Spring naar bijdragen

Als hindu, Jezus aangeroepen in een droom


Aanbevolen berichten

Heb ruim 2 jaar me verdiept in verschillende oosterse godsdienste maar vooral de filosofie van het hindoeïsme, ik zette ook ongeveer 500 gesprekken van goeroes op verschillende download sites , ik was een verspreider van leugens/dwaarlereren/wetteloze eigenlijk, en kreeg op een nacht een droom dat ik zon verlichtingsboekje aan het lezen was en dat ik ineens achterover viel ergens de diepte in, tijdens het vallen kreeg ik ook steeds meer pijn en angst in mn lijf, ik kon niet zien waar ik in viel, wel dat er een roepstem uit mn lichaam kwam, help Jezus.

Ik ben toen bekeerd naar het christendom, heb alles onderzocht hoe het zit met de bijbel en wat zonde dan precies is en welke zonde ik dan had,die allemaal bij God beleden, en ben later nog keer aangevallen , en toen kwam weer de roep uit mn lichaam, ook Help Jezus.

Kan het zijn dat de Heilige Geest die enorme roep naar Jezus deed, de stem kwam uit het middenste van mn lichaam

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid