Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben Anke en ik ben 16 jaar. Vorig zomer heb ik een hele leuke gelovige jongen ontmoet. Ik heb hem toegevoegd op facebook en we hebben een aantal keer gezellig gepraat. Een tijdje later had ik het idee dat ik meer voor hem betekende dan andere meisje. Maar na een paar weken reageerde hij opeens niet meer. Ik heb het toen maar zo gelaten. Nu dacht ik dat ik hem laatst had gezien en heb hem toen opnieuw op facebook een berichtje gestuurd. Daar reageerde hij op en we hebben een leuk gesprek gehad. Op een gegeven moment liet hij mij merken, althans dat is wat ik er van gemaakt heb, dat hij mij best leuk vind. Alleen reageert hij nu niet meer op mijn berichten. Wat moet ik nu doen? Moet ik het zo laten of moet ik tegen hem gaan praten? Ik weet het niet meer, maar hij betekent veel voor mij!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hij betekent veel voor jou maar beteken jij ook veel voor hem? Of vind hij je aardig maar verder niet? Persoonlijk denk ik als ik een meisje leuk vind in die speciale betekenis (en nog vrijgezel zou zijn) ik zoveel mogelijk contact zou willen hebben, al is het maar via Facebook. Tenzij jij redenen weet waarom hij je wel leuk vindt maar geen contact zoekt zou ik het laten rusten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik weet niet wat ik voor hem beteken.

Ik kan me voorstellen dat het lastig is als iemand die jijzelf leuk vindt de ene keer met je kletst en dan weer tijden niet.

Misschien is het moeilijk om te doen, maar het zou weleens handig kunnen zijn om gewoon te vragen wat hij van jou vindt. Ben je gewoon maar een kennis dan weet je dat meteen. En dat is handiger dan nog een paar maanden met deze vragen rondlopen. Mocht hij aangeven jou wel leuk te vinden dan heb je die duidelijk ook.

Het lijkt mij zelf niet prettig om nog weken met een zulke vragen rond te blijven lopen.

Succes! |P

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik weet niet wat ik voor hem beteken.

Ik kan me voorstellen dat het lastig is als iemand die jijzelf leuk vindt de ene keer met je kletst en dan weer tijden niet.

Misschien is het moeilijk om te doen, maar het zou weleens handig kunnen zijn om gewoon te vragen wat hij van jou vindt. Ben je gewoon maar een kennis dan weet je dat meteen. En dat is handiger dan nog een paar maanden met deze vragen rondlopen. Mocht hij aangeven jou wel leuk te vinden dan heb je die duidelijk ook.

Het lijkt mij zelf niet prettig om nog weken met een zulke vragen rond te blijven lopen.

Succes! |P

Hier heb ik zelf ook over gedacht, maar dat durf ik niet. Wat nou als die mij niet ziet als meer dan vrienden. Heb ik mij dan niet vreselijk voor schut gezet? :$

Link naar bericht
Deel via andere websites
Waarom vraag je niet of jullie eens af kunnen spreken? Wanneer hebben jullie elkaar voor het laatst ontmoet?

Hij woont in Friesland en ik in Gelderland dus afspreken is moeilijk. Ik kwam hem vorige week tegen en daarna weer op facebook gepraat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik zou best met hem willen afspreken en met de trein kom je in dit geval al een heel eind, maar ik kan hem toch niet zomaar vragen of die het leuk vind om een keer af te spreken? Komt dat niet heel raar over?

tsja, ligt eraan met welke verwachting :) combineer het anders met iets anders, ga iets leuks bekijken en zeg 'ik ben dan in Friesland, zou je het leuk vinden om voor een kop koffie te gaan en bij te kletsen', maar ik zou zo 1-2-3 ook niet weten wat er in Friesland te doen is..

Maar seriously, niet te veel verwachtingen hebben, want je weet eigenlijk helemaal niet of jij hem ook wel echt leuk vind, na zo'n lange tijd.

Trouwens, over niet reageren op FB: facebook notificaties zijn bagger, en niet iedereen zit hele dagen op facebook berichtjes te sturen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Hey ik herken dit wel want vrouwen doen dit ook vaak! Mijn tip als je het een paar keer heb geprobeert en hij reageert nog niet verder kijken!

Want je bent veel meer waard dan

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hey ik herken dit wel want vrouwen doen dit ook vaak! Mijn tip als je het een paar keer heb geprobeert en hij reageert nog niet verder kijken!

Want je bent veel meer waard dan

Dan.... *tromgeroffel*

(Dit topic is al een maand dood hè, d2s, dat je het ff weet)

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid