Spring naar bijdragen

Hoeveel kost 100.000 Gigabyte verkeer


Aanbevolen berichten

Ik ben nogal fan van audio bijbels als ze gedeeld worden, zeker de (Public domain) gratis bijbels, het is goed voor je geloof iedere dag de audiobijbel half uurtje te luisteren (Audio bijbel werkt goed als je geestelijke strijd heb), heb al verschillende gedownload, nu zag ik deze site, Volgens de teller hebben ze al 100.000 voorgelezen King James bijbels geupload vanaf hun server.

Ik vraag me af, hoeveel kost uploaden per GB of TB?

Werkt er iemand bij een provider , it of data host bedrijfje.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Geen van alle maar wat het ost hangt van een aantal factoren af.

Hoe breed moet de verbinding ten alle tijden zijn, in welk tijdsbestek?

Als jij je bijbelvertaling gewoon op de torrents gooit en je hebt glasvezel (upload gelijk aan download snelheid) dan kan je dat gerust dag en nacht aan laten staan en op een gegeven moment zo'n hoeveelheid bereiken zonder extra kosten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Volgens de teller hebben ze al 100.000 voorgelezen King James bijbels geupload vanaf hun server[/url].

Ik vraag me af, hoeveel kost uploaden per GB of TB?

Werkt er iemand bij een provider , it of data host bedrijfje.

Ik weet niet precies wat je wil, maar je vraagstelling brengt me in de war.

Ik lees op de site dat er zoveel downloads zijn van 1 Bijbel.

De tekst van de Bijbel uploaden is een flinke hap maar toch ook weer niet zoveel, daar het voornamelijk letters zijn.

De getallen die jij noemt die zijn vermeld, zijn niet van de uploads door de server van de Bijbel, maar het totaal van de aantal keren downloads, nl. zoveel keren door individuele gebruikers gedownload.

Als je klikt op (Genesis )download, dan zul je kunnen lezen, dat de totale Bijbel 896 Mb beslaat.

Nog niet één Gigabyte dus.

Each book is packed into a WinZip file which ranges from 1Mb to 44Mb. Users with high speed internet access and plenty of space on their hard drives can download the entire bible in just one WinZip file of 896Mb.

Dat betekent het aantal bytes verkeer voor iedereen afzonderlijk.

En dat de kosten hiervoor te verwaarlozen zijn en niet gerekend worden als je een redelijk ruim internet abonnement hebt.

En zoals Thorgrem al schreef:

En vrij snel kan gaan, als je glasvezel hebt.

Binnen Nederland moet het geen enkel probleem zijn alles te downloaden, ook al gaat het wat langzamer.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid