Spring naar bijdragen

Identiteitscrisis


Aanbevolen berichten

Hahahaha... _O-

Ik word wel eens gezien als een dame inderdaad. Waarschijnlijk komt het omdat mijn username eindigt op een 'a'.

Misschien dat we een gendertopic moeten doen: deel je sekse! :# Kijken of ik er overal bij naast zit...

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hahahaha... _O-

Ik word wel eens gezien als een dame inderdaad. Waarschijnlijk komt het omdat mijn username eindigt op een 'a'.

Misschien dat we een gendertopic moeten doen: deel je sekse! :# Kijken of ik er overal bij naast zit...

Ik dacht eerst ook dat je een vrouw was, Ursa, Ursula..

Ik vind het wel geinig eigenlijk dat je het hier niet weet. Op dat Amerikaanse forum hebben ze er een tekentje bij staan wat iemand is, maar dat werkt ook niet altijd. Er kwam een nieuwe man en die had er per ongeluk een vrouw-teken bijstaan en dat kon niet meer weg. Dus hij vroeg hoe dat moest en kreeg als commentaar: Je zit hier net en wilt nu al een geslachtsverandering.

Hongerig Wolfje misschien.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid