Spring naar bijdragen

Mensen die het getal 311 zien.


Aanbevolen berichten

Er schijnt een groep mensen te zijn ( klik en klik ) die vaak het getal 311 zien, en weten vaak niet wat het inhoud, heb van iemand die bijbel studie geeft gehoord dat het mogelijk gaat om een teken van de wederkomst, in de bijbel kun je lezen.

Openbaring 3:11

De Nieuwe Bijbelvertaling

Ik kom spoedig. Houd vast aan wat u hebt, dan zal niemand u de lauwerkrans kunnen afnemen.

Ik heb een tijd het getal ook vaak gezien en zag vlak daarna een vrachtwagen met A ware( in nederlands eerste klas waren), maar het betekend ook bijna hetzelfde als behold. ( Be Aware )

Revelation 3:11

King James Version (KJV)

11 Behold, I come quickly: hold that fast which thou hast, that no man take thy crown.

Zijn er meer die tekenen zien van de wederkomst, mischien dromen, de bijbel schrijft dat er in de laatste dagen jongeren tekenen zien en ouderen dromen , God zal mensen tekenen geven en zo waarschuwen voor de wederkomst.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zijn er meer die tekenen zien van de wederkomst, mischien dromen, de bijbel schrijft dat er in de laatste dagen jongeren tekenen zien en ouderen dromen , God zal mensen tekenen geven en zo waarschuwen voor de wederkomst.

Het teken dat ik zie is dat van een samenleving die zo complex is geworden dat vrijwel onzichtbaar is geworden wat de fundamenten zijn waarop die samenleving is gebouwd. En in een samenleving die voortdurend vooruit wil en het zogenaamd ouderwetse achter zich wil laten, is dat behoorlijk gevaarlijk. Want in ons streven naar de toekomst hebben we eigenlijk geen flauw idee in hoeverre we de fundamenten voor onze samenleving eigenlijk al niet hebben afgebroken. Onze decadente/consumentistische Westerse samenleving zou zomaar aan de rand van de afgrond kunnen staan, zonder dat ze het zelf door heeft.

In onze economie zien we al de ene luchtbel na de andere ontstaan. De vraag is wanneer we die luchtbellen ook zullen zien in andere delen van onze samenleving. Want dan is het einde van het Westen bijzonder dichtbij.

Link naar bericht
Deel via andere websites

De vraag is dan: waarom per se het boek Openbaringen? Ik bedoel, er zijn nog veel meer bijbelboeken waarvan het derde hoofdstuk minimaal 11 verzen heeft. Prediker bijvoorbeeld heeft in 3,11 staan:

God heeft alles wat er is de goede plaats in de tijd gegeven, en ook heeft hij de mens inzicht in de tijd gegeven. Toch kan de mens het werk van God niet van begin tot eind doorgronden.

Wijsheid 3,11 is ook heel mooi:

Wee degenen die wijsheid versmaden en onderricht afwijzen: hun hoop is ijdel, hun moeite vergeefs, en hun daden zijn zonder zin.

Of Lukas 3,11, buitengewoon passend in deze tijd:

‘Wie twee stel onderkleren heeft, moet delen met wie er geen heeft, en wie eten heeft moet hetzelfde doen.’

Maar ja, Openbaringen is natuurlijk veel spannender en ligt tenminste nog heel prettig in de toekomst. ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jim carrey zag ook vaak het nummer 23.
Aan de andere kant zag Jim Carey ook heel wat tekenen en probeerde die 'There has to be a logical explanation for this' te verklaren.

Ook vlak voor hij werd aangereden midden op de weg stormde er een vrachtwagen vol tekenen voorbij. Hij zag ze alleen niet.

Punt is alleen, dat was een nogal komische film. Dit is het echte leven. Aware is gewoon een bedrijfsnaam en 311 komt inderdaad voor in het echte leven. Net als heel erg veel andere getallen en bedrijfsnamen.

Last but not least, op de site http://www.abovetopsecret.com/forum/thread385074/pg1 staan een aantal goede antwoorden.

ou are subconsciously looking for the number. Your subconscious filters out numbers that are not 311, and passes all occurences of 311 to your conscious mind. So, naturally, you notice more 311s than you notice non-311s. It's just a state you've worked yourself in to.

Now, if every single number you see, without exception, both consciously and subconsciously, is 311, you might be on to something.

Zo zie ik (en mijn vrouw) altijd 13:37 op de klok staan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo zie ik (en mijn vrouw) altijd 13:37 op de klok staan.

Ik ook!!!!! Echt opvallend vaak, volgens mij heb ik (on)bewust al een soort ingebouwde neiging ontwikkeld om rond half twee even op het scherm te kijken naar de tijd. Ik heb namelijk geen horloge, en ben niet iemand die de hele dag zijn smartphone in de hand heeft.

Link naar bericht
Deel via andere websites
De vraag is dan: waarom per se het boek Openbaringen? Ik bedoel, er zijn nog veel meer bijbelboeken waarvan het derde hoofdstuk minimaal 11 verzen heeft. Prediker bijvoorbeeld heeft in 3,11 staan:

God heeft alles wat er is de goede plaats in de tijd gegeven, en ook heeft hij de mens inzicht in de tijd gegeven. Toch kan de mens het werk van God niet van begin tot eind doorgronden.

Wijsheid 3,11 is ook heel mooi:

Wee degenen die wijsheid versmaden en onderricht afwijzen: hun hoop is ijdel, hun moeite vergeefs, en hun daden zijn zonder zin.

Of Lukas 3,11, buitengewoon passend in deze tijd:

‘Wie twee stel onderkleren heeft, moet delen met wie er geen heeft, en wie eten heeft moet hetzelfde doen.’

Of misschien wel Genesis 3:11: "Wie heeft je verteld dat je naakt bent?"

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo zie ik (en mijn vrouw) altijd 13:37 op de klok staan.

Ik ook!!!!! Echt opvallend vaak, volgens mij heb ik (on)bewust al een soort ingebouwde neiging ontwikkeld om rond half twee even op het scherm te kijken naar de tijd. Ik heb namelijk geen horloge, en ben niet iemand die de hele dag zijn smartphone in de hand heeft.

Check, ik heb ook geen horloge en kijk ook niet de hele dag op mijn smartphone. Toch lijkt deze afwijking vooral bij IT-ers voor te komen..
Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid