Spring naar bijdragen

Kun je als christen naar een programma als Oh Oh Cherso kijken?  

17 leden hebben gestemd

  1. 1. Kun je als christen naar een programma als Oh Oh Cherso kijken?

    • Wat is dat?
      4
    • Nee
      5
    • Ja
      8


Aanbevolen berichten

Vinden jullie het programma Oh Oh Cherso ook zo irritant, niet grappig, ordinair en vulgair?

Ik het er nauwelijks iets van gezien, maar op basis van wat ik ervan zag, besloot ik om er nooit (meer) naar te kijken. Wat mij betreft past het inderdaad in de categorie 'irritant, niet grappig, ordinair en vulgair'.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kijk er niet naar. Ik vind het gewoon te idioot voor woorden, ik kan soms echt niet geloven dat mensen zich zo dom kunnen gedragen. Dus gewoon alleen al door de boertigheid en omdat ik me schaam voor het gedrag van leeftijdsgenoten kijk ik niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Bijbelcitaat {SIMPLETEXT}:16 Dit bedoel ik: wandelt door de Geest en voldoet niet aan het begeren van het vlees. 17 Want het begeren van het vlees gaat in tegen de Geest en dat van de Geest tegen het vlees – want deze staan tegenover elkander – zodat gij niet doet wat gij maar wenst. 18 Indien gij u echter door de Geest laat leiden, dan zijt gij niet onder de wet. 19 Het is duidelijk, wat de werken van het vlees zijn: hoererij, onreinheid, losbandigheid, 20 afgoderij, toverij, veten, twist, afgunst, uitbarstingen van toorn, zelfzucht, tweedracht, partijschappen, 21 nijd, dronkenschap, brasserijen en dergelijke, waarvoor ik u waarschuw, zoals ik u gewaarschuwd heb, dat wie dergelijke dingen bedrijven, het Koninkrijk Gods niet zullen beërven. 22 Maar de vrucht van de Geest is liefde, blijdschap, vrede, lankmoedigheid, vriendelijkheid, goedheid, trouw, zachtmoedigheid, zelfbeheersing.
Link naar bericht
Deel via andere websites
Vinden jullie het programma Oh Oh Cherso ook zo irritant, niet grappig, ordinair en vulgair?

Ik vind het irritant, vulgair, ordinair niet grappig. Soms moet ik wel lachen als ik in een ander programma zoals DWDD een clip zie, maar dat is dan meer vanwege plaatsvervangende schaamte (wat ik ook regelmatig voel als ik naar MBH kijk.)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vinden jullie het programma Oh Oh Cherso ook zo irritant, niet grappig, ordinair en vulgair?

Ik vind het irritant, vulgair, ordinair niet grappig. Soms moet ik wel lachen als ik in een ander programma zoals DWDD een clip zie, maar dat is dan meer vanwege plaatsvervangende schaamte (wat ik ook regelmatig voel als ik naar MBH kijk.)

Ik krijg ook plaatsvervangende schaamte van programma's als DWDD.
Link naar bericht
Deel via andere websites
Vinden jullie het programma Oh Oh Cherso ook zo irritant, niet grappig, ordinair en vulgair?

Ik vind het irritant, vulgair, ordinair niet grappig. Soms moet ik wel lachen als ik in een ander programma zoals DWDD een clip zie, maar dat is dan meer vanwege plaatsvervangende schaamte (wat ik ook regelmatig voel als ik naar MBH kijk.)

Ik krijg ook plaatsvervangende schaamte van programma's als DWDD.

Of wat te denken van P&W als GroenLinks of de PvdA weer eens wat uit te leggen hebben aan het volk, dan is het gewoon reclametijd voor die partijen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit is weer zo`n programma waar het stoere, macho-gedrag en gepraat wal nog schip raakt. |P

Waar het IQ niet verder gaat dan drank, sex en doelloos geleuter. :+

Het ergste is nog, ze denken ook nog leuk te zijn.

Aan 1 kant best wel te begrijpen, want als je verder niks anders hebt dan doe je dat, zo heb ik voorheen ook geleefd.

Je normen en waarden veranderen als je met Jezus in aanraking komt en dat is een feit!!

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid