Spring naar bijdragen

Overname Credible en voortzetting


Aanbevolen berichten

Beste Crediblers,

Vorige maand hebben we een topic geopend over de toekomst van Credible. Dit topic heeft heel wat los gebracht onder gebruikers. Veel leden kwamen weer eens een kijkje nemen. Het topic heeft ook gezorgd voor een andere wending voor wat betreft de toekomst van Credible.

Met Flex Internet Solutions zijn we een overname overeen gekomen. Alle domeinnamen en het technisch beheer wordt overgedragen aan hen. Rommel wordt aangemerkt alszijnde beheerder van het forum. Niet alleen zijn we tot een overname gekomen, ook hebben de volgende leden zich bereid verklaard om zich in te zetten voor Credible. Het gaat om de volgende leden:

Aer, Annatar, Davy964, Dwarrel, JoostG, Tucker en Wietse2

Zij zijn vanaf nu allemaal in het blauw gekleurd om zich in te lezen in de materie en de gesprekken in goede banen te leiden.

De komende 2 maanden wordt gebruikt om technisch alles rond te maken en deze leden in te werken en te begeleiden. We zullen op 30 mei de bestaande servers uit het rack halen bij TransIP. Flex heeft haar eigen servers, waarop Credible vanaf 20 mei wordt gehost.

Na 30 mei zijn Dingo en ik niet meer verantwoordelijk voor Credible. We heffen de stichting op en zullen na aftrek van oprichtingskosten het restant overmaken aan Dorcas. Het exacte bedrag zal nog worden bekend gemaakt in dit topic.

Wij zijn blij dat er mensen zijn opgestaan om Credible voort te zetten. We bidden hen allen veel wijsheid en zegen toe om van Credible weer een dynamische omgeving te maken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooi. Ik had me net aangemeld, toen ik te horen kreeg dat Credible ermee ging stoppen. Dus verder geen tijd meer aan besteed. Dat ga ik nu alsnog doen en misschien wel eens wat schrijven ook.

(Edit: ik zie dat ik al wat langer lid was. Nooit iets mee gedaan en met het stopbericht was ook de motivatie weg. Maar die is dus wel weer terug ;))

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ga niet akkoord met overdracht van mijn gegevens aan een andere eigenaar of beheerder.

Daarom verzoek ik om bij de transitie mijn gegevens niet over te dragen.

En waarom ga je daar niet mee akkoord? De enige manier om geen gegevens over te dragen is je account verwijderen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mooi. Ik had me net aangemeld, toen ik te horen kreeg dat Credible ermee ging stoppen. Dus verder geen tijd meer aan besteed. Dat ga ik nu alsnog doen en misschien wel eens wat schrijven ook.

Goed om te horen :)!

Bedankt allemaal voor de steunbetuigingen om Credible in de lucht te houden!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Super om te horen dit, mooi dat dit bijzondere forum blijft voortbestaan! :D

Uiteraard blijf ik ook mijn columns voor jullie schrijven, als jullie dat natuurlijk dan nog willen. :) Als dat straks naar een ander mailadres moet worden gestuurd, of op een andere wijze moet worden aangeleverd, dan hoor ik dat graag.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk dat credible blijft vooral, omdat ik net een account heb aangemaakt.

En vooral fijn voor de mensen die er al hele lange tijd energie insteken en fijne gesprekken en/of discussies hebben.

Wel vind ik het zelf de gesprekken best hoogdrempelig, maar nu het blijft ga ik me zeker meer verdiepen in Credible!

Ik wens de mensen die credible gaan voortzetten veel succes en zegen toe!

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid