Spring naar bijdragen

Welke krant lees jij?


Aanbevolen berichten

De Telegraaf lees ik liever niet. Dat heeft een nare nasmaak op mij. Beetje roddel achtig en dat hoort niet echt toch? Het Algemeen Dagblad vind ik wel een leuke krant om te lezen. De Trouw weet me niet echt te boeien, weet niet waardoor dat komt. De Volkskrant vind ik niet echt lichtverteerbaar evenals het NRC Handelsblad. Nederlands Dagblad vind ik wel weer een leuke krant zeker omdat zij ook christelijke artikelen publiceren. Alleen vind de krant wel wat mager qua dikte! Het Reformatorisch Dagblad vind ik weer wat te ingewikkeld voor mij. Dan nog het Parool, deze krant weet mij als lezer niet echt vast te houden. Wat het is weet ik niet. Misschien weten jullie dat?

Wat is jullie favoriete krant?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Volkskrant is wel begrijpelijk, goede kwaliteitskrant. NRC Next is flut, NRC Handelsblad vind ik dan weer wel 'niet echt lichtverteerbaar'. Nederlands Dagblad nooit van gehoord. Algemeen Dagblad is ook wel aardig ja. Telegraaf heb ik alleen tijdens het EK of WK ivm TeleSport. ;p

Telegraaf is niet roddelachtig vind ik (tenzij je de Privé pagina opent), misschien wat ongenuanceerd en soms minder objectief. Hou ook niet echt van dat schreeuwerige van de Telegraaf.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb geen krant. Vroeger zou ik het NRC Handelsblad genoemd hebben, maar sinds de redactie verandering stelt die krant me flink teleur.

Ik neig momenteel naar Trouw, of de Volkskrant.

Telegraaf vind ik een vreselijke rechtse populistische VVD manipulerende en propaganderend roddelblad. :E;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vroeger las ik altijd de metro in de trein. maar nu zijn mijn treinreizen gevuld en lees ik niet meer.

als ik in NL ben, lees ik wel eens de krant die er op tafel ligt. geen idee welke het is

Dat is het Nederlands Dagblad. :)

Ik las ook altijd Metro of Spits in de trein. Maar nu volg ik al het nieuws op

Fok.nl

al is de helft daarvan non-nieuws.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Regionale krant lees ik ook wel. Metro is overgenomen door de Telegraaf toch? De Sp!ts noemt zich zelf de tweede krant van Nederland. Spits is van de Telegraaf. De Telegraaf is volgens mij wel de grootste krant van Nederland.

Dan nog het Financieel Dagblad. Soms wel interessante stukjes staan daarin. Maar meeste boeit me niet echt. Meende dat NRC Handelsblad wel een kwaliteitskrant is? Meer voor hoger opgeleiden dacht ik?

www.kranten.com is wel een leuke site vind ik.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ooit een abonnement gehad op het Nederlands Dagblad (hoort bij de zuil) en de NRC Next. De Next vond ik altijd wel grappig. ND ging me een beetje tegenstaan, alleen kerknieuws en achtergronden waren soms nog interessant. Voor nieuws hoef je die krant niet te lezen.

Tegenwoordig lees ik hier en daar wat online, soms van Trouw, de Volkskrant of NRC.

Link naar bericht
Deel via andere websites

OV: Spits en Metro

Dagelijks leven: ND & RD

Soms: volkskrant, trouw of NRC Next

Maar het is bij mij heel simpel: ik lees wat voor handen is :) Ik heb geen abo en koop nooit zelf een krant. Dus het is puur wat ik oppik van het station, bij familie of op de universiteit.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

OV: Metro, Spits (de echte 'zwarte vingers' krant dus)

Regio/Stad: Het Parool (via iphone app)

Online: Katholiek Nieuwsblad, NRC, Trouw, The Guardian

Alleen de OV kranten lees ik dagelijks, de rest alleen af en toe, ca. 3x per week ofzo.

(ik vind nog steeds jammer dat De Pers is opgeheven)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vanaf 2 januari krijg ik elke dag weer een Volkskrant in de bus, en ik kijk er naar uit!

Ja, 2 januari was-ie er inderdaad. Daarna nog niet weer één door de bus gehad, helaas :(. En de buren hebben hem ook niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid