Spring naar bijdragen

Ik ben vandaag blij met...


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 799
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het nieuwe forum :D!

Posted Images

:)

Gordijnen hangen er nu. Qua meubels moeten de twee banken nog komen en moeten het nieuwe bureau en een wit kastje nog in elkaar gezet worden. Die banken komen echter pas over een paar weken. Inmiddels ook al decoratie gehaald en moet straks nog een paar andere dingen halen. Dan is het huis helemaal klaar.

Link naar bericht
Deel via andere websites
:)

Gordijnen hangen er nu. Qua meubels moeten de twee banken nog komen en moeten het nieuwe bureau en een wit kastje nog in elkaar gezet worden. Die banken komen echter pas over een paar weken. Inmiddels ook al decoratie gehaald en moet straks nog een paar andere dingen halen. Dan is het huis helemaal klaar.

Fijn! Dat gaat dus best hard.

Ennuh.. Mijn ervaring is overigens wel dat een huis nooit helemaal klaar is. Een half jaar na mijn verhuizing heb ik net dit weekend een schroef de muur ingedraaid voor de volgende toevoeging :D.

Link naar bericht
Deel via andere websites

:#

We zien wel. :) Hoewel het zo inrichten erg vermakelijk is, vind ik het allemaal al snel wel best. De dingen die ik nu heb of nog moet halen zijn vooral praktisch en de decoratie is er enkel om er een niet té kale woning van te maken. Als alles er is wat er moet zijn, dan wil ik me snel weer enkel bezighouden met de dagelijkse bezigheden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klinkt goed Robert, voel je jezelf een beetje op je plaats?

Ennuh.. Mijn ervaring is overigens wel dat een huis nooit helemaal klaar is. Een half jaar na mijn verhuizing heb ik net dit weekend een schroef de muur ingedraaid voor de volgende toevoeging :D.

Voor een fotolijstje zeker? ;):P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat voor decoratie heb je het over, Robert?

En oef. Ik woon hier nu denk ik vijf jaar. Toen wij het kochten, was het echt een uitgewoond krot, dus alles maar dan ook alles wat er aan de binnenkant van een huis vervangen kan worden, is vervangen. Toch komen er steeds weer nieuwe dingetjes bij. Schilderijtje zus, waslijntje zo, plintje hier, lampje daar ... Het hangt ook wel van de persoon af; het zit heel erg in mijn aard om altijd te blijven klooien aan mijn huis. Vind ik ook wel leuk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Hongerige Wolf,

Je lijkt me ook een type om van je huis een echt thuis te maken, oergezellig, lekker eten etc.

@RobertF,

Ik hoop dat je al went op je nieuwe stekkie.

Ik was natuurlijke blij met moederdag, de tekeningen blijven toch het grootste succes. Maar nog meer met de midweek Texel met de kinderen, super gezellig !!!! De accu is weer opgeladen tot aan de zomervakantie. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ach, iets voor op de salontafel, een mooie tafelklok en placemats voor op de eettafel en een paar dingen voor op de vensterbank. Vrij eenvoudige, lichte dingen die de donkere meubels een beetje breken. En het begint al wel aardig te wennen hier, vooral de absolute vrijheid in eigen huis is wel apart zo in het begin.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar toch ook wel fijn, te kunnen doen wat je wilt in je eigen huis?

@Michiel: Tegen de tijd dat ik die opgehangen heb, ben ik echt trots! Nee, dit is een stang geweest waar je keukenspul aan kunt hangen (of andere dingen, mag je zelf weten. Bij mij hangt er keukengerei aan....). Gekocht, en een uur later hing het ding zelfs!

Link naar bericht
Deel via andere websites

vandaag was het feest in de hemelse gewesten!

een jongen, uit onze kerk, zijn vriendin kwam soms eens mee naar de kerk voor speciale feestdagen. vandaag was ze er ook bij, al was het een gewone zondag. hopelijk een stap naar meermaals meekomen |P

en er waren 2 nieuwe mensen, ze zongen direct uit volle borst mee en klapten mee.

Mijn hart maakte een sprongetje :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
vandaag was het feest in de hemelse gewesten!

een jongen, uit onze kerk, zijn vriendin kwam soms eens mee naar de kerk voor speciale feestdagen. vandaag was ze er ook bij, al was het een gewone zondag. hopelijk een stap naar meermaals meekomen |P

en er waren 2 nieuwe mensen, ze zongen direct uit volle borst mee en klapten mee.

Mijn hart maakte een sprongetje :)

Mooie dienst zo te horen Joon :D..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het huis is nu helemaal klaar en ingericht. Uiteindelijk is het allemaal heel mooi en stijlvol geworden en bevalt het alleen wonen mij steeds meer. Vreemd om me te beseffen dat ik twee maanden geleden nog daar woonde en helemaal niets had, en nu al hier bijna woon alsof het nooit anders is geweest. Nou ja, dat is dan misschien ook wat overdreven, maar het is wel bijzonder om dat zo mee te maken. Bepaald niet voor herhaling vatbaar, want verhuizen is natuurlijk door de satan uitgevonden, maar het is wel mooi hoe een hoop chaos toch uiteindelijk een mooi appartement is geworden. En Frans zag dat het goed was. ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid