Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

De laatste tijd vind ik de onderwerpen op Credible vaak niet zo interessant. Ik discussieer graag over bovennatuurlijke genezing en voorziening door God, maar daarover kan ik helaas niet meer discussiëren, omdat mijn mening daarover niet wordt getolereerd op dit forum (en mijn mening verkeerd wordt weergegeven/geïnterpreteerd).

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vind je 'm niet schattig? :#

Ik vind het net iets om nachtmerries over te krijgen XD Hoe ben je op het idee gekomen dat ding als avatar te gebruiken?!

En nog erger, het is ook zijn profielfoto op facebook.

echt een lelijk ding en dan nog eens in het groot!

*edit*: op facebook is het nog iets anders, nog iets lelijkers.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vind je 'm niet schattig? :#

Ik vind het net iets om nachtmerries over te krijgen XD Hoe ben je op het idee gekomen dat ding als avatar te gebruiken?!

En nog erger, het is ook zijn profielfoto op facebook.

echt een lelijk ding en dan nog eens in het groot!

*edit*: op facebook is het nog iets anders, nog iets lelijkers.

Ik vind het wel een zeer bijzonder schepsel. Ik zie er wel een Schepper met humor achterzitten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

@joon: ik vermoed dat mijn afbeelding op fb een 'artist rendering' is. Die vissen leven in de diepzee, daar kom je niet zo snel bij.

@maran: is dat echt zo? Ach... :(

http://nl.wikipedia.org/wiki/Blobvis

Het grappigste is natuurlijk dat het niet eens per se een 'lelijk' wezen is, maar zo gemakkelijk te 'antromorphiseren' (d.w.z. er een gezichtje van te maken).

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid