Spring naar bijdragen

GMM - graspop metal meeting


Aanbevolen berichten

Bijkomende vraag: hoe ga je daar dan mee om, als je gaat, met het feit dat je christen bent?

Ik ga niet, maar ik ben wel naar festivals en concerten geweest, waaronder ook het soort waar ze metal spelen.

Ik ga er prima mee om. :# Niet anders dan dat ik omga met andere plaatsen in 'de wereld'.

Bij ons in de kerk kijken ze daar heel raar tegenop, tegen de combinatie: christen en metalfan.

Het is niet zo dat ik met iedereen over mijn muzieksmaak praat, al was het maar omdat de meesten er waarschijnlijk nooit over gehoord hebben. En mochten mensen er problemen mee hebben, dan wil ik ze best uitleggen waarom ik die problemen niet deel. Maar verder trek ik me er ook niet zoveel van aan.

Het bestuur is doorgaans best begripvol, maar met een paar van hun kinderen ben ik ook wel eens naar dat soort dingen geweest of weet ik dat ze er wel eens heen gegaan zijn. ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wacken :P:#

Daar krijg je mij niet heen :)

Want? :)

Dat vind ik net iets te eng. GMM nog cv, maar Wacken is veel "zwaarder en harder" dan GMM. Mijn exlief zei dat er daar soms zelf doden vallen.

Ik hou van de metalmuziek, maar niet van de moshpits enzo, dan ga ik gaan lopen :P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Daar krijg je mij niet heen :)

Want? :)

Dat vind ik net iets te eng. GMM nog cv, maar Wacken is veel "zwaarder en harder" dan GMM. Mijn exlief zei dat er daar soms zelf doden vallen.

Ik hou van de metalmuziek, maar niet van de moshpits enzo, dan ga ik gaan lopen :P

Nooit gehoord dat er doden zijn gevallen, maar kan maar zo gebeuren. Maar je hebt inderdaad bands staan als Cannibal Corpse, maar ook minder harde herrie als epica :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Want? :)

Dat vind ik net iets te eng. GMM nog cv, maar Wacken is veel "zwaarder en harder" dan GMM. Mijn exlief zei dat er daar soms zelf doden vallen.

Ik hou van de metalmuziek, maar niet van de moshpits enzo, dan ga ik gaan lopen :P

Nooit gehoord dat er doden zijn gevallen, maar kan maar zo gebeuren. Maar je hebt inderdaad bands staan als Cannibal Corpse, maar ook minder harde herrie als epica :)

epica!! |P

Link naar bericht
Deel via andere websites
De eerste naam voor Graspop is bekend: Black Sabbath met Ozzy !!!

Doordat ik vorige week dit nieuws hoorde (deed al de ronde in België), startte ik dit topic ;):)

Dat is een fijn staaltje rock-journalistiek dan!

Of zou Belgie exclusieve connecties hebben met de internationale Metal-wereld?

Link naar bericht
Deel via andere websites
De eerste naam voor Graspop is bekend: Black Sabbath met Ozzy !!!

Doordat ik vorige week dit nieuws hoorde (deed al de ronde in België), startte ik dit topic ;):)

Dat is een fijn staaltje rock-journalistiek dan!

Of zou Belgie exclusieve connecties hebben met de internationale Metal-wereld?

dateert van 9 november:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ontdek net dat er nog een festival in Belgie komt. Power Prog & Metal Fest. 6/7/8 april. Daar komen een hoop goede bands.

Blind Guardian, Finntroll, Pathfinder, Korpiklaani, Sonata Arctica, Power Quest, Epica, en nog een hoop die ik niet ken.

In belgië zijn er vaak metaloptredens hoor, zo ook metal voice female ofzo iets (het zijn die 3 woorden, weet de juiste volgorde gewoon niet).

in antwerpen is er een zaal (biebob) waar heel wat metaloptredens plaatsvinden:)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Uit de GMM nieuwsbrief:

EEN FLINKE LADING NIEUWE NAMEN

Vorige vrijdag kondigden we de legendarische band BLACK SABBATH aan als eerste headliner voor Graspop Metal Meeting 2012. Vandaag kunnen we de affiche opnieuw aanvullen met maar liefst 22 nieuwe namen! Een mooie mix van wat de hedendaagse metalwereld te bieden heeft: hondsbrutale deathcore, snedige black metal, death metal annex grindcore pur sang, thrashacts met ballen, bloedstollende hardcore, heavy rock’n’ roll,…

BLACK SABBATH - MOTÖRHEAD - TRIVIUM – DIMMU BORGIR – CHILDREN OF BODOM - AMON AMARTH – LAMB OF GOD – SICK OF IT ALL – PARADISE LOST – SACRED REICH – AUGUST BURNS RED - DEATH ANGEL – OBITUARY – NASUM – COMEBACK KID - H2O – ENSIFERUM – THE SPUDMONSTERS - EMMURE – WINDS OF PLAGUE – WHITECHAPEL – SKELETONWITCH - WINTERFYLLETH

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid