Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 367
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

wil je gekoppeld worden aan Ken, hann?

Volgens mij is hann een man maar als dat niet zo is moeten we de mogelijkheden om aan mij gekoppeld te worden maar eens bekijken! :D

Edit: wat het geslacht ook is, hann is een bietje jong voor ken, minimaal nog maar even een jaartje wachten! :#

Hann is een vrouw.

Ken, volgens mij heb jij last van bindingsangst - steeds verzin je weer een ander smoesje. (K)

of je bent erg kieskeurig [waar op zich niks mis mee is]

de een is te oud en de andere weer te jong....blabla...

zo lukt het natuurlijk nooit.....beetje meewerken..

en echte liefde heeft lak aan leeftijd heur..... |P

Link naar bericht
Deel via andere websites
wil je gekoppeld worden aan Ken, hann?

Volgens mij is hann een man maar als dat niet zo is moeten we de mogelijkheden om aan mij gekoppeld te worden maar eens bekijken! :D

Edit: wat het geslacht ook is, hann is een bietje jong voor ken, minimaal nog maar even een jaartje wachten! :#

Hann is een vrouw.

Ken, volgens mij heb jij last van bindingsangst - steeds verzin je weer een ander smoesje. (K)

of je bent erg kieskeurig [waar op zich niks mis mee is]

de een is te oud en de andere weer te jong....blabla...

zo lukt het natuurlijk nooit.....beetje meewerken..

en echte liefde heeft lak aan leeftijd heur..... |P

Ach mijn lieve Maran toch, wij kunnen lezen en schrijven met elkaar! Je hebt ook weer helemaal gelijk, liefde doet niet moeilijk over een paar lentes verschil, daar valt geen speld tussen te krijgen! Wat ben ik soms toch ook een gevoelloze bullebak! |:|

@ Hann, gun me nog een kans, ik geloof dat wij beter bij elkaar passen dan die melige boeddhist uit de Himalaya die luistert naar een Friese naam. En het leeftijdsverschil tussen haar en mij is ongeveer even groot als jij en ik en zoals je ziet is ze nog niet eens grijs! :+

Link naar bericht
Deel via andere websites
wil je gekoppeld worden aan Ken, hann?

Volgens mij is hann een man maar als dat niet zo is moeten we de mogelijkheden om aan mij gekoppeld te worden maar eens bekijken! :D

Edit: wat het geslacht ook is, hann is een bietje jong voor ken, minimaal nog maar even een jaartje wachten! :#

viewtopic.php?f=29&t=23414&hilit=foto%27s&start=680#p1079720

Ze ziet er hier al heel volwassen uit hoor.

Link naar bericht
Deel via andere websites
wil je gekoppeld worden aan Ken, hann?

Volgens mij is hann een man maar als dat niet zo is moeten we de mogelijkheden om aan mij gekoppeld te worden maar eens bekijken! :D

Edit: wat het geslacht ook is, hann is een bietje jong voor ken, minimaal nog maar even een jaartje wachten! :#

viewtopic.php?f=29&t=23414&hilit=foto%27s&start=680#p1079720

Ze ziet er hier al heel volwassen uit hoor.

Ze kan met gemak voor voor 10! Nog eventjes geduld dus! _O-

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ach, speciaal voor de mensen die het niet meer zien zitten met hun liefdesleven: het koppeltopic! Schrijf de eisen maar op waar een jongen/meisje aan moet voldoen en wie weet komt er wel een match uit :D

Disclaimer: dit kan gevaarlijk zijn! Toen ik dit voor het eerst deed zat ik in een groep mensen die ik goed kende. En één van de meiden voldeed precies aan mijn eisen, wat een vreemde situatie opleverde...

ik denk dat sommigen het wel interessant vinden dus ik vertel maar verder. Ik was eigenlijk al een beetje half verliefd op dat meisje maar ik had het zelf niet door, was meer onbewust. Toen kreeg ik het dus wel door en probeerde ik juist expres alle eigenschappen van dat meisje te ontwijken om niks te laten merken, wat het nog vreemder maakte.

Goed, of het uiteindelijk iets geworden is houd ik geheim, wat volstaat om te zeggen is dat ik op dit moment vrijgezel ben dus bij deze hebben we nog een mannelijke kandidaat erbij :D

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goed, of het uiteindelijk iets geworden is houd ik geheim, wat volstaat om te zeggen is dat ik op dit moment vrijgezel ben dus bij deze hebben we nog een mannelijke kandidaat erbij :D

_O-

Echter als concurrent zijnde vind ik het minder leuk dat je goede humor hebt. Want daar vallen vrouwen vaak wel voor. Van horen en zeggen vernam ik dat als je een vrouw kan laten lachen je alles met haar kan. Bij mannen is dat niet zo, getuige dit schrijven. |P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hehe, gaat lekker hier. Beetje geinen over en weer, maar ondertussen hoopt iedereen stiekem op vuurwerk.. :D

Ken, je vraagt naar een vrouw die subtiele hints oppakt en goed is in sociale communicatie?! Dat is toch onze zwakte? Volgens mij heb je met die eisen 99% van het vrouwelijk geslacht nog voor het uitkiezen ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hehe, gaat lekker hier. Beetje geinen over en weer, maar ondertussen hoopt iedereen stiekem op vuurwerk.. :D

Ken, je vraagt naar een vrouw die subtiele hints oppakt en goed is in sociale communicatie?! Dat is toch onze zwakte? Volgens mij heb je met die eisen 99% van het vrouwelijk geslacht nog voor het uitkiezen ;)

Niet helemaal want Lobke is afgevallen en alles wat geheim is zal bekend worden. Voorts durf ik je rustig te zeggen dat ik altijd opensta voor vuurwerk en dat kan je mij toch niet kwalijk nemen? Daarom adviseer ik jou hetzelfde als Ursa, heb nog wat geduld! ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha, ik neem je helemaal niks kwalijk. Ik gun jou je vuurwerk, dus ik zal de concurrentie voor je niet zwaarder maken door hier de profielschets van ondergetekende neer te zetten ;) Maar dan moet je wel beloven dat als er vuurwerk komt het even netjes (mee te) delen hè! ;):#

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ach, het echte daten gebeurt achter de schermen (toch?).

Nee hoor. Eerst kunnen alle vrouwen (en mannen) met interesse een brief insturen, waarna er uit die brieven een match gekozen wordt. Na die keuze worden de dates natuurlijk gefilmd. Dat is leuke televisie voor ons, thuis blijvende, crediblers.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid