Spring naar bijdragen

Credible.nl 10 jaar


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 78
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Geloof me, die nick staat in m'n geheugen gegrift....

Ik geloof je :) Ik heb altijd in je geloofd

:#

Laat me overigens van de gelegenheid gebruik maken om je te bedanken voor een heleboel turbulente, leerzame en, jawel, mooie jaren van forum"genot".

Je hebt me het bloed onder de nagels vandaan gehaald maar je hebt me ook veel geleerd en mooie dingen laten zien. De laatste 2 maken de eerste meer dan goed. Je bent een goed en fijn mens.

Het feit dat je hier terug bent is voor mij ook een voorname reden om hier weer wat vaker op te duiken (al ben ik op het werk te druk om echt actief te zijn.. ).

Ik denk dat ik daarmee overigens voor meerdere mensen spreek :)

Er zijn nog een heleboel meer mensen die ik zou willen bedanken voor veel mooie dingen in die tien jaar, maar jij bent bij deze de eerste.

En nee, ik ben niet dronken, stoned of over-emotioneel. Ik wilde het gewoon even gezegd hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

De liefde is wederzijds. Broederlijke liefde, geen zorgen :)

Ook jij hebt soms emoties bij mij opgeroepen die niet zo hemels zijn, maar ik heb je altijd gewaardeerd. Mijn bezoek aan je,je weet wel (is dat prive eigenlijk?), koester ik als een mooie herinnering!

En, sorry. Want ik kon en kan verrekt lomp uit de hoek komen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

In deze 10 jaar heb ik er 9 actief meegemaakt. Daarin veel pieken en dalen mee gemaakt, maar bovenal heb ik mogen ervaren dat er verbondenheid is onder Christenen ook al wil dat niet altijd even zichtbaar zijn. Zonder de gebruikers en alle vrijwilligers had Credible niet gestaan waar we nu staan, bedankt allemaal voor jullie inzet!

(YY) (YY) (YY)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik voel een Credible-complimenten topic aankomen :#

Zorg jij voor de veren? Dan haal ik de schouderklopjes alvast op |P Nee zonder geintjes, het is niet eenvoudig om een platform bijelkaar te houden van mensen die qua gedachtengoed soms mijlenver uiteen liggen en er niet over twijfelen dit ook te laten weten. De site ziet er gelikt uit, het forum beschikt over een aangenaam aantal leden en actieve discuzeur topics, ik denk dat er prachtwerk geleverd wordt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik voel een Credible-complimenten topic aankomen :#

Het forum is door de jaren heen gedragen door zowel de gebruikers als de crew. We hebben het forum altijd samen gedragen en ja, sommige mensen hebben daar veelal een significante bijdrage aan geleverd. Ik durf te stellen dat RK Diaken er daar zeker één van is. En dat mag best gezegd worden.. :)

Ik heb nog een paar mensen meer in gedachte, maar daar ga ik nog even de tijd voor nemen (de mensen die een negatieve bijdrage hebben geleverd laat ik dan maar achterwege.. Sommigen van hen krijgen meer dan genoeg aandacht op, ik noem maar iets, de website van het Katholiek Nieuwsblad.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een goede reden om mijn neus ook weer even te laten zien. ;) Van harte met de 10 jaren! :)

Oh, en om even te memoreren.. Credible (en daarmee de gebruikers) is toch mijn hele tienertijd een soort goeie vriend geweest bij wie ik veel kwijt kon, veel van geleerd heb en door gevormd ben. Had het zeker niet willen missen en hoop dat de site en het forum nog vele anderen zo tot zegen mogen zijn. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nog even wat snelle bedankjes, dan:

Allereerst natuurlijk Glenn, Eric, Joost(H), Doeke en de anderen die betrokken zijn geweest bij de oprichting van Credible. Zonder hen was het forum, en de hele website die er later omheen is gebouwd, er niet geweest.

Verder bedank ik alle crewleden, zowel forum, frontpage als achter de schermen, voor hun inzet. Hierbij denk ik met name aan Michiel, de Credible-mastodont die zich al vele jaren belangeloos en keihard inzet.

Zoals Joelle al opmerkte; ook voor mij is Credible een belangrijk onderdeel geweest van mijn leven, en de vorming van mijn geestelijke leven. Ik heb ooit tegen Glenn gezegd dat de Geest door het forum heen werkt (althans, destijds :#) en dit meende ik ook.

Vanuit mij persoonlijk ook een extra bedankje aan de crew van 2006/2007. Het was geweldig om met jullie samen te werken (Ik mis dit en jullie dan ook regelmatig) en het tripje naar het oh zo occulte park, de Efteling was een onvergetelijke dag!

Credible heeft voor veel mensen iets betekend in hun leven. Veel mensen hebben steun gehad, hebben zich kunnen uiten, hebben geleerd en hebben hun partner leren kennen (waaronder ikzelf :) .. Wederom: Michiel en vrouw: bedankt ;) ).

En natuurlijk: users, bedankt!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gefeliciteerd! *:}

Sinds eind 2007 (dus ruim vijf jaar) ben ik op dit forum geweest; eerst als 'Barbapapa', later als 'Eulogía'.

Het was voor mij een heftige en boeiende tijd.

Heftig, omdat ik wat betreft geloofs- en belevingswereld vaak ver afsta van veel christenen en niet-christenen; boeiend omdat ik overeenkomsten heb gevonden en nieuwe ontdekkingen heb gedaan met/over andere christenen, zoals katholieken.

Edit: Oh ja, en goed filmpje inderdaad! :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gefeliciteerd,

7 jaar geleden alweer dat ik onder de naam HJ op dit forum terecht kwam via, bernardus/diakio/RK diaken, Naieve waarmee ik eerder op een ander forum actief was. Het bijzondere van het credible forum is dat eigenlijk iedereen hier terecht kan met vragen en/of voor discussie zonder daarbij sterke beperkingen opgelegd te krijgen zolang het fatsoenlijk blijft.

Na een diepte punt een jaar of 4 geleden, met bedreigingen, radeloze ouders, politie en als gevolg daarvan een permanente ban omdat de credible crew in die periode niet het besef had hoe ver een aantal zaken uit de hand liepen, is het nu weer een stuk beter vertoeven en zijn de discussie weer wat leerzamer en uitdagender. Al lees ik meer dan dat ik er zelf aan deelneem.

Nogmaals gefeliciteerd en het heeft voor mij en vele anderen zeker een toegevoegde waarde gehad. Ga zo door :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb
Gefeliciteerd,

7 jaar geleden alweer dat ik onder de naam HJ op dit forum terecht kwam via, bernardus/diakio/RK diaken, Naieve waarmee ik eerder op een ander forum actief was. Het bijzondere van het credible forum is dat eigenlijk iedereen hier terecht kan met vragen en/of voor discussie zonder daarbij sterke beperkingen opgelegd te krijgen zolang het fatsoenlijk blijft.

Na een diepte punt een jaar of 4 geleden, met bedreigingen, radeloze ouders, politie en als gevolg daarvan een permanente ban omdat de credible crew in die periode niet het besef had hoe ver een aantal zaken uit de hand liepen, is het nu weer een stuk beter vertoeven en zijn de discussie weer wat leerzamer en uitdagender. Al lees ik meer dan dat ik er zelf aan deelneem.

Nogmaals gefeliciteerd en het heeft voor mij en vele anderen zeker een toegevoegde waarde gehad. Ga zo door :)

Jij bent HJ? Wat leuk je terug te zien! Ik heb je gemist hier, en nou blijk je er al te zijn!
Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb
Jij bent HJ? Wat leuk je terug te zien! Ik heb je gemist hier, en nou blijk je er al te zijn!
Ook ik verander weleens van naam :# Maar ook leuk dat jij weer terug bent en je discussie talent hier weer tentoonspreid :)

:#

Hoe gaat het met je? Je klinkt milder, gelukkiger ook, als ik het mag zeggen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jij bent HJ? Wat leuk je terug te zien! Ik heb je gemist hier, en nou blijk je er al te zijn!
Ook ik verander weleens van naam :# Maar ook leuk dat jij weer terug bent en je discussie talent hier weer tentoonspreid :)

:#

Hoe gaat het met je? Je klinkt milder, gelukkiger ook, als ik het mag zeggen.

Het zal de leeftijd zijn :), het leven zit in een wat rustiger vaarwater, uiteindelijk wordt je wakker en besef je dat je toch burgerlijk geworden bent met man, huis, auto, baan en dat is helemaal niet zo erg. Voor jou geldt volgens mij hetzelfde, je kunt een discussie ook wat makkelijker naast je neerleggen als je er persoonlijk in aangevallen bent, dus welkom terug, en blijf actief :)
Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb
Het zal de leeftijd zijn :), het leven zit in een wat rustiger vaarwater, uiteindelijk wordt je wakker en besef je dat je toch burgerlijk geworden bent met man, huis, auto, baan en dat is helemaal niet zo erg. Voor jou geldt volgens mij hetzelfde, je kunt een discussie ook wat makkelijker naast je neerleggen als je er persoonlijk in aangevallen bent, dus welkom terug, en blijf actief :)

:# fijn om te horen! Het is je zo intens gegund!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gefeliciteerd. 10 jaar alweer, de tijd vliegt.

Ook in mijn geloofsleven heeft Credible een mooie rol mogen spelen. Het heeft me geholpen er bewust van te worden hoe veelkleurig en veelzijdig het Lichaam van Christus is. Ook een plek bij uitstek om samen de lengte, de hoogte, de breedte en de diepte van de liefde van Christus te leren kennen. Soms in milde en vriendelijke bewoordingen, soms op het scherpst van de snede, maar meestal toch met respect voor elkaar, ondanks (of dankzij?) de verschillen.

Ooit nog in de crew gezeten, ook daar heb ik overwegend positieve herinneringen aan. Nu ben ik lang niet meer zo actief als vroeger, maar nu mag ik zo nu en dan een bijdrage leveren in de vorm van Bijbelstudies en ik lees zo nu en dan een klein beetje mee.

Op naar de volgende 10 jaar...

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid