Spring naar bijdragen

Hoe lang duurt die voorgelezen bijbel, hoeveel uur?


Aanbevolen berichten

Hoeveel tijd ben ik kwijt om de hele audio bijbel te luisteren, ik ben niet zo goed in lezen, en heb nog genoeg ruimte op mn spelertje.

Ik hoorde dat de engelse iets van 90 uur was , kun je binnen 1 week de hele bijbel luisteren

Je hele leven lang... Net zo lang als je nodig hebt om naar de papieren versie te luisteren... Waarom zou je haast hebben?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, natuurlijk kan dat. Maar wat neem je er dan van op? Het lijkt me niet mogelijk de Bijbel in één week van kaft tot kaft te lezen, en er daadwerkelijk veel van op te steken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
ik vind het wel een leuk idee eigenlijk, luisteren naar de bijbel. Niet in een week tijd ben ik bang :P waar vind je zoiets?

Johnny Cash heeft in ieder geval het Nieuwe Testament ingesproken, het Oude weet ik niet. Prachtstem om naar te luisteren natuurlijk.

In het Nederlands ken ik er geen waarnaar ik zou willen luisteren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
ik vind het wel een leuk idee eigenlijk, luisteren naar de bijbel. Niet in een week tijd ben ik bang :P waar vind je zoiets?

Hier op http://downloadbijbel.nl/ kun je de gehele bijbel downloaden als één bestand of afzonderlijke delen als aparte bestandjes.

Ik ben weleens begonnen met downloaden, maar het werkt niet echt praktisch. Als je het in één enorm bestand wil hebben is het zo gedaan, maar als je de kleinere (en in mijn ogen praktischere) bestandjes wil hebben, moet je alles apart downloaden. Dus dan ben je al een paar dagen bezig met het downloaden alleen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
ik vind het wel een leuk idee eigenlijk, luisteren naar de bijbel. Niet in een week tijd ben ik bang :P waar vind je zoiets?

Johnny Cash heeft in ieder geval het Nieuwe Testament ingesproken, het Oude weet ik niet. Prachtstem om naar te luisteren natuurlijk.

Dat is tof trouwens!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Jezuskomt, mooie naam!

Maar voor je informatie "Jezus is er al".

Jezus' tegenwoordigheid, parousia, is nu. Hij en zijn Vader hebben "het huis van God" geïnspecteerd:.....

LEES (Maleachi 3:1-3) . . .„Ziet! Ik zend mijn boodschapper, en hij moet een weg voor mijn aangezicht banen. En plotseling zal tot Zijn tempel komen de [ware] Heer, die gijlieden zoekt, en de boodschapper van het verbond, in wie GIJ behagen hebt. Ziet! Hij zal stellig komenâ€, heeft Jehovah der legerscharen gezegd. 2„Doch wie zal de dag van zijn komst verdragen, en wie zal standhouden wanneer hij verschijnt? Want hij zal zijn als het vuur van een louteraar en als het loog van de wassers. 3En hij moet zitten als een louteraar en reiniger van zilver en moet de zonen van Levi reinigen; en hij moet hen zuiveren als goud en als zilver, en zij zullen voor Jehovah stellig mensen worden die een offergave aanbieden in rechtvaardigheid.

Jezus en zijn engelen zijn ware christenen aan het verzamelen in gemeenten en namaakchristenen worden nu door engelen in bundels verzameld.....

LEES (Mattheüs 13:30) . . .Laat beide (het onkruid=namaakchristenen en de tarwe=ware christenen) te zamen opgroeien tot de oogst, en in de oogsttijd zal ik de oogsters zeggen: Verzamelt eerst het onkruid en bindt het in bundels om het te verbranden, en gaat daarna de tarwe in mijn voorraadschuur bijeenbrengen.’â€

fijne dag,

Ed

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid