Spring naar bijdragen

Vraag je vraagje!


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 212
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Tja, als afstuderend werkeloze student heb ik in principe altijd vakantie als in 'ik heb geen arbeidscontract'. In die zin vind ik het jammer dat ik geen vakantie heb, want als dit vakantie was zou dat betekenen dat ik een baan had!

Beste remedie tegen keelpijn?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ook niet.

Euh, tekenen. Ik hou niet zo van schilderen, ik kan het ook niet. Daarentegen vind ik tekenen leuk. zwart-wit. Ook al kan ik dat ook niet. ;)

Een leuke avond hebben en enorm brak zijn in de vroege ochtend of vroeg naar bed, de 'fun' missen en de ochtend fris en fruitig zijn?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oehh... moeilijk.. Ligt er eigenlijk wel aan wat ik de volgende dag heb.. Heb ik stage dan zou ik gaan voor fris en fruitig.. maar heb ik school dan zou ik gaan voor brak zijn..

Maar als het gewoon in het weekend is, dan zou het ten eerste aan mijn geld liggen, maar waarschijnlijk zou ik dan alsnog gewoon gezellig gaan doen en lekker brak zijn :E

Als je kon kiezen tussen belgische witte chocolade of belgische melk chocolade, welke zou je dan het eerst op eten? en waarom?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eigenlijk puur, maar ik ga dan voor melk. Hoewel ik wit trouwens ook lekker vind. Ik hou net iets meer van die typische cadeau smaak en dan heeft dat wel mij eerste keus.

Zou je liever een studie volgens waar je niet zoveel mee hebt en zekerheid tot werk hebben wat je vooral doet voor je inkomen, of een de onzekerheid: een studie die je fantastisch vind en in de toekomst misschien werk hebben wat in dat straatje ligt, maar evengoed ook anders uit kan pakken: dat je bijvoorbeeld ongeschoold werk zult hebben waar je geen binding mee hebt en niks met je studie te maken heeft?

En waarom?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben nu eigenlijk bezig met het volgen van het eerste, maar ik zou best wel heel erg graag een andere opleiding willen doen, eentje die ik ook echt leuk vind en wat ik de rest van mijn leven wil blijven doen. Want ik zie het nu niet zo zitten om tot mijn pensioen met mensen met mogelijkheden te werken.. T is wel mooi werk, maar het ligt mij niet zo.. Zou liever iets met interieurontwerpen doen ofseuw :+

Voor je verjaardag een cadeautje krijgen of geld om zelf iets uit te zoeken? und why?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vroeger zou ik geld zeggen, maar ik wil nu eigenlijk wel graag cadeautjes.

Geld is onpersoonlijk en dan is het snel een doorgeef iets. Ik geef 10 aan een vriend en als ik jarig ben krijg ik 10. Dat vind ik maar niks.

Het leuke van een cadeau is dat je dan iets kunt krijgen wat je zelf nooit zou kopen. Of dat nu een maf iets is, of juist iets wat je tof vindt maar eigenlijk te duur om daar geld aan uit te geven. Of misschien wel iets onverwachts?

Stel, je hebt 2000 euro en je weet dat je de volgende dag sterft en je zou het voor jezelf willen uitgeven: waar zou je het aan uitgeven en waarom?

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid