Spring naar bijdragen

Favoriete tv-series/programma's


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 152
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

@Paul,

Ik verklap niets maar het is zo boeiend; Saga speelt haar rol heel goed ze heeft het syndroom van Asperger, dat zorgt soms voor misverstanden. :) Maar ze heeft een geweldig analytisch vermogen.

Ben je lid van de bieb? Kun je de DVD reserveren.

Vanavond Louis Theroux gekeken op Canvas 20.40. Echt wie tijd heeft kijk dan naar uitzending vermist. Het gaat over de enorme metamfetamine verslaving in Central Valley, veel armoede, kinderen uit huisgeplaats of midden tussen de rotzooi en het drug gebruik van hun ouders en vrienden. Zo enorm deprimerend en triest.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Dit ontdekte ik net, het ziet er interessant uit. Volgens wikipedia is het een mini-serie van tien uur (Vijf afleveringen van twee uur) die verhalen vertelt van Genesis tot Openbaringen. Volgens mij is het ook trouw aan de bijbel, maar dat zal ik ergens komende week voor mezelf gaan zien.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Welke zender komt dit Archillion, lijkt me super interessant

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Bible_(TV_series)

The History Channel. Nu lees ik dat we in Europa en Nederland een variant daarop hebben, maar of ze de serie daar ook zullen uitzenden, dat weet ik niet. De beste kans is om de serie te downloaden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Welke zender komt dit Archillion, lijkt me super interessant

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Bible_(TV_series)

The History Channel. Nu lees ik dat we in Europa en Nederland een variant daarop hebben, maar of ze de serie daar ook zullen uitzenden, dat weet ik niet. De beste kans is om de serie te downloaden.

Poeh tof zeg, ff op mn lijstje zetten. Dank u

Link naar bericht
Deel via andere websites
Welke zender komt dit Archillion, lijkt me super interessant

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Bible_(TV_series)

The History Channel. Nu lees ik dat we in Europa en Nederland een variant daarop hebben, maar of ze de serie daar ook zullen uitzenden, dat weet ik niet. De beste kans is om de serie te downloaden.

Op youtube kun je eerste gedeelte bekijken.

Het is niet het beste beeld, maar je kunt al wel een goede indruk krijgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Op het moment is de anime 'fullmetal alchemist' mijn favorite serie. Zijn er nog meer mensen hier die dit ook kijken?

Niet mijn favoriet, maar ik kijk het af en toe wel eens.

Momenteel volg ik fate/stay night, Evangelion OVA en Berserk OVA.

En van de gewone niet-anime kijk ik momenteel:

- Game of Thrones

- Doctor Who

- Torchwood

Series waar ik op wacht tot er nieuwe afleveringen weer uitkomen die ik nog niet gezien heb:

- True blood

- Bigbang Theory

- The Walking Dead

Link naar bericht
Deel via andere websites

Yup. Gave, edoch ingewikkelde serie waarbij families om de troon strijden.

Speelt zich af in een fantasy setting (met draken _O_).

Anyway, redelijk expliciet ook, maar de characters zijn erg goed neergezet. Die Joffrey, waar ik het een paar posts hierboven over heb, speelt met grote overtuiging een gigantische zak bijvoorbeeld :#

Link naar bericht
Deel via andere websites

Series die ik onlangs helemaal heb bekeken (en die ik nu dus helaas niet meer kan kijken, omdat ik alle afleveringen heb gezien :():

- Borgen (staat met kop en schouders boven aan dit lijstje)

- Revenge

- Big Bang Theory

- Flikken Maastricht

- Without a Trace

Ben nu zoekende naar een nieuwe favoriete serie. Ben maar eens begonnen aan Homeland, maar ik weet nog niet of ik dat ga volhouden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid