Spring naar bijdragen

Remonstrantse gemeente


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

@Mystic,

Je 1x geweest maar ik heb veel interesse in kerkgeschiedenis vandaar. Je woont niet dicht bij Ede maar daar zijn o.a de bloggers van de site; 'Staat Geschreven' begonnen met een plek van ontmoeten. Eerst in een café meen ik, het heet; De Leven. Mensen..... gelovig, twijfelaars of agnostisch, in ieder geval mensen met vragen die niet meteen aan de kant worden geschoven.http://www.delevenede.nl/

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gaaf. Wie weet kom ik daar ooit n keer (maar woon idd niet bepaald om de hoek). Kom je nog wel eens in n kerk nu je geen vaste gemeente meer hebt?

Informeer eens bij; 'De Leven' misschien weten ze in de buurt van Amsterdam een soortgelijke groep en anders....wie weet zijn er meer mensen die behoefte hebben aan zo'n manier van ontmoeten. :)

Ik zit op 2 koren die wel in kerken zingen en ik kom af en toe nog in kerken (rouw en trouw). Op dit moment is dat voor mij voldoende.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid