Spring naar bijdragen

Flavor Festival: Have a little faith in me


Aanbevolen berichten

Tijdens Flavor 2014 is de wereld groen, de zon lekker warm, de lucht blauw en vliegen er vogels om je heen. Je viert feest, danst, geniet van nieuwe inspiratie en heerlijk eten.

Het leven is goed.

Soms is het moeilijk om deze mooie beelden te zien. Mensen hebben ruzie met elkaar, voelen zich anders, snappen God niet, worden geconfronteerd met oorlog, onrecht of zelfs honger. En die groene wereld kleurt grijs: de natuur lijkt wel in crisis.

Dan mag je hoop hebben op God’s nieuwe plannen met jou en de aarde, dan mag je opluchting voelen omdat Jezus met liefde naar je kijkt. Ervaar de vrede door Zijn Geest terwijl er zoveel misgaat.

Je mag best een beetje geloof hebben in jezelf. Stel jezelf moeilijke vragen en voel anderen aan de tand. Ga de discussie aan als je het niet met iemand eens bent. Misschien vind je juist daar een antwoord dat je niet eerder kon vinden.

Er is een verhaal over een piepklein mosterdzaadje dat in de grond wordt gestopt en tenslotte een flinke boom oplevert. (Luc. 13:18)

Bomen; je kunt eronder schuilen, erin verstoppen, klimmen of er gewoon iets lekkers uitplukken en genieten van zijn schaduw op een zwoele zomer avond. Het begint klein, maar belooft iets groots.

Ik denk dat ik het kan. God en ik.

Samen kunnen we het vast: Have a little faith in me…(Marc. 9:24)

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid