Welke muziek heb je vandaag geluisterd?

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 667
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Laatste tijd helemaal in de folk/indie-met-af-en-toe-n-vleugje-electronica-of-zelfs-shoegaze sferen. Dus veel Dustin Tebbutt, Novo Amor (mooi!), The Paper Kites, The Staves, Vancouver Sleep Clinic, Vo

Geen idee Hendrik. Misschien vliegt er hier wel één over de regenboog:

Een (rustige) Christelijke hiphop nummer over de negatieve effecten die hiphop in de samenleving heeft achtergelaten.

een kleine samenvatting: ''Dear hiphop, it's me your foster child. I'm writing this cause i feel we should sit and talk awhile. It may sound like i am crazy. But i feel like your baby, spend more time with you than my own folks so it's like you raised me. You taught how to walk, said i should have swag, you taught me how to dress, it's why i let my pants sag. You told me woman aint ish, but hoes and tricks. And never love them just cut them and move-on and dip. You carry the spirit of banging across the nation, and they embrace it cause you put it in song formation.. Dear hiphop, i met my real father. He told me, love my brother, almost like what you said. But you said, if he looked at my wrong, i could bust his head. He said it's never to late to come and join the family. He said they all been waiting for me, they rejoice to have me. And that's the point of this letter i wrote it so you know, that it's sure that if you hold this note, i decided to going home.''

Heb eigenlijk altijd wel naar hiphop/rap geluisterd vind het lekker om naar te luisteren maar is voornamelijk een uitermate geschikte medium om in een korte tijd een hele verhaal kwijt te kunnen. Jammer dat de rappers van tegenwoordig de meeste grote onzin proberen te verkopen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid