Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Mee eens, het is fijn dat Credible weer in de lucht is. Ik begon het al te missen.

Wel een klein puntje van feedback: ik had graag iets meer communicatie hierover gezien op de Facebook en of Twitter van Credible.nl. Want nu wisten we volstrekt niet wat er gaande was en dacht ik zelfs eventjes dat het enkel bij mij eruit lag.

Die communicatie hoeft dan helemaal niet uitgebreid zijn, maar kan gewoon een tekstje zijn als "De server doet het op dit moment niet (of wat de reden ook was), we proberen het te fixen en we houden je op de hoogte."

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, zoals jullie gemerkt hebben werkt alles weer. Door een samenloop van omstandigheden heeft het veels te lang geduurd dan eigenlijk zou mogen. Probleem zat hem er vooral in dat al op de eerste dag van mijn vakantie het probleem voordeed terwijl ik beperkt internet had. Hierdoor was het niet mogelijk om de website weer snel online te krijgen. Er zijn wel verschillende pogingen gedaan om een back-up terug te zetten maar dit mislukte.

Inderdaad: goed punt is om andere communicatiemiddelen (zoals Facebook en Twitter) te gebruiken om jullie op de hoogte te houden. Punt is (en dat reken ik mijzelf aan ;) ) dat ik vooral oplossingsgericht dan bezig ben. Maar dat was ook door het beperkte internet wat ik tot mijn beschikking had.

Al met al: goed leermoment voor de toekomst!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mee eens, het is fijn dat Credible weer in de lucht is. Ik begon het al te missen.

Wel een klein puntje van feedback: ik had graag iets meer communicatie hierover gezien op de Facebook en of Twitter van Credible.nl.

Heeft Credible Facebook hierin eigenlijk wel een functie?

Wie kijkt hier regelmatig?

Wie van de Credible leden heeft een FB account en hoevelen hebben deze pagina geliked en zijn dan ook geabonneerd op nieuwe berichten?

Het meest actuele bericht is van

16 oktober 2015

Credible zelf doet er zelfs helemaal niets meer mee.

Het daaropvolgende bericht van dezelfde datum:

https://www.facebook.com/credible.nl/po ... 5861130890

Achter de link krijg ik:

"Het opgevraagde onderwerp bestaat niet (meer)".

Verder waren de berichten vooral linken naar columns.

Mooi zou je zeggen, maar wie van de Credible lezers boeit dit, als ze die automatisch op het forum ook lezen onder de nieuwe berichten?

Iig. mij niet. :Z

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou ja, zelf kijk ik dus op die Facebook en op die Twitter als Credible eruit ligt. Maar dan is het dus wel handig als daar vervolgens ook iets op te lezen staat. ;)

Het lijkt mij dan dus verstandig om die twee sites als noodcommunicatie te gebruiken en ook als zodanig aan te geven hier, als Credible zelf daarvoor tijdelijk niet beschikbaar is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ja, zoals jullie gemerkt hebben werkt alles weer. Door een samenloop van omstandigheden heeft het veels te lang geduurd dan eigenlijk zou mogen. Probleem zat hem er vooral in dat al op de eerste dag van mijn vakantie het probleem voordeed terwijl ik beperkt internet had.

Gelukkig had ik, en velen met mij denk ik, al wel die gedachte.

Laat ze eerst maar ff gewoon lekker vakantie hebben.

Iig. is het duidelijk dat ook door Freethinker leden dit forum onder de betere christelijke fora gerekend mag worden.

http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 61#p506361

Ook al haal je, net als bij andere tolerante fora, die toch eigen doelstellingen voorop willen stellen, wel veel contramine in huis wat een echt specifieke moderatie vereist.

Mijn complimenten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik wil het team feliciteren met het weer online krijgen van Credible. Het lijkt me een hele klus waar veel tijd in gaat zitten, en dan ook nog in de vakantie periode. (YY)

Goed gedaan en ik hoop dat jullie dit nu heel lang bespaard blijft.

Mooi, Credible werkt weer! |P

Ja, lastig dat het net nu in de vakantietijd gebeurde; dan kan het extra moeilijk zijn om het forum binnen korte tijd weer in orde te krijgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heel technisch verhaal wat neerkomt op nulletjes en eentjes die omgevallen waren in de databank en waardoor de software het dus niet meer snapt en dan roept "Ik snap het niet meer" en vervolgens niets meer laat zien. We zijn op weg naar vernieuwde software en databank, maar dat laat nog eventjes op zich wachten. TZT brengen we jullie daar van op de hoogte natuurlijk. *tucker

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
Op ‎18‎-‎8‎-‎2016 om 12:37 zei Rommel:

Ja, zoals jullie gemerkt hebben werkt alles weer.

Maar dat is niet helemaal waar ik ben in het topic over Bijbel en Egyptische cronologie met Antoon in discussie maar kan daar niet reageren?

 

Ik kan me ook niet meer aboneren op de topic?

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Jacobus:

Maar dat is niet helemaal waar ik ben in het topic over Bijbel en Egyptische cronologie met Antoon in discussie maar kan daar niet reageren?

 

Ik kan me ook niet meer aboneren op de topic?

@Jacobus, we zijn het nieuwe forum gestart zonder het mee verhuizen van de topics. Na wat positieve feedback hebben we besloten toch wat topics over te zetten van " het archief" naar een deel van het forum waar users wel kunnen reageren. Er is ook gevraagd of users nog een topic miste, waarin ze zelf recent actief waren :) Bij deze zal ik je topic even opzoeken en bekijken of het uit archief kan :) 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Desid; dat zou kunnen, maar....

We hebben de bewuste keuze gemaakt om dat niet te doen. Er waren veel topics die toe waren aan "een frisse wind". We wilden beginnen met een schone lei.

Na wat feedback en overleg hebben we toch besloten wat topics over te blazen van het "archief" naar "het forum"-gedeelte".

Mocht je een topic missen kun je dat aangeven en dan word er naar gekeken :)

hier het topic waar er ook over gesproken wordt: 

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid