Spring naar bijdragen

[speltopic] Geef een slecht advies


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 293
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Doorslapen natuurlijk. Je kunt je anders nooit op je werk concentreren.

De klusjesman moet zo nodig n;u net al zijn gereedschap op mijn kamer iets repareren. Moet dit?

Link naar bericht
Deel via andere websites

@ Archillion, my bad en ja mijn spider-man spelling was schandelijk, terwijl ik een behoorlijke collectie heb en als kind zelfs zo'n pak gehad heb en een tijd hoopte dat ik dezelfde krachten zou krijgen.

@ Paul, doe maar gek dan doe je al gewoon genoeg Paul, plus een roos in je borstzak!

Wat moet ik doen als ik merk dat mijn aanwezigheid niet langer gewenst is?

Link naar bericht
Deel via andere websites

De nacht ervoor in een slaapzak te Amsterdam bivakkeren in het midden van het plein waarvan ik als noorderling de naam niet weet en waar de festiviteiten de volgende dag in alle hevigheid losbarsten. Een wekker meenemen is niet nodig.

Ik moet naar de winkel maar heb geen zin om te lopen, wat moet ik doen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak je huis fijn schoon, maak al het werk dat eigenlijk volgende week moet; dan heb je een rustige week om te werken e.d..

Ik heb een droge keel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lekker kalmerend metal-muziekje. Hou je van headbangen? Heeel rustgevend...

De buren hebben een feestje, duidelijk hoorbaar. Zal ik ze vragen rustiger te doen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid