Spring naar bijdragen

Koffie!!!


Aanbevolen berichten

Het grote koffie waarderingstopic.

Vertel hier hoe je je koffie maakt, welke koffie je hebt, wat je er bij in doet, wat je favoriete koffie is, wanneer je je koffie drinkt, hoe je omgaat met je caffeïne verslaving, plaats je lofrede aan de koffie, je romantische ervaring met koffie, je koffie poëzie, etc etc etc. Alles wat maar met die zwarte goud te maken heeft.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 53
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Hmm koffie. Voor mij een ochtendritueel. Ik gebruik de formule S = 0,8 K (waarin S = aantal schepjes en K aantal kopjes) voor een lekker sterke bak.

Wat erg lekker is is spice koffie, dat je een vleugje kaneel toevoegt in het filter. The spice must flow!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kant en klare senseo voor mij, het liefst heb ik kinderkoffie. Met heel veel melk en suiker. Liever koffie- dan nicotineverslaafd, ik kan niet overal tegelijk mee stoppen hoor. Mijn romantische ervaring met koffie: dat bakkie dat ik na tijden wachten eindelijk van Ken kreeg zal ik niet meer vergeten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

zwart uit een filterapparaat/koffiezetapparaat. Mijn vriend heeft zo'n espressokan, maar die koffie die hij daarmee maakt is mij veel te sterk af. Hij doet er ook een scheutje melk in voordat hij em drinkt. Maar dat is ook weer niets voor mij, want ik houdt niet zo van de geur van warme melk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb
Het grote koffie waarderingstopic.

Vertel hier hoe je je koffie maakt, welke koffie je hebt, wat je er bij in doet, wat je favoriete koffie is, wanneer je je koffie drinkt, hoe je omgaat met je caffeïne verslaving, plaats je lofrede aan de koffie, je romantische ervaring met koffie, je koffie poëzie, etc etc etc. Alles wat maar met die zwarte goud te maken heeft.

Koffie is van de satan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik moet toegeven, sommige koffies ruiken heerlijk, maar ik drink het zelf niet. Ooit heb ik een poging gedaan en suiker met koffie is nog wel te doen, maar niet echt gezond. Dus laat ik het maar bij thee. Verder heb ik al een yoghoverslaving, dus koffie kan er echt niet meer bij.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Het grote koffie waarderingstopic.

Vertel hier hoe je je koffie maakt, welke koffie je hebt, wat je er bij in doet, wat je favoriete koffie is, wanneer je je koffie drinkt, hoe je omgaat met je caffeïne verslaving, plaats je lofrede aan de koffie, je romantische ervaring met koffie, je koffie poëzie, etc etc etc. Alles wat maar met die zwarte goud te maken heeft.

Koffie is van de satan.

Tsss, alsof alles van satan slecht zou zijn. :N

Link naar bericht
Deel via andere websites

Juist. Zwarte koffie is zuiverder dan sneeuw. Vertroebel het met suiker en de melk der goddelozen en het is als carnaval. De zuiverheid van koffie op z'n kop gezet.

Melk in de koffie is als de zonde: Dat wat ooit goed geschapen is gecorrumpeerd. Natuurlijk is er kritiek op koffie. Maar de critici zien niet de zuivere natuur van de koffie, maar slechts de losbandige zedeloze mismaking van wat een Star Bucks ermee doet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Het grote koffie waarderingstopic.

Vertel hier hoe je je koffie maakt, welke koffie je hebt, wat je er bij in doet, wat je favoriete koffie is, wanneer je je koffie drinkt, hoe je omgaat met je caffeïne verslaving, plaats je lofrede aan de koffie, je romantische ervaring met koffie, je koffie poëzie, etc etc etc. Alles wat maar met die zwarte goud te maken heeft.

Als Scheikundige moet ik helaas en tot spijt van vele gebruikers toch opmerken dat Koffie de zeer giftige en verslavende hard drug "caffeïne" bevat.

Niettegenstaande dit product op zich dubbel zo giftig is als heroine en ongeveer vier maal zo giftig als morfine, kunnen producten als koffie (e.a)die een hoge concentratie caffeïne bevatten legaal verhandeld en gebruikt worden.

Als christen-gelovige echter, waarbij ik lees dat mijn lichaam de tempel van Gods Geest is, ben ik er dan ook van overtuigd dat ik deze tempel zo goed als mogelijk moet bewaren en hem niet mag beschadigen door gebruik van de hard drug "caffeïne".

Link naar bericht
Deel via andere websites

In dit topic is geen ruimte voor haters hoor. Aangezien je eerder dood gaat aan watervergiftiging dan aan caffeinevergiftiging kan ons bernard maar beter geen vloeistoffen meer innemen. En drink ik nog lekker een bakkie (figuurlijk dan).

Link naar bericht
Deel via andere websites
In dit topic is geen ruimte voor haters hoor. Aangezien je eerder dood gaat aan watervergiftiging dan aan caffeinevergiftiging kan ons bernard maar beter geen vloeistoffen meer innemen. En drink ik nog lekker een bakkie (figuurlijk dan).

Sinds wanneer wordt een wetenschappelijke mededeling nu ook als "haat" bestempeld.

U staat het volledig vrij hoor om caffeïene te gebruiken ik heb daar geen probleem mee . Maar sta mij dan wel toe om u ,op wetenschappelijke grond, er op te wijzen dat u dan ,ook al ga je er niet van dood, wel een "druggebruiker" bent.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb
In dit topic is geen ruimte voor haters hoor. Aangezien je eerder dood gaat aan watervergiftiging dan aan caffeinevergiftiging kan ons bernard maar beter geen vloeistoffen meer innemen. En drink ik nog lekker een bakkie (figuurlijk dan).

Sinds wanneer wordt een wetenschappelijke mededeling nu ook als "haat" bestempeld.

U staat het volledig vrij hoor om caffeïene te gebruiken ik heb daar geen probleem mee . Maar sta mij dan wel toe om u ,op wetenschappelijke grond, er op te wijzen dat u dan ,ook al ga je er niet van dood, wel een "druggebruiker" bent.

_O-

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid