Spring naar bijdragen

Liefde die pijn doet...!


Aanbevolen berichten

Quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:45:50 schreef CazZ het volgende:

[...]

Ja dat vraag ik me ook af.

Dat vraagt iedereen zich af..

maar hij zelf laat daar niets over los. Hij is een meester in het dragen van maskers.. je merkt niets aan hem ookal gaat het niet zo goed.

das niet in alle gevallen zo

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 276
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Hij vond dat het niet meer liep.. wist niet of hij nog wel van me hield.. moest zichzelf dwingen naar me toe te gaan.. enzovoorts. Daardoor hadden we vaak misverstanden en liep het stroef. Hij heeft echt geprobeert om van me te houden zei hij, en ik heb echt geprobeert hem weer voor me te winnen, maar het mocht niet zo zijn...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 18 april 2005 21:16:09 schreef CazZ het volgende:

haha oke

Ja idd. Ik leefde elke dag voor hem. hij was alles voor me! en dat valt dan weg. Samen met dat mn ouders zijn gescheiden, ik geen school heb en geen werk. waar leef ik nu nog voor?? ja ik voel me ook behoorlijk belabbert ja..

Het allerliefst zou ik op het Esc. van mn leven drukken.

Niet om het een of het ander, maar lees eens wat je zelf schrijft.

En wat je fout gedaan hebt

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou je schrijft, Ik leefde elke dag voor hem, en hij was alles voor mij.

Lijkt wel of je niet voor jezelf leeft, alleen maar voor hem. Dan wordt het hem ook wel erg makkelijk gemaakt, het klinkt een beetje of jou vriend, in plaats van een aanvulling een invulling van jou leven is geweest.

En een relatie moet een aanvulling zijn op je leven, en dus geen invulling

Link naar bericht
Deel via andere websites

ja ik denk dat je zoveel verdriet hebt omdat jij voor hem leefde, en dat dat voor hem misschien niet zo was.

Misschien heb jij al die tijd wel meer van hem gehouden, dan hij van jou deed.

Als je zegt, Ik leefde elke dag voor hem, dan klinkt het bij mij een beetje alsof je zelf geen leuk leven hebt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Uhm.. ik zou het niet zo zeggen als jou.

Jij kent onze situatie natuurlijk niet maar oke..

Op het laatst was het misschien wel zo dat ik meer van hem hield als hij van mij.. maar vroeger was dat anders. Vroeger was ik alles voor hem en dat was ècht. Vroeger had hij álles maar dan ook echt álles voor me over. Vraag me niet wàt het was wat dat heeft verandert.. het is nu gewoon anders!

En of ik zelf geen leuk leven heb? hmm op dit moment misschien niet zo heel erg maar mijn leven was niet bepaald verkeerd hoor. En ik leefde ook wel voor mezelf natuurlijk maar hij nam een belangrijke plek in.. logisch! Hij was mijn vriend.. en na zo'n lange tijd verwacht je toch dat iemand wel belangrijk voor je word ja. En als je heel veel van iemand houdt zie je er naar uit diegene weer te zien.. Doe je alles om het leuk te maken voor de persoon in questie.. maar dit alles lijkt me gewoon meer dan logisch.

Maar misschien heb ik hem wel een tè belangrijke plek gegeven in mijn leven.. Misschien had ik dat niet moeten doen maar met al onze toekomstplannen enzo kon dat allemaal heel makkelijk en veilig. Hij was het mooiste in mijn leven.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op maandag 18 april 2005 20:58:33 schreef Musli het volgende:

..ik heb ook die 2 maand vrijwel niet gegeten (wat dan wel weer goed was voor de lijn)...

Dit herken ik trouwens ook heel erg! ik eet bijna niets. Ik krijg geen hap door mijn keel en als ik trek heb negeeer ik dat gewoon. Ik heb helemaal geen zin om te eten, mn eetlust is weg. Goed voor m'n lijn idd.. knipoog_dicht.gif Maar aangezien ik al best slank ben van mezelf word ik nu een btje dun en moet ik om al mn broeken riemen heen...

(sorry voor mn dubbelpost)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 29 april 2005 09:49:55 schreef CazZ het volgende:

[...]

Dit herken ik trouwens ook heel erg! ik eet bijna niets. Ik krijg geen hap door mijn keel en als ik trek heb negeeer ik dat gewoon. Ik heb helemaal geen zin om te eten, mn eetlust is weg. Goed voor m'n lijn idd..
knipoog_dicht.gif
Maar aangezien ik al best slank ben van mezelf word ik nu een btje dun en moet ik om al mn broeken riemen heen...

(sorry voor mn dubbelpost)

het vervelende nieuws is dat het er vrij snel weer aankomt als je je weer beter voelt *is nu zwaarder dan ze voorheen was*

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Quote:
Op vrijdag 29 april 2005 09:49:55 schreef CazZ het volgende:

ik eet bijna niets. Ik krijg geen hap door mijn keel en als ik trek heb negeeer ik dat gewoon. Ik heb helemaal geen zin om te eten, mn eetlust is weg.

Had ik ook heel erg,..en nergens zin in hebben, alles donker zien,..is gewoon klote, maar ik denk dat 't beste is dat je gewoon lekker verder leeft,..niet lulle maar doen, zegmaar,...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 06 juni 2003 13:05:41 schreef Lady-Kebiss het volgende:

Ik ben momenteel alleen maar ontzettend kwaad op God! ontzettend kwaad en ik zou willen dat hij me eens zou vertellen waarom hij het nodig vondt om de liefde van mijn leven weg te nemen!!! Hij weet toch zeker hoeveel pijn me dit zou doen? had hij het dan niet kunnen voorkomen? hij had kunnen zorgen dat ik die jongen nooit had ontmoet, of dat het niet uit zou gaan

Ik ben zo verschrikkelijk kwaad, en ik weet het gewoon niet meer.

wow dit herken ik trouwens ook heel erg! Want we hadden toch zo het idee dat God ons bij elkaar had gebracht? (ja dat idee heb ik nog steeds wel hoor) maar waarom heeft God me dan zo veel liefde gegeven voor hem? Waarom heeft God mij zo veel liefde gegeven om door te geven aan hem? Waarom moest ik zo nodig diegene zijn die hem heeft geholpen? Hattie wel ff anders kunnen regelen.. Want nu zit ik met de pijn! boosrood.gif Als God al wist dat we niet voor altijd bij elkaar zouden blijven, waarom gaffie me dan net niet een tikkeltje minder liefde? Of waarom zorgde God niet gewoon dat we bij elkaar bleven? En als we toch bij elkaar horen (waar ik nog steeds in geloof hamer.gif waarom brengt God ons dan niet bij elkaar en waarom dan niet wel meteen NU? boosrood.gif

Quote:
Had ik ook heel erg,..en nergens zin in hebben, alles donker zien,..is gewoon klote, maar ik denk dat 't beste is dat je gewoon lekker verder leeft,..niet lulle maar doen, zegmaar,...

Jepz! yes.gif dat is het beste. Een vriend van mij die in het zelfde schuitje zit zei tegen mij hoe hij er nu tegen aan keek (of probeert zeg maar). Het kwam er op neer dat hij het over gaf aan God, zo van; als we bij elkaar horen dan komt dat echt wel goed! dan brengt God ons echt wel weer bij elkaar. En als er voor ons allebei nog iemand anders rond loopt dan zal de liefde voor mijn ex wel verdwijnen en plaats maken voor de liefde voor iemand anders.

worshippy.gif knap! zo probeer ik ook te denken. Eerlijk gezegt lukt dat niet altijd graag. (Surrender muur.gif als ik errgens niet goed in ben, is het daar wel in!) Maar ik doe mijn best.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 00:42:13 schreef Caesarion het volgende:

[...]

Had ik ook heel erg,..en nergens zin in hebben, alles donker zien,..is gewoon klote, maar ik denk dat 't beste is dat je gewoon lekker verder leeft,..niet lulle maar doen, zegmaar,...

jups ga lekker verder met je eigen leven

ik zit in ongever hetzelfde schuitje, maar het best is gewoon lekker verder te gaan met je eigen leven en leuke dingen gaan doen enzo.

En God is goed!!! Wat er ook gebeurd, Hij kijkt naar je met zoveel liefde en hij glimlacht als Hij je ziet!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 19 mei 2005 07:52:10 schreef Mister_L het volgende:

[...]

jups ga lekker verder met je eigen leven

ik zit in ongever hetzelfde schuitje, maar het best is gewoon lekker verder te gaan met je eigen leven en leuke dingen gaan doen enzo.

En God is goed!!! Wat er ook gebeurd, Hij kijkt naar je met zoveel liefde en hij glimlacht als Hij je ziet!

Zow.. klinkt heel mooi hoor! maar probeer het maar eens muur.gif natuurlijk is het het beste om het gewoon te vergeten, door te leven en blij te zijn. Maar je hebt telkens die rotpijn in je hart die je er aan herrindert. En dat niet alleen.. Je hebt ook dingen in je omgeving die je er aan herrinderen.. of liedjes.. of dromen (die zijn helemaal erg boosrood.gif)..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:13:25 schreef CazZ het volgende:

-knip-

Ehm... beste CasZ... het is inmiddels 2 jaar later en Lady-Kebiss is (bijna) getrouwd knipoog_dicht.gif Bovendien werkt God op de meest vreemde manieren die voor ons verstand niet te begrijpen zijn. Die heftige "pijn" waar jij het over hebt voelde ik 6 maanden geleden ook... zoals je zelf ook weet.

Buttah... nooit bij de pakken neer zitten ! Altijd van de positieve kant bekijken ! yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 19 mei 2005 09:36:56 schreef CazZ het volgende:

[...]

Zow.. klinkt heel mooi hoor! maar probeer het maar eens
muur.gif
natuurlijk is het het beste om het gewoon te vergeten, door te leven en blij te zijn. Maar je hebt telkens die rotpijn in je hart die je er aan herrindert. En dat niet alleen.. Je hebt ook dingen in je omgeving die je er aan herrinderen.. of liedjes.. of dromen (die zijn helemaal erg
boosrood.gif
)..

ja dat is absoluut zo, heb er zelf ook nog altijd last van... Ik zag op opwekking een trui die ze ook heeft enzo... maar je moet echt proberen om die knop zover mogelijk om te zetten en aan andere dingen te denken. Natuurlijk gaat dat niet altijd, dat ondervindt ik zelf ook, maar dat heeft gewoon tijd nodig.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Uhm.. Ik heb het eerst gewoon achter me gelaten en mezelf verboden om aan hem te denken. Hij had het uitgemaakt terwijl ik nog smoor verliefd op hem was. Maar na een jaar heb ik weer met hem gesproken. en alles doet nog steeds pijn. Een vriendin vertelde me dat ik ermee naar God moest gaan en inderdaad het hielp, het leek alsof er een soort last van mn scouders af ging.. Ik denk nog steeds wel eens aan hem hoor, maar niet meer met een negatvie gedachten, ik ziet niet meer over hem te piekeren 's avonds zeg maar.

Link naar bericht
Deel via andere websites

toen mijn eerste relatie stuk liep heb ik 1,5 jaar nodig gehad om het te verwerken, terwijl de relatie toch maar 3 maanden had geduurt. (En om in te zien wat voor een gigantische **piep** hij nou eigenlijk was, maarja dat zie je alleen achteraf)

Bij mijn tweede realtie was ik degene die het had verbroken, omdati k verliefd op iemand anders was. daar heb ik maar een paar dagen verdriet van gehad eigenlijk, omdat bleek dat die ander ook wat voor mij voelde. Verliefdheid doet grote wonderen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid