Spring naar bijdragen

Wat ga je doen vandaag?


Aanbevolen berichten

- Afwas (check, je moet wat als je om half zes wakker wordt om te plassen en daarna niet meer in slaap komt :( )

- Douchen (check)

- Naar het consultatiebureau met dochterlief (check)

- Boodschapjes (check)

- Middagdut, erg belangrijk :P (check)

- Was met babymutsjes (halve check, moet nog opgehangen)

- Naar de verloskundige (is half zes pas)

- Wc schoonmaken

Koken mag man doen vandaag, ik heb er geen tijd voor. En eigenlijk ook geen puf met maar 3 a 4 uur slaap vannacht en een ruw verstoorde middagdut van buren die ineens gingen schuren..

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 929
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Luieren op de bank en straks eten koken

Posted Images

(...)

Tandarts X| RIP Archy. (...)

leef je nog?

Ik heb het overleefd. Aphoeeee. Alleen wat tandsteen verwijderen, verder was het goed. Ik ben nu zo opgelucht. :)

Ik ben ook echt geen tandarts fan, moest pas omdat ik kiespijn had, en nee niet aan 1 kant maar zowel links als rechts... ik heb altijd als ik terug kom van de tandarts een week geen pijn meer, maar daarna begint het liedje weer van vooraf aan...

Zou die extra gaatjes maken zodat ik extra vaak langs moet komen hahaha.

Nee mijn tandvlees is tijdens de zwangerschappen heel erg ziek geworden, mijn gebit is minder sterk ondanks ik elke dag goed poets en spoel

Link naar bericht
Deel via andere websites

- ontbijt

- kids en mezelf aankleden

- naar de winkel voor pakjes drinken

- kids op school brengen

- vriendin ophalen en naar Lelystad

- kids weer ophalen

- huishouden knutselen of de kids willen wat anders

- eten maken

- eten

- wachten op de oppas

- in de auto naar biddinghuizen

- in biddinghuizen aangekomen door naar een bruiloft in giessenburg

Link naar bericht
Deel via andere websites

Straks naar de Nederlandse winkel om blauw met witte muisjes te halen. Nee, niet voor onszelf, maar voor de baby shower van vrienden. Diezelfde vrienden komen vanavond bij ons eten dus moet op tijd beginnen met koken. Het wordt een 'roast' met aardappels, wortels en pastinaak, en kip. Jam jam!

Link naar bericht
Deel via andere websites
- in de auto naar biddinghuizen

Hey Pebbels...Opwekking is al geweest hoor. ;)

hahahaha ja dat klopt, ben er 1 dagje geweest toen, en wil over 2 jaar ook het hele weekend gaan, was geweldig, alleen 1 dagje was te kort.

Ik woon er vlak bij voor mij een kleine 25 min rijden ofzo.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vanavond een suikerspin om te vieren dat ik geen gaatjes heb, daarna vrolijk verder leven. Zoveel suiker eet ik trouwens niet hoor, anders zou ik bij elk bezoek wel gaatjes hebben.

Nee, liters ijs, kilo's suikerspin enzo? :P

Hmm, oke. Die liters ijs klopt wel. Maar met suikerschaapjes (spinnen zijn vies)ben ik best wel zuinig.

Vandaag ga ik The DaVinci Code weer eens kijken. Angels & Demons nog niet, die wil vriendinlief samen kijken.

Vanavond voetbal kijken met een pizza erbij.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb z'n kiespijn alweer... pff

Indien je 18+ bent. Even wat jonge jenever op watjes doen met de kies erop gaan bijten om hem in je mond te houden. Is niet lekker maar helpt wel.

Indien je 18- bent. Even langs de tandarts morgen en vandaag kruidnagels vijzelen en op je pijnlijke tand leggen en een paracetamol slikken.(wel in de juiste kinderdosering hoor) ;)

Beterschap Pebbles.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt voor de tips :D

Jonge Jenever heb ik niet in huis... uhm

en die kruidnagels helaas ook niet, blijven de pijnstillers over, maar zit

nu aan 6 pijnstillers vandaag. Nou ja slik die dingen nooit dus voor een dagje maakt het ook niet uit.. Ik word er in ieder geval niet blij van, en ik ben al zn held bij de tandarts zucht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid