Spring naar bijdragen

Zoekt een lief christelijk meisje


Aanbevolen berichten

Hee allemaal,

Ik ben Bram een spontane jongen van 19 jaar. Ik ben iemand, die in zijn vrije tijd graag iets met vrienden doet. Ik doe graag aan hardlopen en fietsen. Maar ik kan ook heel lui zijn, ik hou namelijk ook erg van films. Ik doe een opleiding tot autotechnicus. Er is wel iets wat ik erg mis in mijn leven. En dat is een leuke, gezellige meid. Ik zoek een lieve meid waar het geloof een belangrijke rol speelt. En in de omgeving van Utrecht woont. Als je meer wilt weten, of als ik je interesse gewekt heb, dan zie ik wel een berichtje verschijnen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zou persoonlijk het woord 'meid' vermeiden vermijden. Een meid is iemand die in dienst is van iemand anders en daar het huishouden doet. Even aangenomen dat je een liefdesrelatie wilt en niet een werkrelatie, zou ik het woord 'meisje' of 'vrouw' gebruiken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Misschien in jouw deel van het land, hier (Noord-Holland) is meid even gangbaar als meisje en vrouw. Meisje vind ik zelfs nog iets te kleinerend klinken, maar dat zal wel aan mij liggen. :+

anyway... BOT

Ah, wel dat heb ik nou precies met meid. :+

Het koppeltopic is toch niet echt een serieus topic om te daten? Ik zou ook funkyfish aanraden. (Zie Ursa's post)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik heb op funkyfish gekeken, ziet er leuk uit:) Zijn er mensen met mooie ervaringen van funkyfish?

Zelf niet (ik ben niet zo actief). Maar ik weet wel dat ze bijv. activiteiten organiseren zodat je met mensen in contact kunt komen. Hetzij om te daten, hetzij voor vriendschap. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik zou persoonlijk het woord 'meid' vermeiden vermijden. Een meid is iemand die in dienst is van iemand anders en daar het huishouden doet. Even aangenomen dat je een liefdesrelatie wilt en niet een werkrelatie, zou ik het woord 'meisje' of 'vrouw' gebruiken.

Als je nu net een 'meid' zoekt(iemand die je pantoffels klaarzet als manlief thuiskomt) dan is het een prima woord ;).

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik heb op funkyfish gekeken, ziet er leuk uit:) Zijn er mensen met mooie ervaringen van funkyfish?

Heb er zelf eventjes rondgehangen, op zich een prima site. Ben er zelf snel weer weggegaan, maar dat had meer met persoonlijke redenen te maken. De site werkt prima. Vriend van mij is op het moment aan het daten met iemand die hij via funkyfish heeft ontmoet. Het is gewoon een plek waar je wel makkelijk veel christelijke jeugd kan ontmoeten en dat kan natuurlijk altijd tot meer leiden...

Enige nadeeltje van funkyfish is misschien, maar dat hangt er ook vanaf hoe je er persoonlijk in staat. Mensen zijn over het algemeen volgens mij best wel een beetje terughoudend. Ik zou liever soms snel afspreken en na 2 uurtjes in een kroeg weet je dan allebei genoeg. Maar heb ook het geduld om soms weken, maanden digitaal contact te hebben...

Als je gaat internetdaten: zorg dat je het goed doet. Lees jezelf daar even over in enzo. Is best wel wat goede informatie te verkrijgen. Wat tips en do's and dont's zijn nooit weg..

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid