Spring naar bijdragen

Country topic...


Aanbevolen berichten

Vroegah luisterde ik veel naar metal, maar zins een jaar luister ik ook veel naar country. Dus lijkt het mij leuk om country te introduceren op forum credible, of misschien zijn er ook andere liefhebber dat leuke country muziek weet.

Chris Young - The Man I Want To Be

Jason Aldean - Dirt Road Anthem

Aaron Lewis - Country Boy

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Een naamgenoot en ook ex-dj die van country houdt? Het moet niet gekker worden :-P

Als ik me niet vergis hebben we ook nog eens een gemeenschappelijke kennis (die niet meer actief is op dit forum).

Bluegrass!!

Helaas is Scruggs vorige maand heengegaan.

Dat wist ik niet!

Bluegrass is inderdaad fijne muziek. Ik ben dan ook voornemen om dit jaar toch ein-de-lijk eens naar de EWOB in Voorthuizen te gaan..

Dus we gooien er weer een bluegrass-klassieker tegenaan:

The Osborne Brothers - Rocky Top

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een naamgenoot en ook ex-dj die van country houdt? Het moet niet gekker worden :-P

Als ik me niet vergis hebben we ook nog eens een gemeenschappelijke kennis (die niet meer actief is op dit forum).

Hmmm nu ben ik wel benieuwd. De enige real-life kennis die vroeger op dit forum zat, daar ben ik mee getrouwd :P

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik besef opeens dat het inderdaad een andere naamgenoot was :#

Ontopic weer een clipje uit een film die je gezien móet hebben, als je een beetje van bluegrass (en gewoon van goede films) houdt:

Geweldige soundtrack blijft dat!

In de versie hieronder lijkt de stem van de zanger enorm op die van George Clooney!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid