Spring naar bijdragen

Goede Tijden, Credible Tijden


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 289
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Gast Anon_phpbb

oke, volgens bona zou ik de aanleiding zijn tot dit topic :P

maar ik heb dus verkering... de weg er naar toe was heel apart ik snap hem zelf nog niet... maar nu we verkering hebben is het gewoon geweldig... tis nog maar even maar tvoelt gewoon... jah... hoe zal ik het zeggen...

voorlopig brengen we bezoekjes aan de zweefmolen en de reuzenrad... wat ik tot nu toe ook geweldig vind...!!!

maargoed eerst het nog maar even aan mijn ouders meedelen... :E kijken wat die ervan vinden...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben er helemaal klaar mee. Mannen zijn allemaal hetzelfde. En zelfs als ik denk dat er een uitzondering is, dan blijkt dat toch niet zo te zijn. Daarmee wil ik niet zeggen dat mannen geen gevoelens kunnen hebben ofzo. Iemand zei ooit tegen me dat het leven makkelijker wordt zodra je je niet meer met dat soort dingen bezig houdt.

Ze had gelijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gefeliciteerd, WEL! Leuk he, die roze wolkjes en zo? :)

En, ouders al verteld? Hoe reageerden ze?

(beetje erg dat ik mijn ouders nog steeds moet vertellen over mijn relatie :X )

je bent al best wel tijdje samen met je vriend toch? denk je dat je ouders niet enthousiast gaan zijn?

Ja, al bijna 8 maanden. Ik weet zeker dat ze er nu minder problemen mee zullen hebben dan een paar maanden terug. Ze hebben hem ontmoet, ze weten dat ik stapel gek op hem ben. Ze weten dat hij veel moeite voor mij doet. Maar hij geloofDE niet. MAar daar begint langzaamaan verandering in te komen. We zijn van de week uit eten geweest en toen vertelde hij me dat hij er wel in veranderd was en dat hij toch wel echt gelooft dat God bestaat.

Mijn ouders staan er echt niet achter als ik met een kerel thuis kom die niet gelooft. Dat is not done. Dan krijg ik dingen naar mijn hoofd van "Dat weet je toch" "Heb je er niet van geleerd" en dat soort dingen. En dan gaan ze de boel tegen werken. Nu zijn mijn ouders op het punt dat ze zien dat mijn lief toch wel geinteresseerd is en ze bidden zelfs voor hem. Zelfs mijn opa en oma doen dat.

Ik ben er nu wel echt naar toe aan het werken dat ik het ze binnenkort vertel. Maar ik vind wel dat mijn lief eerst nog maar n paar keer hier over de vloer moet komen, dat mijn ouders er al een beetje aan kunnen wennen of zo. Aan de andere kant kan het me nu nog vrij weinig schelen, omdat ik echt merk dat hij het beste in mij naar boven haalt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

In welk opzicht zijn alle mannen hetzelfde dan, Benedictus? Ik zie ook wel wat overeenkomsten tussen mannen, maar dat vind ik niet per se zo nadelig.

Alweer bijna 2 jaar getrouwd. Mensen waren verbaasd als ik zei dat ik getrouwd ben, maar nu ik bijna 2 jaar getrouwd ben valt hun mond helemaal open. Er zijn serieus mensen die je alleen maar dom aan kunnen staren als ze dat horen (H) . Ik dacht altijd dat ik dat wel grappig zou vinden maar het neigt naar irritant inmiddels ;)

Maargoed, ik ben onwijs gelukkig en had niet anders gewild. Ik geloof best dat er moeilijke tijden zullen komen, ook bij ons, maar tot nog toe lijkt het zo rimpelloos te gaan; het is gewoon ontzettend gezellig met z'n tweeën :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, al bijna 8 maanden. Ik weet zeker dat ze er nu minder problemen mee zullen hebben dan een paar maanden terug. Ze hebben hem ontmoet, ze weten dat ik stapel gek op hem ben. Ze weten dat hij veel moeite voor mij doet. Maar hij geloofDE niet. MAar daar begint langzaamaan verandering in te komen. We zijn van de week uit eten geweest en toen vertelde hij me dat hij er wel in veranderd was en dat hij toch wel echt gelooft dat God bestaat.

Mijn ouders staan er echt niet achter als ik met een kerel thuis kom die niet gelooft. Dat is not done. Dan krijg ik dingen naar mijn hoofd van "Dat weet je toch" "Heb je er niet van geleerd" en dat soort dingen. En dan gaan ze de boel tegen werken. Nu zijn mijn ouders op het punt dat ze zien dat mijn lief toch wel geinteresseerd is en ze bidden zelfs voor hem. Zelfs mijn opa en oma doen dat.

Ik ben er nu wel echt naar toe aan het werken dat ik het ze binnenkort vertel. Maar ik vind wel dat mijn lief eerst nog maar n paar keer hier over de vloer moet komen, dat mijn ouders er al een beetje aan kunnen wennen of zo. Aan de andere kant kan het me nu nog vrij weinig schelen, omdat ik echt merk dat hij het beste in mij naar boven haalt.

Klinkt wel alsof je symphatieke ouders hebt.. ookal is het tegelijkertijd wel 'lastig'.. maar ze geven duidelijk veel om je en willen t beste voor je en je zoveel mogelijk beschermen tegen teleurstellingen/verdriet in de toekomst! Denk dat jij ook heel slim bezig bent door alles rustig aan te doen, ze er niet in 1 keer mee te overdonderen maar hen ook gewoon rustig aan je vriend laat wennen! Goed bezig hoor! :Y

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb week geleden ontdekt dat iemand die ik via mijn baan-zoekerij heb leren kennen, waar vriendschap uit voortgekomen is en die aangaf wel es samen in t park wat ritjes uit te willen proberen eigelijk al een vast abonnement heeft in dat park. En dat zn parkspartner zelfs al een kinderabonnement erbij heeft besteld omdat er in januari kleine aankomt.. auw, en hij was nog wel zo leuk!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ben er helemaal klaar mee. Mannen zijn allemaal hetzelfde. En zelfs als ik denk dat er een uitzondering is, dan blijkt dat toch niet zo te zijn. Daarmee wil ik niet zeggen dat mannen geen gevoelens kunnen hebben ofzo. Iemand zei ooit tegen me dat het leven makkelijker wordt zodra je je niet meer met dat soort dingen bezig houdt.

Ze had gelijk.

Ik dacht juist dat hij een avatar van God op aarde was door een post van een paar maanden geleden. :#
Link naar bericht
Deel via andere websites
... en die aangaf wel es samen in t park wat ritjes uit te willen proberen ...

Gaf hij dat aan? Of jij? Essentieel verschil lijkt me. :)

@ Bona: plaag die arme Benedictus nou niet zo.

@ Bene: jammer ja. Toch anders gelopen dan je hoopte? Niet alle mannen zijn kl**tzakken, er loopt vast nog wel ergens een goed gereformeerde jongeman rond. :#

Ontopic: Ursa houdt vol happy single te zijn. Misschien bijbehorend topic maar eens een schopje geven. :P

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ben er helemaal klaar mee. Mannen zijn allemaal hetzelfde. En zelfs als ik denk dat er een uitzondering is, dan blijkt dat toch niet zo te zijn. Daarmee wil ik niet zeggen dat mannen geen gevoelens kunnen hebben ofzo. Iemand zei ooit tegen me dat het leven makkelijker wordt zodra je je niet meer met dat soort dingen bezig houdt.

Ze had gelijk.

Ik dacht juist dat hij een avatar van God op aarde was door een post van een paar maanden geleden. :#

Ja dat dacht ik ook. Nu al de tweede keer dat ik erin trap. Vanaf nu trap ik er dus gewoon niet meer in. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

@ Bene: jammer ja. Toch anders gelopen dan je hoopte? Niet alle mannen zijn kl**tzakken, er loopt vast nog wel ergens een goed gereformeerde jongeman rond. :#

Het liep niet zoals ik hoopte. Het liep wel zoals ik vanaf het begin eigenlijk al had verwacht/voorspeld. Maar meneer wilde t na een jaar pas geloven. Sukkel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ben er helemaal klaar mee. Mannen zijn allemaal hetzelfde. En zelfs als ik denk dat er een uitzondering is, dan blijkt dat toch niet zo te zijn. Daarmee wil ik niet zeggen dat mannen geen gevoelens kunnen hebben ofzo. Iemand zei ooit tegen me dat het leven makkelijker wordt zodra je je niet meer met dat soort dingen bezig houdt.

Ze had gelijk.

Ik dacht juist dat hij een avatar van God op aarde was door een post van een paar maanden geleden. :#

Ja dat dacht ik ook. Nu al de tweede keer dat ik erin trap. Vanaf nu trap ik er dus gewoon niet meer in. :)

Voor eeuwig vrijgezel blijven helpt, echt waar :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik dacht juist dat hij een avatar van God op aarde was door een post van een paar maanden geleden. :#

Ja dat dacht ik ook. Nu al de tweede keer dat ik erin trap. Vanaf nu trap ik er dus gewoon niet meer in. :)

Voor eeuwig vrijgezel blijven helpt, echt waar :)

na 5 jaar relatie heb ik wel even behoefte aan vrijgezel zijn ja.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Ik wil het mijn ouders zo graag vertellen. Maar het wordt steeds lastiger, ook omdat mijn ouders zich er steeds meer mee bemoeien. Ik wil gewoon gelukkig zijnn en zij lijken soms mijn geluk zwaar hard in de weg te staan. Ik vind het ook zwaar vervelend voor mijn vriend, omdat hij nu nog maar 1 keer mijn ouders gezien heeft. En eigenlijk vind ik dat iedereen mag weten dat hij mij gelukkig maakt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is het geen optie om je ouders te vertellen dat je een relatie met hem hebt, en dat hij nog niet helemaal gelooft maar wel graag erover leert ofzo? Of gaan je ouders dan op bekeringstoer? Das ook geen ideale situatie natuurlijk. Either way lijkt het me wel het beste om het nu toch een keer te vertellen.. Je ouders zullen ondertussen ws toch ook wel wat doorhebben..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je gaat toch binnenkort ook uit huis?

Na 8 maanden (als ik het goed heb) lijkt het me toch tijd, het is ook vervelend voor je ouders als je het zo lang verzwijgt. Als ze toch te veel commentaar hebben, kun jij daar helaas niets aan doen maar in ieder geval heb je een schoon geweten (of iets in minder zware bewoording :P). Hoe ik het zie is dat je ouders te kinderachtig met je omgaat, dat mogen ze best een stuk volwassener doen. Maar jij moet ze daar wel de kans toe geven, door in ieder geval niet zoiets achter te houden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid