Spring naar bijdragen

Je favoriete site over geloof (Christendom)


Aanbevolen berichten

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

M'n favoriete site is nu http://geloof.forum-xl.com/.

Geloofsforum is opgericht met het doel een plaats te creëren waar christenen elkaar kunnen ontmoeten.

Hierbij staan voorop:

- de eer van God als Vader, Zoon en Heilige Geest

- de opbouw van (jonge) christenen

- open, maar respectvolle discussie

Daarnaast zijn mensen die interesse hebben in het christendom eveneens van harte welkom.

Link naar bericht
Deel via andere websites
M'n favoriete site is nu http://geloof.forum-xl.com/.

Geloofsforum is opgericht met het doel een plaats te creëren waar christenen elkaar kunnen ontmoeten.

Hierbij staan voorop:

- de eer van God als Vader, Zoon en Heilige Geest

- de opbouw van (jonge) christenen

- open, maar respectvolle discussie

Daarnaast zijn mensen die interesse hebben in het christendom eveneens van harte welkom.

weinig respect daar als ik zo de reacties van de admin lees over bepaalde onderwerpen, vooral veel zwart vs wit geouwehoer.
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Bijbels Panorama gelooft in een holle Aarde. Nog erger dan jonge aarde creationisten, totaal losgeslagen van de realiteit en daarnaast zijn ze ook niet vies van een leugentje, zoals;

In de ruimtevaart (bij de NASA) stuurt men raketten vanaf de aarde naar de maan en nog verder. Men gaat daarbij uit van de aarde. Bij de berekeningen gaat men ervan uit dat de aarde stilstaat. Daardoor heeft men namelijk een vast punt om te berekenen. Het uitgangspunt bij de NASAis dat de aarde stilstaat en dat verder alles beweegt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Was hier al bang voor haha ;) Ik ben het voor 99 procent eens met de studies die hun daar plaatsen behalve de holle aarde theorie. ieder zijn of haar eigen geloof en leer!

Voor de een een leugen en voor de ander de waarheid. Ik ben er allang achter dat als iemand een bepaalde leer aanhangt en daar 100 procent in overtuigt is, dat ik dan als Christen kan lullen als brugman maar hem of haar dan niet kan overtuigen met een andere leer! Daarom is er ook oorlog in de wereld mede door geloof omdat ze elkaar de kerk uit vechten met hun bijbeltje ;) en daar doe ik niet aan mee

Dus ik heb mezelf voorgenomen als ik Christenen tegen kom die naar mijn mening een verkeerde leer aan hangen ik er wel iets van zeg maar als hun niet te overtuigen zijn dan ga ik daar niet over in discussie want daar krijg je alleen maar ellende van.

Het is aan God zelf om straks te oordelen en iedereen loon te geven. Ik zelf vind Christenen welke leer ze ook aan hangen kinderen van God en is niet aan mij om te oordelen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
ieder zijn of haar eigen geloof en leer!

Uiteraard!

Voor de een een leugen en voor de ander de waarheid.

In dit specifieke geval niet met je eens. In het stuk Bijbels Wereldbeeld staat een indrukwekkende collectie aantoonbare leugens en onwaarheden (mijn voorbeeld is daar een van, NASA werkt niet zo, dat heeft dhr Haneveld uit z'n hele grote duim gezogen). Ik vraag me dan af wat voor waarde de rest van zijn schrijfsels heeft als hij zo makkelijk onwaarheden verkondigd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klein Haneveld is daar van overtuigt. En voor de rest kan ik het met de rest van Zijn studies die hij heeft gemaakt volkomen in vinden dit omdat ik zelf natuurlijk ook niet gek ben en de Bijbel blijf bestuderen. Waar mensen leren of werken worden nu eenmaal ook fouten gemaakt dus ook met de gedachten of leer van het Woord. Je kan een broeder of zuster en Leraar daar natuurlijk wel altijd op wijzen

Link naar bericht
Deel via andere websites
Broodje Paap

http://broodjepaap.nl/

Een hele evenwichtige serieuze website voor contemplatie.

Met meditatieve onderwerpen over of bijvoorbeeld Katholieken beter zoenen dan Protestanten.

http://goedgelovig.wordpress.com/

Is een van mijn favoriete blogjes, helaas gaan ze binnenkort stoppen. Het bewijs voor deze verstokte agnost dat christenen absoluut wel over een goede dosis humor en zelfspot kunnen beschikken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid