Spring naar bijdragen

Certified Secure challenges


Aanbevolen berichten

Ik kreeg deze site getipt: https://www.certifiedsecure.com/frontpage

Op deze site kan je kosteloos hack challenges doen om zo een beter inzicht te krijgen hoe en wat hacken nu precies is. Denk aan technieken zoals path traversal, sql injections maar ook portscanning en meer om kwetsbaarheden te ontdekken in websites.

Gisteravond bezig geweest en ik ben nu level 11 :)|P

Wie gaat zich hier ook aan wagen? :)

Dit topic kan je gebruiken om je frustraties, geluk, blijheid en euforie te posten omtrend de challenges. Ook kan je vragen om een duwtje in je rug om in de juiste richting te komen. Echter, géén vragen om antwoorden te krijgen en ook geen antwoorden of posts die leiden naar een antwoord. Op die manier blijft het voor iedereen leuk :)

ps: Dit topic is niet om het hacken van andere sites dan de sites die gebruikt worden in de challenges te promoten. Onder het motto 'it takes a hacker to catch one' en omdat het gaaf is heb ik dit topic gemaakt :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Leuke challenge! Ben ook maar eens begonnen en path traversal is niet zo moeilijk maar ik ben niet zo goed in sql dus ook niet sql injections. Portscannen is natuurlijk een makkie.

Die portscan is natuurlijk een opstap naar een groter iets, maar het is wel een leuk element in de wereld van het hacken :).

Waar ben je nu? :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

Ik heb alle certificeringen gehaald nu (-S)|P|P|P|P|P|P

Wow, knap zeg...! :) Ik wou vroeger ook wel in hacking maar toen had je nog nauwelijks internet. ;( Maar ik zou het uit idealisme gedaan hebben (coverups van overheid en bedrijven, veiligheidsknelpunten blootleggen en zo ;) ).

Hoe kom jij aan al die computer- en netwerkkennis? :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

Ik heb alle certificeringen gehaald nu (-S)|P|P|P|P|P|P

Wow, knap zeg...! :) Ik wou vroeger ook wel in hacking maar toen had je nog nauwelijks internet. ;( Maar ik zou het uit idealisme gedaan hebben (coverups van overheid en bedrijven, veiligheidsknelpunten blootleggen en zo ;) ).

Hoe kom jij aan al die computer- en netwerkkennis? :)

Werk, hobby en hier en daar wat ervaring opgedaan :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid