Spring naar bijdragen

Ik ben vandaag blij met...


Aanbevolen berichten

Ik ben zonet naar de winkel gegaan en nu heb ik doritos, croissantjes, milkyways, nog meer chocolade, fruitmelk, AA drink en ijsjeeeees!

gezond!!!! |P

In plaats van bloed stroomt er vloeibare chocola door mijn aderen en mijn hart is van ijs. :D

Ik ben vandaag blij want door Facebook heb ik weer contact met een oude vriend. Destijds hadden we grootse plannen voor een Power Rangers game... :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 799
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het nieuwe forum :D!

Posted Images

Ik kon vannacht niet slapen en ik had het nieuwe album van Theocracy; As the World Bleeds op mijn MP3.

1e keer luisteren; Muah, dit liedje is wel okay, de rest is lang niet zo goed als op Mirror of Souls. :(

2e keer luisteren; Dit liedje is niet okay, hij is goed! En dat liedje is ook goed, die gitaarsolo is geniaal! Hmm, dit liedje is ook niet verkeerd... :)

3e keer luisteren/drie uur verder; DIT ALBUM IS GEWELDIG! |P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor mijn ontwerp knutsel ik veel met karton (pre-maquette)

en ik doe dat ook als ik bij mijn meter ben, en mijn neefje is daar ook.

hij knutselt dan spontaan mee.

Vandaag was mijn neefje een hele dag bij mijn meter en ze belde net dat hij al een hele dag volop aan het bouwen en knutselen is met papier en karton.

Zoiets is hartverwarmend:)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteren wenste een (christelijke) vriend me een fijne gebedsdienst.

Op zicht niets speciaals..

Maar het deed me zoveel deugd om zoiets te horen.

En ondanks de pijnen die ik bij mijn breuk heb gehad, gisteren merkte ik dat het niet voor niets zal zijn. Mijn exlief "vond het niet aangenaam" als ik telkens naar de kerk ging.

En gewoon door die simpele woorden voel ik me nu echt goed

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooi, Joontje! :)

Ik had vannacht een vreemde ervaring. Het was één uur in de nacht en het regende hard. Terwijl iedereen lag te slapen ging ik uit bed, trok mijn badjas aan, ging naar beneden en toen zo de tuin in. Een momentje alleen om tegen Iemand te zeggen dat ik spijt had van wat ik heb gedaan.

En daarna met nat haar en vieze voeten weer mijn bed in. :#

En nu ben ik blij want ik heb de Spider-Man trilogie op Blu-ray.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mooi, Joontje! :)

En daarna met nat haar en vieze voeten weer mijn bed in. :#

1) Joontje???

Ja, tje ja! (H) OT: Ik ben blij omdat ik zondag weer een vriendin zie die ik alleen maar over msn spreek.

Hahaha gewoon Paultje is er ook weerrr :#|P:E:B

OT.. Ik ben vandaag blij met mn neefje die ik zwart mocht schminken.. nu zit ik er zelf ook helemaal onder maar het was het waard. Ziet er fantastisch uit die piet

Link naar bericht
Deel via andere websites

1) Joontje???

(mag hoor ;))

2) typisch een man..

maar ik zou hetzefde doen ^^ (enkel durf ik 's nachts niet in de tuin)

Wat zit er dan in je tuin, Joontje? Of alleen omdat het donker is? Ik vind dat juist fijn. :)

Vandaag was leuk! Mijn zus -en baby- was er en we gaan samen een 3D-animatiefilmpje maken waarin uitleg wordt gegeven over de doop. Dit filmpje gaat de komende tien jaar gebruikt worden op basisscholen om kinderen die weinig tot nooit in de kerk komen wat te leren. Als mijn zus langs komt ben ik al blij, maar dat ik kan helpen met iets dat ik graag doe en dat ook nog voor een goed doel is = dubbel leuk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

1) Joontje???

(mag hoor ;))

2) typisch een man..

maar ik zou hetzefde doen ^^ (enkel durf ik 's nachts niet in de tuin)

Wat zit er dan in je tuin, Joontje? Of alleen omdat het donker is? Ik vind dat juist fijn. :)

Omdat het donker is :( ik heb dan altijd schrik, zeker midden in de nachts.

's avonds niet, tenzij ik in een eenzaam steegje ofzo zou lopen :P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid