Spring naar bijdragen

Religie bij profiel


Aanbevolen berichten

Misschien is het iets moois, als er bij elk profiel naast bijvoorbeeld locatie, ook iets van 'religie' kan komen te staan. Mensen kunnen hierin aangeven in het kort wat zij zijn of hoe zij zich identificeren. Bijv. Agnost, humanist, hervormd, remonstrant enz. Is hier al ooit eerder aan gedacht? Of is dit vooralsnog te lastig om te implementeren op deze website?

Met vriendelijke groet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 uur geleden zei Rommel:

Is niet over nagedacht maar vind het een goede toevoeging. Ik schrijf hem op!

Hebben we het ooit wel over gehad, en ik ben daar wel een voorstander van. Je kunt soms een reactie beter plaatsen als je weet dat iemand zich als Rooms-Katholiek (of Jehova's Getuige, of Islamiet, of ...) identificeert.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ondertussen is de nieuwe functie doorgevoerd, het is dus nu mogelijk om religie bij je profiel in te stellen. Deze komt dan naast je bericht te staan onder je profiel info. Goede aanvulling voor op Credible! bedankt voor het melden. :)

Daarnaast is de weergave van de andere profielvelden ook verbeterd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Lobke:

Geen kerklid meer, ik betwijfel nogal wat... 
Ach wat maakt het uit, maak er maar wat van. Of moet ik dat er zelf bij zetten?

Het was mijn idee, maar zelf kan ik mijzelf ook maar moeilijk omschrijven. Het is echter de bedoeling dat je zelf iets invult en je hebt genoeg ruimte om er dus wat neer te zetten.

'Agnosticisme of Katholicisme?' dekt mijn lading wel. Sta redelijk agnostisch ten opzichte van het bestaan van een God. Echter word ik in verregaande mate steeds katholieker en ik sluit dan ook niet uit dat er een moment komt waarop ik het agnosticisme laat varen. Voor nu vind ik de huidige beschrijving voor mij een goede omschrijving.

Ik zou zeggen omschrijf het op een manier zoals jij je daar prettig bij voelt. Of niet, het is geen plicht.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Rommel locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid