Spring naar bijdragen

Zeg iets positiefs over de persoon boven je


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 230
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 8 months later...
  • 4 weeks later...

Het nadeel van zo graag steeds wat positief over de persoon boven je willen zeggen is dat je anderen dan min of meer dwingt steeds wat over jou te zeggen,en ik ben idd niet zo heel aardig. Het voordeel van dit topic gestart te hebben is dat ik de regels mag bepalen, dus, sla mij even over en ga verder met Hendrik-NG.

Die dus een mooi vast geloof, veel theologische kennis en een aardige en vriendelijke persoonlijkheid weet te combineren :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

MysticNetherlands is erg bescheiden, wat een mooie deugd is, maar aangezien ik als katholiek traditioneel niet al teveel aan regeltjes hecht, mag ik best zeggen dat hij het hart op de juiste plaats heeft zitten en nadenkt over onderwerpen waar maar weinigen echt over nadenken. ;)

Maar om MysticNetherlands toch tegemoet te komen, wil ik ook graag beamen dat Hendrik-NG inderdaad veel kennis over de bijbel en zijn geloof heeft en niet zelden ook met treffende argumenten komt in zijn schrijven.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zal ook maar twee personen doen:

In tegenstelling tot wat Mystic beweert, is er wel degelijk iets positiefs over hem te zeggen: Je bent lekker actief en, ook al ben ik het niet altijd met je eens, je weet je mening altijd overtuigend te brengen. En ik vind jou ook aardig. ;)

RF: Van iedereen zijn jouw posts het inhoudelijkst en meest doordacht. De stelregel is: krijg je een reactie van Robert Frans, dan krijg je een reactie waar je iets mee kunt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...
Aer is gedoopt!! :) Veel positiever kan t niet dacht ik zo.

Ik had beter even naar boven kunnen scrollen. :$:D Dan had ik kunnen zien dat deze topic een vicieuze cirkel aan het worden was. Overigens vind ik jouw bijdragen altijd interessant maar ook soms een beetje venijnig. Ik begrijp het wel hoor. Dat dan weer wel. ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Peter 79 blijft altijd vriendelijk en ik vind hem in zijn post altijd zeer integer.

Vroeger had ik altijd goed contact over Bijbelse onderwerpen en geloofsbeleving, helaas hebben wat omstandigheden daar een einde aan gemaakt waar wij beiden weinig aan konden doen, maar ik sta altijd open voor een schone lei en vergetende hetgeen achter ons ligt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Student is, ook vooral gezien zijn leeftijd, ongelooflijk belezen en verstandig. En nu moet je niet meteen hoogmoedig raken (om met Bomans te spreken). :D

Er bestaat een verhaal (naar ik meen aangehaald in een boek van Buber) over twee boeren, uiteraard in Oost-Europa. :) De ene boer vraagt aan de andere: "Hou je van me?". De andere, enigszins verbouwereerd, antwoordt dan: "Maar natuurlijk hou ik van je. We zijn toch vrienden?"

"Wat is er dan fout met mij?"

"Eh....niets".

"Dan hou je niet van me".

Misschien zou het wel leuk zijn om een topic aan te maken met als titel: "Wat is er fout met de persoon boven je?" Dan kan deze topic op slot? :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
Willempie vind ik sterker in zijn post op freethinker dan op dit forum en een topic openen om negatief over andere mensen te zijn, lijkt me overbodig, dat gebeurt al in ( te ) veel topics.

Je doet nu precies wat ik in mijn vorige post suggereerde. Alleen is het zo vaag dat ik er niets mee kan. Dat is dan wel weer jammer. :D Of je hebt dit topic nu voorgoed stukgemaakt. Dat kan ook.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid