Spring naar bijdragen

Ook ik ben terug met getuigenis *best heftig*


Aanbevolen berichten

Even kort ik ben Evie en afgelopen 23 november gedoopt :D ik ben tevens in therapie en trauma's aan het verwerken. Trigger waarschuwing voor zelfbeschadiging, maar toch wil het wél zo neerzetten omdat het zó is gegaan en ik gelukkig weer dicht bij de Here leef en Hij niet meer alleen in mijn achterkamertje logeerd zoals een aantal weken het geval was... God LEEFT en Jezus HEEFT voor ONS OVERWONNEN. Amen!

Ik wil graag getuigen van Gods enorme liefde: een aantal weken hield ik Hem in mijn achterkamertje, veel hersenloze muziek, dacht ik kan het zelf wel...

Woensdag heb ik een herinnering verwerkt en daardoor een stukje bevrijding ervaren. Ik getuigde Witte Donderdag en prompt gisteren raakte ik in crisis...

Leugens, ik had enorme zielenpijn, dacht dat ik dood wilde en had ook gekrast - ik durfde niet aan het paas avondmaal.. een vriendin kwam langs ik had de crisisdienst nog gesproken en die vriendin zou mijn medicatie beheren per dag en scherpe dingen had ik niet in zoals keukenmessen ed.

Ik koos ervoor om het bij het kruis te brengen, zoals een vriend ooit zei hoe groter de strijd hoe groter de verwinnen. En ik dankte God voor de strijd en ik proclameerde dat ik in Jezus al overwonnen had!!!!

Ik toch naar de Goede Vrijdag dienst, zit ik op de toilet, (ongesteld!!!) terwijl ik de prikpil gebruik, echt er werd om mij gevochten, ik zat natuurlijk niet met wat zakdoekjes in me broek lekker in die dienst toch aan het avondmaal gegaan... Had geen rust, maar door Hem overwon ik!

Vandaag ging ik hardop bidden en ik besefte dat toen ik weinig met God bezig was dat de boze goed uitkwam, maar toen ik ging getuigen en Hem in alles betrekken die duivel dat helemaal niet leuk vond en dat er een strijd werd gevochten om mij, betreffende mijn zwakke plekken!!!

Ãk KIES voor Jezus verlossing, Gods genade, zonder HEM ben ik hersenloos maar zodra ik weer bij Jezus team wil voegen komt de strijd en oh wat was die erg maar Jezus over het al voor mij en dat was alles wat ik hoefde in te zien en GETUIGEN!

Als God voor je is, wie is er dan tegen je?

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid