Spring naar bijdragen

Storing bij het inloggen


Aanbevolen berichten

Er is op het moment een storing bij het inloggen op het forum. Een omweggetje wat nog wel werkt is door in te loggen op de frontpage (http://www.credible.nl) in plaats van op forum.credible.nl. Als je vervolgens op de frontpage in de menubalk Forum kiest kom je alsnog op het forum terecht. We laten het zo snel mogelijk weten als de storing is opgelost!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op het forum, want soms gebeurt het dat ik op de frontpage inlog en dat dit niet wordt doorgegeven aan het forum. Ook moet ik, ondanks goede cookie-instellingen, altijd opnieuw inloggen. Op andere websites heb ik dit niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op het forum, want soms gebeurt het dat ik op de frontpage inlog en dat dit niet wordt doorgegeven aan het forum. Ook moet ik, ondanks goede cookie-instellingen, altijd opnieuw inloggen. Op andere websites heb ik dit niet.

Okee, dat geeft wat stof tot nadenken. Ik kan wel een tecnische verhandeling houden, maar daar schiet je ook niet zoveel mee op. :#

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op het forum, want soms gebeurt het dat ik op de frontpage inlog en dat dit niet wordt doorgegeven aan het forum. Ook moet ik, ondanks goede cookie-instellingen, altijd opnieuw inloggen. Op andere websites heb ik dit niet.

Okee, dat geeft wat stof tot nadenken. Ik kan wel een tecnische verhandeling houden, maar daar schiet je ook niet zoveel mee op. :#

Je gebruikers niet onderschatten :E Al ben ik er best benieuwd naar waarom dit forum het probleem wel heeft en andere niet. Ik ben geen cookie-expert (tenzij met chocolade, ...) maar heb wel enige kennis van php/html/mysql en weet dat het niet zo'n simpele materie is als je het góed wil doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Exact weten doen we het niet, maar we hebben wat gedachten:

  • De koppeling met de FP en de synchronisatie tussen accounts loopt niet goed. Dit zou geen effect moeten hebbben, want het forum is leidend bij accounts. Toch kan dit gebaseerd op ervaring wel fout gaan.
  • Doordat je 3x fout aanmeldt krijgt je account een lock in de database. Ondanks dat je wel de captcha goed invult wordt de lock niet van je account gehaald. Deze lock gaat eraf als je een nieuw ww aanvraagt, want dat is een database mutatie in status.

Voor nu heb ik de captcha gewijzigd in een andere, hopelijk biedt dat soelaas. Blijf vooral melden of het lukt of niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op het forum, want soms gebeurt het dat ik op de frontpage inlog en dat dit niet wordt doorgegeven aan het forum. Ook moet ik, ondanks goede cookie-instellingen, altijd opnieuw inloggen. Op andere websites heb ik dit niet.

Dit heb ik dus ook, en ook al problemen gehad met mijn wachtwoord

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op het forum, want soms gebeurt het dat ik op de frontpage inlog en dat dit niet wordt doorgegeven aan het forum. Ook moet ik, ondanks goede cookie-instellingen, altijd opnieuw inloggen. Op andere websites heb ik dit niet.

Dit heb ik dus ook, en ook al problemen gehad met mijn wachtwoord

Voor of na mijn bericht van 15 januari?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Omdat de afbeelding captcha direct tot resultaat had dat er verschijndende bots zich op Credible gingen melden heb ik de sorteer captcha weer online gezet. Ik heb daarbij ook de vragen nagekeken en alle vragen moeten nu 1 goed antwoord hebben in plaats van meerdere. Misschien dat dit ook soelaas biedt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op het forum, want soms gebeurt het dat ik op de frontpage inlog en dat dit niet wordt doorgegeven aan het forum. Ook moet ik, ondanks goede cookie-instellingen, altijd opnieuw inloggen. Op andere websites heb ik dit niet.

Dit heb ik dus ook, en ook al problemen gehad met mijn wachtwoord

Voor of na mijn bericht van 15 januari?

Voor je bericht van 15 januari al

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
Ik heb het ook al enkele keren na elkaar gehad, Michiel. Elke keer opnieuw activeren, waarna dat nieuwe ww vervolgens niet meer werkt...

En doe je dat via de FP of via het forum?

ik heb in mijn eerste post in dit topic gezegd dat ik het al twee keer moest doen. Als ik mijn wachtwoord wijzig in iets wat ik zelf wilde, dan ging het weer fout. Ik kan nu al wel een paar weken inloggen met de automatisch gegenereerde, want die heb ik daarom nog niet weer veranderd.

Zoals ik het bericht van Dwarrel las is dat ze bij herhaling een nieuw ww moet aanvragen. Bij jouw las ik het als incidenteel door 2x en je daarna geen bericht gaf. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid