Spring naar bijdragen

Nasa heeft de website offline voor een groot geheim?


Aanbevolen berichten

Laatst sprak ik iemand die nasa fan is en hij zei dat de website van nasa de lucht uit is vanwege een grote ontdekking die ze geheim willen houden tot 13 November.

Ik heb gekeken en de site is ook echt offline.

Nasa zegt dat de wereld nooit meer het zelfde zal zijn na de bekendmaking

Wat denken jullie wat de ontdekking is?

Wat houden ze voor ons nu geheim.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je iets wilt verbergen hoef je je website toch niet offline te gooien? Lijkt me een beetje vreemd dat als je zo'n groot geheim hebt, dat je die al wel op je website hebt staan en dat je dus je website uit de lucht moet halen om het geheim te verbergen...

En daarbij: wat is er zo geheim als je vriend al weet dat ze kennelijk iets te verbergen hebben en dat hij zelfs al weet tot welke datum ze dat geheim willen houden?

Link naar bericht
Deel via andere websites

De reden dat de website er uit ligt is overigens dezelfde reden waarom alle nationale parken gesloten zijn en miljoenen ambtenaren thuis zitten. Er is geen geld...

Due to the lapse in federal government funding, this website is not available.

We sincerely regret this inconvenience.

Link naar bericht
Deel via andere websites
De reden dat de website er uit ligt is overigens dezelfde reden waarom alle nationale parken gesloten zijn en miljoenen ambtenaren thuis zitten. Er is geen geld...
Due to the lapse in federal government funding, this website is not available.

We sincerely regret this inconvenience.

_O- Ik zag het net ook.

Maar wie weet, een aankondiging die de wereld zal veranderen. Een iPad hebben we inmiddels allemaal al dus dat kan het niet meer zijn. De Segway is ook al uitgevonden. De uitvinder daarvan zei ook dat het de wereld zou veranderen.

Bedenk hier wat het zou kunnen zijn.

- Een auto in massaproductie die op lucht rijd.

- Een soort van gourmetsetje alleen dan met kleine frituurpannetjes.

- Een skippybal die niet lek kan.

- Pasta met fastfoodsmaken.

- ....

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik denk dat het pennen zijn in houders van drie, zodat je drie keer tegelijk hetzelfde kunt schrijven :). Die had ik vroegâh hard nodig op school!

Als je in de verre toekomst advocaat wordt, heb je het weer nodig: om rekeningen te schrijven. ;)

Dan toch maar mijn handschrift gaan oefenen vast, anders weet men geheid niet wat er betaald moet worden :P.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Laatst sprak ik iemand die nasa fan is en hij zei dat de website van nasa de lucht uit is vanwege een grote ontdekking die ze geheim willen houden tot 13 November.

Ik heb gekeken en de site is ook echt offline.

Nasa zegt dat de wereld nooit meer het zelfde zal zijn na de bekendmaking

Wat denken jullie wat de ontdekking is?

Wat houden ze voor ons nu geheim.

Komt omdat de overheid in shutdown is! Lees je het nieuws wel?

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid