Spring naar bijdragen

Neem jij een Ipad met bijbel app mee naar de kerk?


Aanbevolen berichten

Nou ja, ik schrijf de preek vaak ook mee in een opschrijfboekje, dat helpt me echt met m'n concentratie. En ik kan de dingen waar ik nog eens over wil nadenken beter onthouden/terugvinden. Is dat ook 'gruwel'? Is in feite gewoon hetzelfde...

Ik ben graag consistent, dus kan ik op je vraag alleen maar bevestigend antwoorden. ;) Het zegt vooral iets over mij en hoe ik mijn geloof beleef. Als dit werkt voor jou: prima.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Ik zit in een evangelische kerk, en bij ons gebruiken bijna alle jongeren, dat zijn er best veel ;D een Ipod, pad of BlackBerry. Ze kijken ons niet zo vreemd meer aan als we dat doen. Onze kerk zou zeggen: 'Doe waar jij je fijn bij voelt' Dus ik zou zeggen doen!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Met een mobiele telefoon naar de kerk. :X

Is voor mij dus heel gewoon. ;)

Het is echt niet zo dat ik er heel de tijd op aan 't spelen ben of zo. Ik pak hem op 't moment dat de schriftlezing start en daarna gaat 'ie ook weer m'n tas in. Is in weze toch niet anders dan een papieren bijbel meenemen? Ik heb ook een bijbel bij me, alleen dan digitaal. (H)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Is in weze toch niet anders dan een papieren bijbel meenemen?

Papieren bijbels geven geen licht in een ruimte die van nature vaak al wat donker is. Ik merk dat ik het erg vind afleiden als ik in mijn ooghoek iemand met een lichtgevend scherm bezig zie. Maar goed, ik heb ook een waardeloos concentratievermogen.

Ik denk dat bij een echte e-reader dat probleem er niet echt is. Die dingen geven geen licht.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Is in weze toch niet anders dan een papieren bijbel meenemen? (sic)

Probleem daarmee is dat zo'n ding meer dan één functie heeft. Voor je het weet ben je je mail aan het checken, nu.nl, twitter of Angry birds aan het doen. M.i. vereist het dus enige zelfbeheersing. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid