Spring naar bijdragen

Vakantie doorbrengend in Afrika


Aanbevolen berichten

Hej Allemaal,

Ik ben een (christelijke) studente burgerlijk ingenieur-architect. Omdat ik graag later in Afrika wil gaan helpen voor de opbouw van scholen, huizen,... zou ik graag volgende zomer al enkele weken naar Afrika gaan voor te helpen.

Kent er iemand projecten die zich daarmee bezig houden? (gewone ontwikkelingshulp mag ook)

groetjes

Joon

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je hebt natuurlijk de grote organisaties: world servants, livingstone e.d. Daarnaast heb je heel veel kleine lokale projectjes, maar daar moet je maar net iemand voor kennen en moeten ze een architect nodig hebben. Ik ben beetje bang dat dat vaak lastig ligt, want architect = doel te bouwen = duur. Of zie ik dat verkeerd?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nog iemand ideetjes, of iemand die me verder kan helpen?

Ik heb al gemaild naar tearfund en trin.nl. daar zijn ze navraag aan het doen, maar nog steeds geen antwoord.

Liefst help ik bij de opbouw, maar "gewoon" vrijwilligerswerk wil ik ook wel doen! (liefst binnen christelijke organisatie)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
Gast Anon_phpbb
Nog iemand ideetjes, of iemand die me verder kan helpen?

Ik heb al gemaild naar tearfund en trin.nl. daar zijn ze navraag aan het doen, maar nog steeds geen antwoord.

Liefst help ik bij de opbouw, maar "gewoon" vrijwilligerswerk wil ik ook wel doen! (liefst binnen christelijke organisatie)

Ik zou gewoon heel veel research doen via het internet en gewoon alles contacteren wat je aanspreekt!

Succes.

Gr,

Angela

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 year later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid