Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

of gewoon 'toevallig' tegen komen als je weet waar ze werkt, shopt (supermarkt), woont etc...

Dat vind ik dan weer een beetje stalkerig. :#

Om een telefoonnummer vragen vind ik zelf altijd de beste manier, maar ik ben ook een beetje bang ofzo om op mijn bek te gaan. Ik bedoel, dat is wel heel overduidelijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
of gewoon 'toevallig' tegen komen als je weet waar ze werkt, shopt (supermarkt), woont etc...

Dat vind ik dan weer een beetje stalkerig. :#

Om een telefoonnummer vragen vind ik zelf altijd de beste manier, maar ik ben ook een beetje bang ofzo om op mijn bek te gaan. Ik bedoel, dat is wel heel overduidelijk.

Zolang zij gelooft dat het toeval is, is het niet echt stalken he :#

En tja, telefoonnummer vragen is inderdaad het beste, meestal weet je dan gelijk waar je aan toe bent, of je bent helemaal in de wolken of je baalt een dag of twee. Maar is denk ik beter dan weken/maanden er omheen draaien.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gewoon: hoi, lijkt het je leuk om ns wat te gaan drinken samen?

En dan wachten op antwoord.

Natuurlijk kun je nee krijgen, maar zie dat niet als 'op je bek gaan'. Dan weet je tenminste direct waar je aan toe bent (en zij ook als het goed is), in plaats van die vraag uit te stellen, erom heen te draaien en het zo alleen maar ingewikkelder te maken (wat overigens geen enkele vrouw aantrekkelijk vind, een draaikont en een treuzelaar).

En wat als ze met een glimlach ja zegt, hoe leuk is dat! :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
of gewoon 'toevallig' tegen komen als je weet waar ze werkt, shopt (supermarkt), woont etc...

Dat vind ik dan weer een beetje stalkerig. :#

Om een telefoonnummer vragen vind ik zelf altijd de beste manier, maar ik ben ook een beetje bang ofzo om op mijn bek te gaan. Ik bedoel, dat is wel heel overduidelijk.

Niet geschoten is altijd mis ;). Krijg je ook bepaalde 'signalen' dat die persoon je ook wel ziet zitten?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Stel dat je af en toe in gezelschap iemand tegenkomt die je (erg :$ ) leuk vindt, en waar je eigenlijk weleens iets mee zou willen drinken. Hoe pak jij dat dan aan in zo'n geval? Eerst vrienden worden op Facebook, telefoonnummer vragen ... ?

Eerst vrienden worden op facebook. Daarna proberen beetje gezellig te kletsen. En als je voelt dat er een beetje een klik is kan je verder gaan, telefoon nummer vragen, een keer iets gezelligs doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kan geen tips toevoegen aan wat al gegeven is... Maar de "uitsluitend" vriendschap niet te lang rekken als het je om meer te doen is, dan is het beter om snel genoeg te weten waar je staat in plaats van maanden rond de hete brij te draaien.

Haar telefoonnummer vragen is in ieder geval een goede eerste stap, al wil het niet zeggen als ze die niet meteen geeft dat dit dan wil zeggen dat ze helemaal ook geen interesse zou hebben, ik zou ook niet aan de eerste de beste mijn telefoonnummer geven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Toch hè, vind ik de genoemde directe aanpak wel erg doorzichtig ofzo.

Dat mag ik hopen dat die doorzichtig is. Het is toch je bedoeling om de ander duidelijk te maken dat je hem/haar leuk vindt? Als die partner ook niet-doorzichtig wil zijn schiet het voor geen meter op.

Ik zou zelf niet zomaar mijn telefoonnummer aan een wildvreemde man of vrouw geven

Want? Ze zou je kunnen opbellen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dat mag ik hopen dat die doorzichtig is. Het is toch je bedoeling om de ander duidelijk te maken dat je hem/haar leuk vindt? Als die partner ook niet-doorzichtig wil zijn schiet het voor geen meter op.

Nou, ik vind het zelf fijner om iets subtieler versierd te worden. Ik sla er niet stijl van achterover als een vrouw een leuke kop heeft en vervolgens om mijn telefoonnummer vraagt. Dat kan iedereen. Wel als ze mijn interesse weet te wekken, mijn hoofd lichtelijk op hol brengt en op geraffineerde wijze voor elkaar weet te krijgen om contact met me te houden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
En is het ook niet dat de directe aanpak veel moeilijker is als je iemand écht leuk vindt? Dat is bij mij in ieder geval wel het geval. Kan met alles en iedereen kletsen, behalve met crushes... die ontwijk ik vaak liever _O-

Ja, herkenbaar. Ik wil niet opscheppen maar ik ben best een charmeur. :# Alleen als ik een vrouw vervolgens echt reteleuk vind, ben ik een stuk minder gehaaid.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 5 weeks later...
Stel dat je af en toe in gezelschap iemand tegenkomt die je (erg :$ ) leuk vindt, en waar je eigenlijk weleens iets mee zou willen drinken. Hoe pak jij dat dan aan in zo'n geval? Eerst vrienden worden op Facebook, telefoonnummer vragen ... ?
Welnee, als je niet te verlegen bent, vraag je het zodra je haar ziet en dan zeg je ook gelijk dat je haar leuk vindt en dat je eventueel verkering met haar wilt. Vergeet niet dat er meerdere jongens zijn die misschien haar ook te gek vinden.
Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid