Spring naar bijdragen

Christelijke Rap/Hiphop


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal wil jullie kennis laten maken met wat christelijke hiphop.

Luisterde als klein kind naar hiphop maar ben als Christen mij meer gaan focussen op songteksten en kwam erachter wat voor achterlijke dingen er gepromoot werden in hedendaags muziek. Hierdoor begon mijn zoektocht naar muziek waar God & Jezus centraal stond of gepromoot werd en kan eindelijk zeggen dat ik nu muziek op mijn mp3 heb staan waarvan ik weet dat het God/Jezus niet achterlijk wil maken. Daarbij wil ik nog hieraan toevoegen dat niet iedereen die zegt Christen te zijn daadwerkelijk echt Christen wil zijn. (hierbij graag ook uitkijken bij christelijke rappers die door de fame/aandacht de verkeerde kant op kunnen gaan)

Btw, Eminem had al op deel 1 van kj gereageerd

Enjoy!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

KJ-52 heeft me wel positief verrast, nog nooit van gehoord. Beetje Eminem-achtig (ook z'n niet Dear Slims), maar dan een stuk minder goed :+.

Luister je alleen Engelstalige Christelijke hiphop of ook gewone Engelse en/of NLse hiphop (waarin geloof niet wordt bespot dan)? Zo ja, welke :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid