwoordelijk voor is, is de baas van het land, de president, in dit geval Trump. 
En als je dan als journalist vraagt of de president iets te zeggen heeft voor mensen die bang zijn, krijg je als antwoord "Ik wil zeggen dat jij een vreselijke verslaggever bent. Dat is wat ik zeg. Ik vind dat een heel nare vraag en ik vind dat je het Amerikaanse volk daarmee een heel slecht signaal stuurt."
Het is dus niet zo gek dat de aanhangers van die president op dezelfde debiele manier reageren en iedereen die commentaar heeft af kraken. Daarbij schamen ze zich er niet voor om pedofilie er bij te halen.
Dat toont alleen maar aan dat men de kritiek op het beleid niet kan weerleggen.
 

Jaja het is alleen Trump.... zeer consequent.

Nogmaals: Trump wou al debat in januari maar democraten waren te druk met impeachen en hun heksenjacht.

Intussen doet de msm alsof ze pizzagate hebben afgehandeld terwijl die pedo's gewoon vrij rondlopen.

De wraak komt de Heere toe.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Fundamenteel:

Wie kwam tegen Trump en SA op tijdens de genocide in Jemen? Inconsequentie is u niet vreemd, mij wel.

Jij en dbi, boeit dit onderwerp je echt of kan Trump bij jullie alleen maar fout doen en de democraten alleen maar goed?

Ik heb werkelijk geen idee waar je eerste zin over gaat.

En het enige wat mij keer op keer verbaasd is dat mensen klaarblijkelijk het volste vertrouwen in Trump hebben terwijl het toch echt geen rocket science is om te zien dat de man liegt, bedriegt, prutst, zich aan zijn verantwoordelijkheden onttrekt en immoreel is (GRAB THEM BY THE PUSSY!!!). Toch komt de man daar blijkbaar mee weg. En ik probeer dat te begrijpen. 

Maar goed, jij ziet alles wat ik schrijf als een soort van aanval op wat jij allemaal beweert. Dus ik zal wel geen antwoord krijgen.  

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Fundamenteel:
10 uur geleden zei Dat beloof ik:

Momenteel gaat het vooral de coronacrisis en een daarbij in alle opzichten falende president.
22 miljoen werklozen, 45.000 doden (en dat gaan er ver boven de 100.000 worden) , als je vandaag olie koopt krijg je nog geld toe.
Degene die daar verantwoordelijk voor is, is de baas van het land, de president, in dit geval Trump. 
En als je dan als journalist vraagt of de president iets te zeggen heeft voor mensen die bang zijn, krijg je als antwoord "Ik wil zeggen dat jij een vreselijke verslaggever bent. Dat is wat ik zeg. Ik vind dat een heel nare vraag en ik vind dat je het Amerikaanse volk daarmee een heel slecht signaal stuurt."
Het is dus niet zo gek dat de aanhangers van die president op dezelfde debiele manier reageren en iedereen die commentaar heeft af kraken. Daarbij schamen ze zich er niet voor om pedofilie er bij te halen.
Dat toont alleen maar aan dat men de kritiek op het beleid niet kan weerleggen.
 

Jaja het is alleen Trump.

Is er nog een andere president van de VS dan, die ook verantwoordelijk is? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 uur geleden zei Mullog:

Ik heb werkelijk geen idee waar je eerste zin over gaat.

En het enige wat mij keer op keer verbaasd is dat mensen klaarblijkelijk het volste vertrouwen in Trump hebben terwijl het toch echt geen rocket science is om te zien dat de man liegt, bedriegt, prutst, zich aan zijn verantwoordelijkheden onttrekt en immoreel is (GRAB THEM BY THE PUSSY!!!). Toch komt de man daar blijkbaar mee weg. En ik probeer dat te begrijpen. 

Maar goed, jij ziet alles wat ik schrijf als een soort van aanval op wat jij allemaal beweert. Dus ik zal wel geen antwoord krijgen.  

Ge legt me woorden in de mond. fuck toch off gast. Wa boeit mij wa Trump over volwassen pussy zegt terwijl de democraten bol staan van pedo's die aan kinderhandel deden.

Ga nog wat wegkijken als uw regering collaboreert met Hamas die Joodse burgerslachtofferd maken.

Je bent ook iemand die liegt, buiten context gaat en verdraait. Zelfs hypocriet en inconqequent. Wat verwacht je? Dat ik uw voeten kus na wegkijken bij pedoschandalen maar volwassen pussy prioriteir maakt in uw betoog? Nadar ge me inconsequentie verwijt over Trump? Ik spaar Trump niet, maar eerlijk is eerlijk. Die democraten zijn erger.

10 uur geleden zei Dat beloof ik:

Is er nog een andere president van de VS dan, die ook verantwoordelijk is? 

Er was een impeachment procedure en die pedo partij werkte hem in alles tegen.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
44 minuten geleden zei Fundamenteel:
11 uur geleden zei Dat beloof ik:

Is er nog een andere president van de VS dan, die ook verantwoordelijk is? 

Er was een impeachment procedure en die pedo partij werkte hem in alles tegen

Dus je kunt geen antwoord geven, behalve schelden, en dat zijn we van jou gewend. 
Want er is geen andere president die verantwoordelijk is.
Dat is er maar eentje, en dat is Trump.

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Dus je kunt geen antwoord geven, behalve schelden, en dat zijn we van jou gewend. 
Want er is geen andere president die verantwoordelijk is.
Dat is er maar eentje, en dat is Trump.

Als hij niets mag doen? Er is nog een senaat ook daar he.

Ik kan alles beantwoorden, maar het is niet aan mij constant de ignorantie van een ander te nuanceren. Al wat ik wou tonen is dat de pot de ketel verweet en we kregen weer mantra’s uit de media tot jaren geleden. Grab them by the pussy durven zeggen nadat ik pedofielen schandalen bovenhaal. Dat is een peer die een kaakslag tegen iedere betrokkene zijn appel is. Jij deed dat niet, maar zit wel op hetzelfde niveau.

sta me toe te passen. Maar als het u zo belangrijk is: je hebt gelijk het is allemaal door Trump. Voila einde discussie.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Fundamenteel:

Als hij niets mag doen? Er is nog een senaat ook daar he.

Ik kan alles beantwoorden, maar het is niet aan mij constant de ignorantie van een ander te nuanceren. Al wat ik wou tonen is dat de pot de ketel verweet en we kregen weer mantra’s uit de media tot jaren geleden. Grab them by the pussy durven zeggen nadat ik pedofielen schandalen bovenhaal. Dat is een peer die een kaakslag tegen iedere betrokkene zijn appel is. Jij deed dat niet, maar zit wel op hetzelfde niveau.

sta me toe te passen. Maar als het u zo belangrijk is: je hebt gelijk het is allemaal door Trump. Voila einde discussie.

Je bent volledig klem gepraat door DBI, het is vermakelijk en zielig tegelijk hoe je daarop reageert. Mijn neefje van 5 reageert volwassener.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid