Spring naar bijdragen

Vraag maar raak [7]


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 323
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik weet het eerlijk gezegd niet meer. Ik heb de afgelopen paasdienst van onze kerk gemist. Maar logisch is natuurlijk een preek afgestemd op het lijden en de opstanding van Jezus en bijbehorende psalmen en gezangen. Aangezien het een speciale dienst is, zullen er waarschijnlijk ook worhipliederen gezongen worden. En wordt de orgel versterkt door piano en trompetten. :)

Hoe eet jij een tompouce?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Richting de afgrond.

Maar met de oudere generatie ook hoor. Gisteren zat ik aan tafel te eten met mijn ouders, hadden ze geen tijd voor mij omdat ze allebei bezig waren op hun iPad. Apple maakt alles kapot. :(

Welk fictief personage zou jij vragen om je te beschermen tijden een nieuwe Apocalyps? (En nee, Jezus is geen fictief personage.)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik zeg doen!

Heb jij dit jaar goede voornemens gehouden?

Ik had geen goed voornemen meer, want ik had de moed opgegeven dat het me zou lukken, maar ben toch gestopt met roken.

Ben je nog naar een dienst geweest vandaag en zo ja: hoe was het?

Nee, ik heb mijn zondag nuttig besteedt door ruzie met mijn moeder te maken. :@

Ben je echt gestopt? Zeker zolang er geen peuken te vinden zijn? :+

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nee, ik heb mijn zondag nuttig besteedt door ruzie met mijn moeder te maken. :@

Ben je echt gestopt? Zeker zolang er geen peuken te vinden zijn? :+

Ook gezellig.

Peuken zat te vinden, maar ze kunnen me niet meer bekoren, sinds ik me twee weken lang kapot heb lopen hoesten. Niet goedschiks, dan maar kwaadschiks, maar het is gelukt. |P

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid