Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

http://religioustourist.wordpress.com

Deze persoon (@religiousT op twitter als u up-to-date wilt blijven) gaat een jaar lang, of misschien nog wel iets langer, elke maand wisselen van religie. Hij is zelf (nog) atheïst. Ik vind de blogs zelf wel leuk en het lijkt me iets dat ik later ook wel wil doen (m.u.v. ramadan wat ik zelf al enkele dagen heb gedaan; dat nooit weer..). Bovendien leer je er nog wat van.

Hij zit nu geloof ik op de helft. Dus, voor de liefhebber... veel plezier. ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Het rare is dat hij zichzelf christen noemt, maar 'bad at it'. Hij gelooft niet in Jezus als de Zoon van God, niet in zonde etc. Misschien een cultuurchristen oid?

De maand erna (?) noemt hij zichzelf boeddhist. Elke maand "wordt" hij lid van een andere religie. Is meer een manier van schrijven dan dat hij dus echt christen/boeddhist/scientologist/etc. is. ;)

Zijn doel is niet om daadwerkelijk christen/boeddhist/scientologist/etc te worden (hoewel dat wel kan gebeuren natuurlijk), maar het is meer uit interesse/avontuur/nieuwsgierigheid dat hij dit doet.

Als je geen idee hebt wat religie X doet of waar X voor staat is het best leuk om te volgen of zelf te doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Het rare is dat hij zichzelf christen noemt, maar 'bad at it'. Hij gelooft niet in Jezus als de Zoon van God, niet in zonde etc. Misschien een cultuurchristen oid?

De maand erna (?) noemt hij zichzelf boeddhist. Elke maand "wordt" hij lid van een andere religie. Is meer een manier van schrijven dan dat hij dus echt christen/boeddhist/scientologist/etc. is. ;)

Zijn doel is niet om daadwerkelijk christen/boeddhist/scientologist/etc te worden (hoewel dat wel kan gebeuren natuurlijk), maar het is meer uit interesse/avontuur/nieuwsgierigheid dat hij dit doet.

Als je geen idee hebt wat religie X doet of waar X voor staat is het best leuk om te volgen of zelf te doen.

Ah oke, dan had ik t verkeerd begrepen. Ik heb voor hem gebeden iig :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid