Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Eline ben 17 jaar jong. en ben opzoek naar (christelijk) contact, ik hou er van om nieuwe mensen te ontmoeten

Ik ben eigenlijk in het eerste opzicht opzoek naar iemand van het andere geslacht zal ik het maar zeggen. :)

(hahah want ik zag al bij iemand anders dat meisje werd afgekeurd vandaar dat ik het zo maar zeg ;P dus ik zeg maar geen jongen of man ;) )

Ik volg op dit moment een SAW opleiding, geen idee of je dat kent. maar wil je er gerust alles over vertellen.

Ik hou van muzikaal,creatief,actief bezig zijn.

Ik zoek dus eigenlijk iemand waarbij geloof een (belangrijke) rol speelt in de omgeving Overijssel (hoeft natuurlijk niet, vriendschap kent geen grenzen!) die mij graag beter zou willen leren kennen.

Ik sta overal open voor.

En ook meiden die dit lezen reageer gerust, ik zou jou ook best willen leren kennen!

Dus als er enige interesse is om me beter te leren kennen, dan verneem ik het wel! :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

SAW als in sociaal-agogisch werk?

Welkom op Credible in elk geval. Voor contact met christenen ben je hier op de juiste plaats. En er lopen toch nog een aantal vrijgezellen rond hier, ook van de mannelijke kant, dus take your pick :P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Moi. Let niet op mij, ik ben te oud. Succes met je zoektocht! De tip van het andere topic kan ik wel herhalen: via funkyfish.nl kun je ook op zoek naar vriendschap en meer. Natuurlijk zwemt er hier op Credible ook nog wel eens wat voorbij, dus doe lekker mee! :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hihi, is er een of andere christelijke datingsite uit de lucht gehaald? Er komen hier steeds meer mensen :)

Desalnietemin. Van harte welkom hier Eline :) Blijf hier rondhangen zou ik zeggen, lopen een hoop aardige mensen rond hier (en super vervelende :B).

Sommige mensen zegt SAW blijkbaar iets, mij niet echt. Dus wat is het, wat doet het? :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha ik heb geen idee ;)

Wat saw is, het hete vroeger spw misschien zegt dat wat.

Nee het is makkelijk kort gezegd welzijn van de mensen, GEEN zorg dus niet wassen enzo.

kan bij alles zijn ouderen, gehandicapten, verslaafden enzv.

Ik loop nu stage in op een dagopvang voor dementerende ouderen.

Dus een beetje dag activiteiten makkelijk gezegd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Weet je zeker dat je niet hoeft te wassen?? Ik doe namelijk ook SAW en ik moest dat wel voor beroepsprestatie 1.5 Terwijl mij eerst ook was verteld dat wassen niet bij de opleiding hoorde. Maar misschien komt dat gewoon omdat ik het pech had op een zorgafdeling geplaatst te zijn toen. Maar ik kreeg er wel les in, hoe je mensen moest wassen op poppen. Heb je dat wel of ook niet?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op dit moment niet, ja net zoals je net zelf zegt licht er net echt aan waar je gaat werken en om wat voor cliënten het gaat.

op een zorg afdeling kan ik me het goed voorstellen dat dit voorkomt maar op een dagopvang worden ze eigenlijk kant en klaar aangeleverd om het stom te zeggen.

Ja ik heb wel de basis dingen geleerd, maar het is niet dat ik ze echt moet uitvoeren.

maar ik bedoelde dit meer in de vorm van zorg die doen echt de hele persoonlijke verzorging, en daar hebben wij toch minder mee te maken dan hen. snap je?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hmhm, oke. Dan heb ik niet degene voor me die ik denk dat je was. Rijssen ken ik wel ja, jullie hebben je industrie naast je treinstation liggen. In een ochtend bijna helemaal overgelopen voor de hobby, en toen 3 kwartier op de trien moeten wachten... In Nijkerk, waar ik woon rijden ze om het half uur, ik voelde me tijdens het wachten wel verwend zegmaar :P

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 7 months later...
Hmhm, oke. Dan heb ik niet degene voor me die ik denk dat je was. Rijssen ken ik wel ja, jullie hebben je industrie naast je treinstation liggen. In een ochtend bijna helemaal overgelopen voor de hobby, en toen 3 kwartier op de trien moeten wachten... In Nijkerk, waar ik woon rijden ze om het half uur, ik voelde me tijdens het wachten wel verwend zegmaar :P

Als geboren Riessenoar moet ik wel kwijt dat de trein onderhand elk half uur gaat. Misschien niet op zaterdag en zondag ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hmhm, oke. Dan heb ik niet degene voor me die ik denk dat je was. Rijssen ken ik wel ja, jullie hebben je industrie naast je treinstation liggen. In een ochtend bijna helemaal overgelopen voor de hobby, en toen 3 kwartier op de trien moeten wachten... In Nijkerk, waar ik woon rijden ze om het half uur, ik voelde me tijdens het wachten wel verwend zegmaar :P

Als geboren Riessenoar moet ik wel kwijt dat de trein onderhand elk half uur gaat. Misschien niet op zaterdag en zondag ;)

Het was op de zaterdag ja.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid