Spring naar bijdragen

Vrij zijn van alle banden?


Aanbevolen berichten

Ergens hoorde ik dat wat je hier ontbind in de hemel ontbonden zal zijn, ook hoorde ik een dominee zeggen dat we alle banden konden of moesten doorbreken.

Zelf ervaren dat gebed echt hielp om van slechte gewoontes af te komen, kleine wondertjes ervaren door echt te willen breken met de oude natuur.

Geloven jullie dat je ieder geloof redt, of een geloof dat steeds mijn eigen natuur (vast aan gebondenheid) overgeef en God steeds meer in je kan leven.Ik moet kleiner worden, God groter in mij.

gisteren zag ik dat God oproept om je te bekeren , in de bijbel staat ook , nu is het de tijd om je te bekeren, niet morgen.
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

De Bijbel zegt: mat 18:18

18 Voorwaar zeg Ik u: Al wat gij op de aarde binden zult, zal in de hemel gebonden wezen; en al wat gij op de aarde ontbinden zult, zal in den hemel ontbonden wezen.

Met andere woorden: ontbinden is weggaan bij God. Dat is dus niet goed. Hierom moet je dus ook lid blijven van de kerk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid